Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Jeg tar poenget ditt!

Jeg er veldig enig i at det er en uting å bruke grafer som ikke viser hele bildet, og bare det å bruke slike grafer kan være med på å skremme bort seriøse investorer som forbinder slike grafer med lureri…

6 Likes

God på tall
God på grafer
Stor forståelse for aksjer

Men leser du børsmeldinger, ser webcaster og følger med på peers?

Her var det enorme gap mellom hva man gir uttrykk for å være og hva man forstår ser du ut for…

Takk for at du gidder å bruke tid @Bob_le_Plast, men her er det nok lite å «hente».

Jaderberg har uttalt til medisinske skrifter at Oncos skal bli 1L i mesotheliom. I følge ny ekspertise her inne er Jaderberg på villspor, dataene er ikke så gode. Tung materie, men sånn må man regne med når ikke alle var inne når bekreftelsene på best in class kom ramlende inn og alle «smarte» skulle ut før aksjen trynet igjen.

Dette er nye takter folkens; Oncos er ikke lengre bare pre-kliniske og early signals fra fase I studier. Vi ser nå konturene av immunaktivering som tidligere ikke er observert, og høynet effekt av CPI. Da skal prising under 1 milliard være historie, enkelt og greit.

Håper mange har senket skuldrene etter november og desember måned, nå skal høstefasen starte og vi har så vidt begynt.

God helg :hugs:

24 Likes

Jeg lurer på om du misforstår et begrep her. Så jeg gir hjemmelekse:

Forklar med egne ord begrepet “mOS er ikke nådd,”

2 Likes

Sett bort i fra at vi alle kan se at tgvx ligger godt an her, så har han et poeng angående grafen. Det ville sett bra ut uansett, men mer ryddig å ikke klippe grafen spør du meg.

Jeg driter allikevel i det, for tallene er klare. Targovax har noe stort på gang i både melanom og mesotheliom. Og ingen har regnet inn TG en gang. Gleder meg til 2021!:grin:

9 Likes

Du siterer meg, men begrepet du henviser til har ikke jeg skrevet.
@Bob_le_Plast skrev dog “mOS er en gang ikke nådd for trvx”

Jeg har ikke noe problem med å forstå hva hen mener, tallet for mOS har vi ikke klart enda. Og mens BLP tolker det som at den kommer til å stige, tolker jeg det til at det er fult mulig, men det vet vi ikke enda. Utifra grafen blir mOS imo minimum on par med konkurrent, men har potensiale for å bli bedre.

@tusekakk fin video, den forklarer hva som var poenget mitt i utgangspunktet.

3 Likes

[quote=“yrune, post:2122, topic:23333”]
Nå har jeg ikke tid til mer, men hvis man leser grafen med lupe er det ikke likt - ja potensiale er der.[/quote]

Jeg vet ikke hvordan du leser den grafen, men den viser tydelig (og selskapet har informert flere ganger) at mOS er likt med de beste studiene i dag. Sistnevnte er avsluttet mens trvx sin i meso fortsatt pågår.

Det betyr altså at trvx kommer til å stå med de beste data i denne indikasjonen. Og som bonus har de bedre mPFS.

Beklager, men jeg forstår overhodet ikke din problemstilling.

Men fortsatt god helg :slightly_smiling_face:

2 Likes

Du skrev at mOS er best hos trvx, grafen viser at Novark er pr.d.d marginalt best, deretter TRVX og marginalt bak der igjen Bass. MEN at trvx har potensiale til å gå langt forbi. Og de som virkelig har gått i dybden vil sikkert hevde at det er så godt som garantert. Men det viser ikke grafen.

Takk for det, nå forbereder jeg bursdagsfeiring i morgen, men må titte innom tekinvestor i pausene :smiley:

1 Like

Ok, for argumentets skyld skal jeg gi deg den. Men det er strengt tatt snakk om ukers forskjell og det er snart en måned siden trvx rapporterte mOS.

Fasit kommer forhåpentligvis julen 2027 tidligst :wink:

Lykke til med bursdag og - forberedelsene :slightly_smiling_face:

5 Likes

Markedet, med en kollektiv IQ på ca. 70: «Hva!? Julen 2027!?! Det er jo altfor lenge å vente! :exploding_head: Jeg selger på mandag.» :sweat_smile:

1 Like

Markedet:

3 Likes

Mesothelioma patients could have a new first-line treatment if the Food and Drug Administration (FDA) approves a mesothelioma immunotherapy vaccine.

The ONCOS-102 immunotherapy vaccine was developed by Norwegian biotech company Targovax.

