Skal man dømme utifra tidligere oppdateringstakt fra IR, tipper jeg alt av rapport, meldinger og linker kommer 08.00 i morgen slik at de slipper å logge på pcen mer enn en gang!
Tørr man å ta inn en liten mini innfor imorgen tro? Sist rapport helt ok. Enda gikk vi -6%. Imorgen forventer jeg meg dog bedre ebit/ebitda, i tillegg investor møte.
Angående invitationen til præsentationen, så er det stærkt at se TalkPool dele samtlige modtageres e-mails; her må man oprigtigt håbe, at sikkerheden data i deres software ligger på et højere niveau.
Har sendt et stramt svar til Magnus Sparrholm omkring dette.
Fikk link fra Sparrholm nå.
ca 30 stk aksjonærer som vil delta.
Inklusive noen høyt interessante deltakere…
Ja, det blir nok en fortsettelse av trenden oppover i resultatet, noe som det også må være. Om det er nok til at vi bikker over i svart helt nederst på bunnlinjen er jeg usikker på, men vi vil nok være nære, og om ikke så vil man nok nå det i Q4. Jeg tipper morgendagen bidrar til å smøre oss i fanklubben med litt mer tålmod mens vi venter på at pilotene virkelig skal gjøres om til salg, men om det er nok til å skaffe nye innmeldinger i fanklubben det gjenstår å se.
Tror selv att resultat kan bli bedre enn forventet imorgen mtp positive valuta effekter i bl.a Pakistan. Men usikker, best case scenario et +/- resultat, hvertfall ikke langt unna.
Fisket opp et par tusen til idag på spekulasjon til imorgen. Men håper på å få økt litt imorgen når likviditeten er bedre (forhåpentligvis).
Det kan bli meget bra, spesielt om man knopper av AG og AB.
Spørsmålet blir hvordan man skal finansiere dette…
Det første som kom opp i mitt hode var: Hvordan skal dette betales…
Var jo dette (M&A) de gikk ut å ønsket å hentet penger til gjennom den 22kr konvertibelen. Mulig de har fått napp, og vi får høre mer utover dagen.
De bør få solgt Haiti, hvis mulig.
Det vil kunne få ned gjeldsgraden og booste satsning i EU.
Q3 rapporten er landet. Er menigheden tilfreds?
Jeg ser rigeligt med positive punkter i den rapport. Bliver interessant at se præsentationen senere i dag og markedets reaktion på samme.
Svart bunnlinje? Det var nytt.
Skummet gjennom nå, synes det lover godt fremover. De har også gjemt en 20-års avtale på ca 4 mill i året i rapporten også!
Bra rapport. Kjøper.
Når jeg nå har lest rapporten, og liker det jeg leser, kan jeg likevel ikke se hvordan Haiti og Afrika passer inn, de skriver at kjerne område er Europa og midt-østen.
Jeg tror personlig at dette har vært diskutert og funnet at det ikke er riktigt tidspunkt eller markedet for dette pr i dag, men absolutt noe som bør forfølges.
Vi lær kunna få svar på det under CC. Tror, og håper dagens CC kmr til å være svært nyttig for oss.