Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Talkpool

Pen reversal ved trendbotten fra A-B korreksjonen. Fas A avklarad, vi har B, C og D igjen. Akkumulasjon eller re-distribusjon vil høsten vise. Regner med at det tar minimum ut året for å avklare. Finns spillrom åt begge sider.

IOT er i start gropa.

1 Like

Får se om det endelig er dags for en liten AR oppover mot 17-19 kr igjen. Begynner å bygge seg opp litt men essensielt støtte hvertfal.

28

Et av de viktigste avtalene og triggers som forhåpentligvis lanseres snart. Time to deliver talkpoo.

1 Like

Siste dolde aksjer på 13.50 borte. Nå vil jeg se arbeid mot trendtak 18-19 kr.

2 Likes

Weekly reversal etter shakeout ved trendbunn. Kommende 2-3 ukene legger jeg target mot 17 kr, ca +20%.

1 Like

h330

4 Likes

Jeg har gravd litt i aften. Ifølge siste initialkontraktet i Sverige på £100k med en “ledende fastighetseiere” som bygger i Stockholm er det få aktører å velge imellom. Ifølge denne artikkel fra 2017 er Talkpool etablert med giganten Atrium Ljungberg. De bygger idag både i Nacka og Kista utenfor Stockholm. Forhåpentlig er det akkurat de som har leid in selskapet for sensorer.

Sammen med introduksjon i Danmark, og forhåpentlig Norge kommer fokuset ligge i Europa og øvrige skandinavien. Gir nok mersmak til marekdet.

Denne er oversatt med google translate fra LinkedIn, hvor de nå søker en ny arbeider i Tyskland, hvor man poengterer att deres fokus skiftes mot Europa.
41

Forhåpentlig går vi mot bedre tider.

2 Likes

https://www.allabolag.se/5565809554/yanzi-networks-ab

44

Bruker det der som confirmation, kvalitetsstempel :white_check_mark:

Heretter kan dere kalle meg Sherlock Babems :male_detective::male_detective:

2 Likes

Bra de kvitter seg med taps prosjekt, om de så må gibdet vekk.

God start. Nå får de gjerne fortsette i Afrika, US og Japan. Fokus europa og norden.

Tipper det er AVA selgerens siste aksjer på 13.50 som har vært oppe til salgs i 1 uke nå. Godt støtte som dannet seg rundt 12 området. Krever nog en ekstraordinær hendelse før 12 muligen tas ut på nedsiden, og ingen er keen å rense boken oppover.

Stille og rolig i båten frem til neste kursdrivende pm.

https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2019/10/15/talkpool-ag-talkpool-vinner-omfattande-solenergikontrakt-i-pakistan.html

Er det mon non til at fjerne sælgeren @ 13,50? Ser sådan ud. 17,50 næste stop.

Flott, begriper ikke at folk selger til 15kr…

Enig … sidder selv roligt i båden og er lang. Har nogen her pejling på situationen rundt shorting af aktien?

mikrocap uten likviditet, tenker det er veldig begrenset med shortaktivitet her

“LCC Pakistan develops and offers IoT-based solution for the management of telecom sites. LCC PAK’s site solution manages the power from different sources such as solar panels, batteries, utility and generators in an efficient manner.”

Mest sannsynligvis faller dagens avtal inn under denne, hvilket i seg betyr ca 30% ebit og 50% bruttomarginal ifølge selskapet selve.

2 Likes