REA … har taget 12.500 @ 25,0 - 25,1 … andre?
Hvor mange tegner aksjer?
🙋
Har konveribeln allerede gått igjennom? NON est 45k aksjer?
Ser ut som flere vil selge aksjen og gå inn i konvertibelen, og det samme gjør jeg, det er infaco gratis penger samt en god hegde hvis du ønsker og være langsiktig i aksjen.
Vinduet lukkes 13 januar.
Nå skal det sies at jeg likevel vil eie mer i aksjen enn i lånet.
Så total eksponering går opp fra dagens eksponering.
Hvis man ønsker at sælge en større pulje, kan jeg evt. kontaktes direkte via PM.
Jo, venter bare på mail.
Intressen åpenbart svært høy. Passer på å handle litt i den potensielle rekylen om noen vil selge.
Du kan få 50k på 28 @aborum … kompis-pris. Husk att 28 SEK er 50% salgspris
@babyrage alternativt sænker jeg markedet og samler op 9,82 igen
… men på en en mere seriøs note, så skal nemt absorbere de resterende aktier.
At dette gir et kortsiktig kurs press er jo klart, men da frigjøres det litt aksjer i markedet slik at mindre retail investor kan få tak i litt aksjer samt at selskapet får inn penger.
Dette er vinn - vinn for alle
Skal jeg sige noget, så ville det være fantastisk med neutralt close på dagen og bede markedet om at tage et napp mere i morgen; vi er rent faktisk nogen aktionærer, der fortsat har et par aktier i skuffen og jeg har dårlige erfaringer i at købe til overpris
I øvrigt erfarer jeg, at det er en langstrakt proces (flere måneder) at konvertere fra lån til aktier.
Kansje vi får se første arbeidet i Danmark snart?
The building will receive a DGNB Gold sustainability certificate. DGNB is a global certification system, that offers a quality stamp of the property’s environmental standard, focusing on sustainability in relation to both social and economic aspects and climate impacts. Work is focused on material selection and resource consumption, lower energy costs and comfort in terms of air, temperature and acoustics
Usikker om Talkpool har dekning der, men regner med det.
Er av og til stokk dum, men tror jeg har fått det riktig nå.
Dette står i Q2 rapporten : “Talkpool faced FX losses due to the recovery of the Swedish SEK during the quarter.”
Da Haiti er deres største inntekskilde pr. nå, så bør jo en Gourde på steroider være bra andre veien også da?
Dere trenger ikke kommentere mine skills i Paint, jeg vet jeg har teken!
Aksjen har nylig re-entrat tidligere TR mellom 22 - 46 kr. Eiere kan ha trendtak som primære target på sikt. Intensiteten i trenden har økt nylig.
Vi kan forvente en del aksjer som kommer på markedet rundt mars, ca 2 mnd for og konvertere lån til aksjer.
2 mnd til
Sparrholm og Winther som har stilt garanti for siste da eller?
Tegnet du?