Dette er ikke noe som stresser meg. En fis i vinden, som først blir aktuelt i Mars. Ser det snarare positivt att man reduserer andel gjeld.
Spendt på denne utover året, fylte på litt i dag.
630k omsetning 1.5h inn på dagen, tror aldri det har skjedd uten nyheter god start på 2021!
Pen re-test, blir forhåpentligvis en god videre uke
TA er jo bl.a. noget man kan skabe i illikvide aktier
(pantsætter børn, frua og espressomaskine for at undgå brud gennem 23 …)
Joda, helt til det er noen som er større enn deg som skal ut. Da går det fort til h…
Ny kunde for Myrspoven.
Nærmest umuligt at finde bedre reklame / omtale for selskabet; én ting er selskabets egen indsats, noget helt andet (og efter min mening væsentligt mere værdifuldt) er ekstern validering af selskabets strategi, implementering og fremtidig guiding.
Ja det var flott med mer reach. I takt med att selskapet forbedrer fundamenta så kreves det sentiment for aksjen. Gode nyheter over tid vil fikse det, men all info om selskapet er positivt.
Synes at salgvolumen her oppe er minimal. Mange ligger pent og venter på news.
Nei, ikke noe svar. Skal sies at jeg heller ikke har mast så mye på dem i det siste. Nærmer seg vel tid for å melde noe snart skulle en tro.
Ingen har hørt noe. Kanskje @Defender får rett, kanskje de avtaler med et større selskap om å ta hele. AL? NCC?
De er tydligvis ikke interessert i pengene til småaksjonærene da, så får en tro de har en plan. Hva den er får vi vel snart se håper jeg
UBS er keena idag.
Eneste som nytter her hvis en skal ha aksjer, vente til det ligger tilstrekklig på salg siden og ta ett jafs, tror det ligger mange kjøpere på side linjen.
Kan det være innside kjøp? UBS? Sveits typisk?
Håper ikke det, det betyr null PM de neste 30 dagene hellre bra PM enn insider kjøp atm
tenkte det samme
Plukker vi litt hver nå så er det tomt😆