Helt greit, her får de synergi og kan flytte folk mellom de forskjellige plassene i midt -østen, alt etter hvor det er behov.
Rent teknisk ligger det alt for mangen selgere i 16-18 kr området, disse må vekk får vi kan prøve oss opp mot 19-21kr.
Kun Talkpool kan plukke 56 MSEK i nye langsiktige ordrer oppå en nåværende årlig omsettning på 240 MSEK og falle -30% i kurs Når marginalene følger etter blir det skikkelig badboll action.
Hvis den blir bedre og den blir bedre før de må kjøre emisjon.
Befogandet å emittere nye aksjer gikk ut 21 juni, kreves ny stemme for å lage nyemisjon. Riktad/lån dersom det finnes behov vid en evt større order elr forverv.
“Stämman beslöt vidare att inte förlänga styrelsens förfogande över aktier. Den 21 juni 2019 löper styrelsens bemyndigande över 2’244’160 aktier ut, och därefter krävs en bolagsstämma för att emittera aktier eller bemyndiga styrelsen att nyemittera aktier.”
Hey! Slutt med det der…Denne typen syting er forbeholdt oss i Funcom menigheten…
Syting gjelder kun dersom du er negativ på helåret nedgangen i talk føltes litt som å slå tåa inn i tv benken, det svir, men det går over.
Noen som har oppdatert aksjonærliste?
Finnes ikke å hente på holdings, reg i Schweiz. Insiders har ~55% , så drøyt 2.2-2.5 millioner aksjer i float.
https://talkpool.io/lorawan-subscription-sweden/
Dette er meget positivt. Lisens modell for LoRa i Skandinavia, burde pushe opp BM dramatiskt. Se på Ranplan, ren lisens modell for 5G, BM på 98%.
Burde være meget positivt etterhvert når fler samarbeiden er på plass.
Interessant👍 Jeg har dobblet mitt innehav på 15-16kr, har ett GAV på 23kr og 30000 aksjer😉
Ska man stole på svenske analytikerne er det 107% uppsida. Svakt!
https://www.avanza.se/placera/redaktionellt/2019/07/10/aktierna-med-storst-uppsida.plc.html
Løsner som smått i Talkpool de siste dagene, fortsatt en lang vei og gå.
Har du en oversikt over peers som har positiv bunnlinje? Hvile P/E prises dem til?
Tenker da IOT.
Kan godt hende jeg misser noen selskaper, men per dags dato finnes det inget på børs, muligens noen start-ups hva jeg vet. Det nærmeste jeg kommer på er Plejd som hadde positiv bunnlinje i 2017 og 2018. I 2017 P/E 58, og 2018 P/E 2050. Mcap idag 488 MSEK.
TALKPOOL AG: TALKPOOL VINNER SMART BUILDING-KONTRAKT MED LEDANDE FASTIGHETSBOLAG I STOCKHOLM
08:43 Talkpool har vunnit ett kontrakt med ett av Sveriges ledande
fastighetsbolag för att leverera smart building-lösningar till en ny
stor stadsdel med kontor, bostäder och butiker i Stockholm. Det
initiala kontraktet är värt cirka 100 000 euro.För mer information kontakta:
Erik Strömstedt, VD Talkpool
Tel: +41 81 250 2020
erik.stromstedt@talkpool.comTalkpool tillhandahåller IoT-lösningar och telekommunikationsnätverk
globalt. Genom sin avancerade tekniska expertis, långa erfarenhet och
smidiga affärsmodell erbjuder Talkpool globala telekomleverantörer
och operatörer högkvalitativa tjänster med kort varsel oavsett plats.
Dessutom är Talkpool ett av få företag med faktiska lösningar och
kontrakt på plats i den spännande IoT-marknaden. FNCA Sweden AB,
+46(0)8-528 00 399 info@fnca.se, är Talkpools Certified Adviser. Läs
mer på www.talkpool.com.
Er det lov å håpe mye motstand ved 22kr, både ved forrige laveste punkt historisk og ved forrige LH(27.05.2019). Taes dette ut så kan vi kanskje se oppover etter hvert, forhåpentligvis som AAPL i startfasen
Talk er ikke nye apple, men jeg liker hvordan du tenker.
Apple er en klassisk ABC korreksjon følgt av parabolic rørelse. Det er oftest sånn de begynner.
Såg det, Talkpool 5G?