Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Talkpool

I relation til ovenstående . .

Noen tar posisjon idag. Dykket opp ett blokk rundt 24 og i sta.

2 Likes

Vedrørende det regnskapet til selskapet som blir kjøpt av talkpool, har ikke Svergie samme tjenester som Norge alla Proff, purehelp etc ?
Der bør man i det minste kunne se 2019 regnskapet

Vet jo ikke hva det heter ennå.

https://www.mfn.se/cis/a/talkpool/talkpool-ag-talkpool-acquires-home-solutions-4d604905

5 Likes

Dersom aksjen bryter, 33 - 41 kr.

2 Likes

Han her bemerket vi jo på conference call @colzjek @Defender. Regner med at Talkpool og ledelsen har fått mye gode tips siste par måneder. Oppfatter selskapet til å være et helt annet idag enn fra 2019, som også speiles i kursen.

Skärmavbild 2021-01-25 kl. 12.10.15

Skärmavbild 2021-01-25 kl. 12.10.36

1 Like

Ja, de har vel sagt at dette er karen som leder den nye strategien sammen med bla Jaap Groot fra Semtech. Jeg liker iallefall den nye sammensetning av styre og tilknyttede ressurspersoner nå, den reflekterer mye bedre hva de ønsker å være, og ikke hva de engang var.

2 Likes

hvem av likesa tror du er babyrage? jeg tipper tommel :+1: nummer 5. :man_bald:

Tror ikke det er lenge til før denne runder 30. Har noen bekjente som frigjør noe kapital og vil inn i denne.
Har sagt det før og er enda sikrere nå, Talk blir min nye Kiton

What? :stuck_out_tongue_winking_eye: Tommel nr 5 er jo Winter himself. (Om du ser bort fra vinkinga/klappinga). Siste er Boris de Bruin, TP ansatt.

Jeg er penere enn så. Ifølge mor er jeg en prinsesse in disguise.

1 Like

La oss stjele litt kunder fra zaptec åååååå

2 Likes

Blir spennende å se :thinking:

Global standard snart. Bra for de som jobber med duppedingser mot dette nettet! :slight_smile:

Talkpool started NIOT to ensure LoRaWAN coverage and a functioning market in Sweden for its IoT services and sensors because no network operator then fulfilled that role. Now Netmore has taken on the role of national operator and thus it is natural for Talkpool to sell the network to Netmore and contribute to a consolidation.

The deal is part of the streamlining of Talkpool’s operations with a focus on solutions and sensors for the insurance and real estate industry, including syb-metering, environmental certification and energy efficiency. The collaboration also provides increased opportunities to sell Talkpool’s world-leading sensors for CO2-, particle- and radon measurement to other solution suppliers in Sweden and internationally.

A nationwide network enables Talkpool to implement on a large scale its solutions related to moisture, water damage and radon developed in collaboration with the insurance industry, among policyholders throughout Sweden.

“The deal is a win-win for both Netmore and Talkpool, and we see great potential in continued cooperation and further sales to Netmore’s customers”, comments Stefan Lindgren, CEO of Talkpool AB.

“We look forward to working with Talkpool as a leading solution provider within IoT and see great potential in Talkpool’s solutions. The deal expands Netmore’s LoRaWAN coverage and enables reliable and large-scale IoT through the rollout of qualitative IoT infrastructure throughout the country”, says Ove Anebygd, CEO of Netmore.

3 Likes

Sendte inn litt spørsmål fra discord vedrørende forvervet.

6 Likes

Brukte rekylen på å høste litt fler aksjer. Får se hva markedet bringer.

TalkPool AG: Talkpool signs cooperation agreement with SmartFront

4 Likes

Får med meg LoRaWAN overalt nå om dagene.

Skärmavbild 2021-01-29 kl. 18.02.36