Ja, skal vel jobbe godt han 85K kompisen om den ordren var reell iallefall. Ble 470 aksjer i julegave til fattern her nå i dag, og med det tenker jeg at jeg tar juleferie! (Om det ikke skulle skje noe uventet og jeg får brukt pengene jeg satte av til konvertibelen på fine kurser.)
God jul! Måtte 2021 være året vi Talkpool aksjonærer klarer å oppføre oss, slik at også vi kan få besøk av julenissen! Det kan nesten se ut til at han har tatt feil av Nordpolen og Merkur Markets slik som han har søkt tilflukt der det siste året!
Signar ut for året og legger primære target 90% opp til tidligere motstand 40-42 kr i en lengre bølge 3 av 5 i 2021! God jul!
Fortsatt ingen svar på konvertibel? Vi er 3 som ikke fått svar. Synes at et svar er vel det mest basale. Vet ikke om det er noen poeng å spekulere hva det er som drar ut på tiden, eller om det bare handler om attityde. Selskapet kommer trenge en del kapital behov fremover, spesielt om man lander ME avtalet. Sånt er jo aktuelt å ta høyde for, men man kanskje ikke vil ta inn for mye nå når man begynner bygge seg en kassa på egen hånd. Er vel en fin balanse. Men at man ikke svarer ang konvertibel er jo latterlig. Det potensielle forvervet er jo av ett enklere slag så kan ikke være mye som skal ordnes opp i forkant, og om noe dykker opp så forhandler man sannsynlig om det, kanskje det som drar ut på tiden. Men kun spekulasjon, ingen vet jo hva som foregår.
Har økt med 10k i dag/ i går altså 5k i går og 5k i dag
Tror ikke ledelsen vil la seg “vanne” ut mer på lavt nivå, emisjon vi komme på høyere i nivå opp i mot en kontrakt eller avtale.
Nårdet gjelder konvertibelen, står jeg fortsatt med at ting drøyer over jul, er nok en større aktør som vurderer og ta hele eller bro parten av lånet.
Ikke hørt et pip, som standarden har vært de gangene jeg har prøvd å ført kommunikasjon med firmaet. Helt greit at jeg ikke er foretrukket i konvertibelen, men hadde vært greit uansett å fått et “vi har mottatt mailen” iallefall. Jeg heller også litt mot forklaringen til @Defender rett ovenfor, jeg hadde heller ikke ønsket for mye utvanning om jeg faktisk trodde på prosjektet. Og det får vi håpe de gjør. Jeg har null tro på at jeg får blitt med i konvertibelen nå, så også jeg vurderer å øke litt på det åpne markedet. Venter til etter nyttår, for å se om noen blir stressa om det ikke kommer melding om ferdigforhandlet kontrakt på det 25mill firmaet ila morgendagen.
Ligger aktuelt 23.000 stk op til 25,00; det er min forventning at markedet kan absorbere disse uden melding.
Bare kjøp mens du er igang
Det kan spekuleres opp og ned ang. de lånene. Men det er rett å slett for dårlig at de ikke opprettholder/etablerer en god kontakt med de som søker og spør om dette.
Noen som har sett på prising av Ecoclime? Det må bli den nærmeste peers for Talkpool`s IOT vertikal i Svergie.
No skal de sies at egenkapitalen i firmane er ganske forskjellig.
Men ved et salg av Haiti hadde vi hatt vel så sterk egenkapital vil jeg tro.
Blir bedre tider. Ascending triangle med skikkelig koselig volum balanse. Markedet redo prisa Talkpool høyere. Kun korte spekulanter som selger nå for å sikre kassa sannsynligvis.
Lurer på om SHB fronter sine siste aksjer nå på 23.50.
Med dagens salg af 2.674 stk må der vel være ca. 20.000 stk tilbage i puljen? (forudsat at de 23.115 stk op til 25,00 var poster fra SHB jfr. gårsdagens vurdering)
Muligt SHB ønsker exit før nytår; med andre ord, måske en oplagt mulighed for at fiske?
… aaaaaaand the fish are (partially) gone?
21.617 aktier solgt fra SHB så langt.
Der var SHB gone…
Stærk strategi at sælge med tab i et bullish setup, hvorefter aktien (akkurat efter salg … surprise surprise) går videre op … den slags bliver der penge af. Higher highs, higher lows tegner et lovende billede af starten på 2021 for TALK.
Husk at det brede markedet er brennhet, Talkpool blir rammet hvis markedet faller.
Når det er sagt, så kjenner de fleste på denne tråden selskapet så godt og har nokså “high conviction”
Det eneste spørgsmål jeg forholder mig til p.t. er om TALK skal gå ind i 2021 på kurs 30,00 …