Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Talkpool

Denne er litt interessant, nytt på hjemmesidene til Myrspoven :

Kan bli en fin kundeliste om man ser på deltakerene i prosjektet.

1 Like

Fikk en melding til idag angående en person som ikke fått svar vedrørende konvertibel. Han ønsker 1m på 22 kr. Hva skjer?

Enten har de nok interessenter, eller så er det noe på gang. Jeg måtte kjøpe 2500 till idag. Spontan følelsen er at noe stort er på gang.

De hadde svart direkte om de har akutt behov av penger!!

2 Likes

spontan kjøp av @babyrage , må jo være et tegn på at vi er på toppen i markedet :bear: :joy:

3 Likes

tenor

1 Like

Mistenker at de venter svar fra en større eidendoms utbygger, om evt de tar hele converten eller deler.
Sånn sett kan de bare utvide converten etter behov da?

1 Like

De har jo jobbet en stund med denne konvertibelen, og når de tar sjansen på å melde et 25mill kjøp uten tilsynelatende finansiering, så virker det som de har hatt en del klart på bakrommet spør du meg. Tja, hvis ledelsen selv stoler på guidingen sin, så ser jeg ingen grunn til at de skal utvide langt utenfor øvre grense og dele ut aksjer til fordelsaktige priser, da blir det muligheter å evt hente penger høyere opp. Spesielt hvis de har fått inn en større aktør til å backe nå. Kjipt for oss småaksjonærer som vil være med, men bra for firmaet.
Vi må heller ikke glemme at de i tillegg fikk inn 7,5M ved salg nå nylig, og for alt vi vet kan det hende det jobbes med å selge andre deler av selskapet for å finansiere kjerneområdene.
Blir jo spennende å se når innhentinga er stengt, og det står en del millioner utenfor som ikke fikk på 22.

Ja, mulig det er en riktad emisjon på gang til et fastighetsbolag?

Hmm, mye spekulasjoner nå. Regner med vi får svar snarlig.

Jeg har snittet opp igjen, og nå tar jeg juleferie :slight_smile: Satser på et spennende nytt år! :slight_smile:

3 Likes

Amazon lanserer egen LoRaWAN tjenst. En til bevis på at LoRaWAN begynner å bli markeds standard.

2 Likes

Den interesserede læser kan finde mere om LoRaWAN @ https://www.thethingsnetwork.org/

Mine tanker/teori er, Talkpool venter på bekreftelse fra eks Kløveren eller NCC rundt full tegning av converten, parallelt klargjøres avrop på rammeavtale eller spesifikk kontrakt av en vis størrelse som slippes samtidig som de melder full tegning av converten og at oppkjøpet som ble annonsert for 1mnd siden er fullfinansiert

Mtp att folk ventet i +7 dager på svar så regner jeg med at din teori ikke er langt unna realiteten. Meget spent på hvordan utfallet blir, håper vi hører noe før nyttår.

Bryter vi 23 idag og videre oppover? Looking good. Sakte men sikkert beter vi av motstand.

Jeg ser et næsten perfekt bull flag under formation. Man skulle da være utaknemmelig, hvis man ikke kunne sætte pris på sådan en lille frækkert :slight_smile:

… booooooing, booooing, boooing, booing … SPROING!

1 Like

Synes det er på tide for forverv snart. Due diligence på 3 uker mtp forvervet er long over due.

Her er det gode muligheter til å dumpe for alle som er lei av talkpool-aksjer :sweat_smile:

image

Sånt er alltid moro å se! Vi kan i alle fall enes om at selskapet har gått fra “dead money” og lav likviditet, til å begynne skaffe seg nok momentum til en skikkelig kjøretur om de leverer på nyhetsfronten. Good times.

2 Likes

De har gitt opp, spørsmålet blir jo hvor mange som potensielt skal ha vinst på veien.

:man_facepalming: