Må nesten spør, jeg var ikke tilstede på live presentasjonen, men har sett den i etterkant.
Ble det sagt noe i tillegg som ikke er kommet med i opptaket?
Noe må det vær siden folk har det travelt med og komme seg ut?
Tror de nevnte noe om konkurs før endt Q2, husker ikke helt. Nei, jeg vet ikke helt. Mulig rapporten var dårligere enn folk forventet, det er jo en ærlig sak det. Men mest av alt tror jeg folk blir skremt. Historien er ikke med selskapet, og når den bomber slik i rødt er det ikke rart man blir usikker. Synes ikke det er spesielt gøy selv jeg, det skal jeg være den første til å si. Men så lenge jeg mener det bare er aksjekursen er endret til det negative, så følger man plan, og det vil dessverre si å heller kjøpe på seg mer.
Vel, har økt med tot 10k i går og i dag.
Får ikke håpe det er Calypso som dumper, de har 228’991 aksjer.
Burde uansett gå kjapt og greit med likviditeten som er i aksjen? *
Får håpe Vontobel hjelper deg litt fremover, handler ofte for profesjonelle aktører.
*galgenhumor.
Jeg har sendt en mail til Magnus Sparrholm vedr. en række spørgsmål, herunder muligheden for dialog til ejere af convertibles omkring block orders. Magnus nævnte på min tidligere samtale, at der var dialog til interessenter, der potentielt var interesserede i at tage større ordrer uden for markedet.
Muligt det er et long shot, men hvis man er interesseret i at sælge, så er det vel hensigtmæssigt at dette gøres så hurtigt som muligt. Dette her er bare dårlig karma for alle …
Hvad tænker I om dette?
Der skal pantes hardcore mange flasker for at tage 250.000 aktier @ 19,00 …
Jeg erfarer at Calypso endnu ikke har modtaget aktierne, så det må være en anden aktør.
Fin jobb med å få avkrefta det. Nyttig info!
Trodde lånet var fulltegnet allerede?
Sparrholm var på meg om jeg ville konvertere , jeg sa at jeg skulle tenke på det.
Etter det så har det vært stille, han sa at alle var villige til og konvertere.
Tror nok pipa har fått en annen låt når man ikke er «in the money».
Her er en grei slide som forklarer hvordan ting er fordelt pr. nå. De 1,85M er det sannsynligvis Sparrholm og Winter som står for (to største eierne ble det sagt.). 450K er lånet fra Calypso som nevnt ovenfor. (La ikke merke til sent mars/tidlig april for mottakelse av aksjene første gang jeg så dette.)
Da har jeg økt litt til, har økt med 23.500 aksjer siden begynnelsen av feb.
Man fornemmer at institutionelle aktører er på vej ind, når aktien løftes 6,5% på 224 aktier. Jeg tipper at den søger støtte over daily SMA100.
UBS må bare komme på banen igjen, tar mer jeg.
Meget muligt der har været et forsøg på at udløse stop loss under 20,00 fra UBS’ side og market makers som følge deraf har kørt den længere ned end forventet … jeg har taget en post under 19,00 tidligere og tager gerne en portion mere.
Uanset dagens mindre korrektion til det positive er aktien jo fortsat teknisk oversolgt.
Careful what you wish, you just might get it!
Jeg tok 3k tidligere i dag, skal nok plukke litt til…la de for mørne seg litt
Positive er at jeg tror ingen av retail investorene i converten på 3 mill eur gidder og konvertere (meg inkl) så lenge kursen er slik den er.
Jeg konverterer først på 30kr+
Selskapet med Sparrholm i spissen ønsker at vi konverterer, det fikk jeg klart inntrykk av i en samtale.
Så hvis de vil det, må de “fikse” kursen