55 her nå. Og deg?
Nope. Men vurderer. Ev. Saxo.
Liker forsåvidt de gira produktene til Nordea. Så spørsmålet blir litt hvor man kan kjøpe dem når Nordnet bytter leverendør til (var det) JPMorgan…
Jeg hadde konto på IG, men de pengene ble tullet bort på gamblingprodukter.
Var grei plattform.
Ja var skikkelig rall det der at nordnet går til jpm, ser ut som produktene suger i forhold.
Ja, det er fort gjort å tulle bort pengene inne på IG, men det er ikke IG sin skyld
Som plattform har de mange produkter, ulempen er gearing med krav til nok sikkerhet ved større utslag. Da er det bedre å kjøpe 5x et eller annet og bare se at verdiene faller hvis man bommer uten å måtte stille opp med mer EK.
Jepp, 5x eller under er en litt magisk grense føler jeg, uten at jeg har noen voldsom empiri på det.
Coming for you. 58.5%
Du er veldig ned på dag til dag her nå da.
Men alt flyter oppover i dette tullete bullmarkedet.
Fremdeles ingen DSRT-transaksjoner i historikken noensinne. 
giring på den kontoen?
Er mange kontoer under ett der, en av de er det litt giring på nå, men det blir mindre og mindre andel av totalen. Var overdreven giring som var en stor årsak til jeg påførte meg selv sølvkatastrofen. 
Avviklet den ene zerokontoen som jeg hadde hatt giring på og tok tapet på den.
Du får ikke stort mer klokkeren trynings enn dette:
( AuAg Silver Bullet B)

Det blir omtrent som han krafttraderen fra sørlandet, han og hadde jo tjent enormt på den konkurshandelen sin om han hadde klart å klamre seg fast bare litt til.
I dag danser nordnetportisen
(Nekkar og Pho største holdings)

Hvem er dine forbilder og inspirasjoner?
Blir aldri lei av å høre på han her:
“Look at the charts (price action), and I will tell you the news”
Porteføljen danser videre og gleder seg til jul, takk Sølv og Nekkar!
Da gjør det ikke så mye at Photocure tar seg et hvileskjær
Tror jeg strekker våpen her. 86% ytd klarer jeg ikke ta. Vi får ta opp kampen igjen i 26’. God Jul og kos deg med både Bacon og svor 
Hva tenker du om Himalaya fremover? 2020 bulkers legges jo ned før eller siden og tok meg ikke råd til å kjøpe Himalaya på 80kr så føler den har reist ifra meg. Ønsket var jo at den skulle ta over for 2020 med tiden.
Ikke værst Mr. Jokke
Euro sun mining ser jo bra ut nå
Fått deg noe Planet labs A?
Boom! Ellevill return
Kan være du får kjøpt på (eller under) 80,- i februar, det er vel (slik jeg har forstått det) tradisjonelt den svakeste tiden for tørrbulk. Sitter og venter selv, solgte Himalaya og Star Bulk for litt siden. Mulig det var en tabbe, men så langt har det vist seg å være rett.
Tenker du kjøpe deg inn igjen der? Har du troen på den sånn syklisk?