Unlike chemotherapy, immunotherapy is meant to increase the strength of the immune system response to disease.

When combined with standard chemotherapy - pemetrexed (brand names: Alimta) and cisplatin - ONCOS-102 produced a median overall survival rate of 18.2 months, four months higher than the control group receiving chemotherapy alone.

31 patients, from Spain and France, were involved in the study. 20 of these patients received the vaccine/chemotherapy combination. ONCOS-102 was given by injection on days one, four, eight, 36, 78, and 120 of the clinical trial. The chemotherapy combination was administered every 21 days starting on day 22 of the clinical trial.

At 18 months, more than half of the 31 patients were still alive. Few side effects were reported, aside from what is normally expected with chemotherapy. The researchers also found evidence that the patients who received the vaccine/chemotherapy combination had strengthened immune systems.

Historical data shows that mesothelioma patients who receive only chemotherapy treatment for their disease have a median overall survival rate of 12 months involving all of the unpleasant side effects associated with chemotherapy, which attacks healthy cells, as well as the cancer cells.

ONCOS-102, however, has been specifically engineered to only attack cancer cells, which, when combined with standard chemotherapy for mesothelioma, will reduce the unpleasant side effects of chemotherapy.

If ONCOS-102 is approved by the FDA to treat mesothelioma, it will be the third treatment approved by the agency to treat mesothelioma in 2020. Prior to the FDA’s October 2020 approval of Opdivo and Yervoy for the treatment of mesothelioma, there had not been a new drug regimen approved for mesothelioma in the past 16 years. Both Opdivo and Yervoy were approved by the FDA after showing four-month improvements, just as ONCOS-102 has.

Targovax also plans to start a new clinical trial spread across the United States and Europe, in which ONCOS-102 will be combined with Keytruda (pembrolizumab), manufactured by Merck & Co. Keytruda has received limited FDA approval in the treatment of mesothelioma patients whose disease has progressed following prior treatment and who have no alternative treatment options.

Targovax’s new clinical trial is expected to start in early 2021.

Watch Targovax’s virtual presentation of their clinical trials’ findings from Dec. 2.

ref

av

https://www.understandmeso.com/post/fda-approval-on-the-horizon-for-new-mesothelioma-treatment

52 Likes

(Deleted)

9 Likes

Jeg ser heller ikke noe problemer med fremstillingen. Er man i tvil så er det jo bare å strekke en linjal nedover og bortover for å sammenligne tallene.

Da ser man også at forskjellene er betydelig større enn vedkommende over mente lå som “feilmarginer”. Alle som holder på med aksjer burde kunne prosentregning. Så det er bare å regne på forskjellene, og større blir de når mOS blir nådd.

3 Likes

Tja… skjønner ikke helt hvorfor man pirker på plots… hadde det vært bar chart og zoomet på mpfs så ville det nok fremstått som villedene, men det gjør de ikke. Her er et eksempel plot chart med 0 verdier. Ser fremdeles at oncos skiller seg ut :slight_smile:

17 Likes

Må oprigtigt sige, at jeg ikke forstår værdien af denne diskussion.

5 Likes

Denne diskusjonen tilfører absolutt ingen verdi så her har du helt rett.

Vi får takke @Whatsthat for å gjøre det litt enklere for enkelte debattanter å forstå logikken bak at nullpunktet på kurven ikke begynner på 0. Vi får håpe at de aktuelle ikke driver med omfattende analyse av tall og statistikk siden man har problemer med se logikken i denne enkel grafiske fremstillingen av tall

6 Likes

Når Kinaopsjonen blir innløst. Hva bør man forvente at TG-plattformen verdsatt til??

1 Like

Minimumsverdien av avtalen :muscle:

(100 MUSD i milestones + royalties i to-sifret variant fra fremtidig salg. Men det skjer nok ikke før det kommer et bud på hele selskapet, eller før milestones blir faktisk utbetalt.
Men med dagens momentum vil jeg tro at investorene legger til 2 - 5 kroner i økt verdsettelse.)

2 Likes

Får de i gang 2-3 randomiserte pivotalstudier, så burde man kunne sette en verdi på x-milliarder

3 Likes

Spørs nå også hvilken indikasjon iov-04 går mot samt prosessen for godkjennelse i kina.

T-vec blir ofte referert som det eneste godkjente viruset, men det finnes flere, blant annet Oncorine, et adenovirus som er godkjent i H&N i kina.

Jeg håper iov-04 omhandler resected pancreas som trvx har tatt til fase II med TG. Og at tanken er å få det godkjent basert på forlenget mPFS i kina :slight_smile:

1 Like