Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Dette er jo ikke offentlig kjent informasjon. Kun noe som er gravd frem av noen her inne. Det eneste vi vet er at “noen” har kontaktet selskapet om patentbeskyttelsen. Jeg antar at dette ikke fremskynder nye avtaler før ballen er lagt helt død. Visstnok så gjelder dette ikke patentet som avtalen med IOVaxis faller inn under.

1 Like

Thx!

Så ikke colorectal for øyeblikket, men vil jo tro det kommer også.

2 Likes

De skulle aldri gått ut med Parker før de hadde en helt konkret avtale.

2 Likes

Norsk Bulls i eftermiddag: “the market ran out of steam” ?!

Virker som det er noe usikkerhet i markedet pga den nye koronavarianten i UK.

1 Like

Syns den holder seg «godt» tatt i betraktning flere dager med oppgang, og den relativt sure og trykket stemningen ellers på børsen i dag

3 Likes

Synes du fortsat det​:flushed::wink:

Less good now…

Der er sgu’ blandede følelser må jeg sige; skal ha’ flere aktier men porteføljen bløder også :slight_smile:

1 Like

Det er jo ikke noe fundamentalt feil med aksjen, bare å handle! :smiley:


2 Likes

Kunne være fantastisk med en bekræftet kineseraftale i dag, så aktien kunne lave en rebound. Nu var vi lige blevet så forvente…

1 Like

Frykter litt at vi faller ned under 10 igjen i dag… :frowning:

Skulle hatt litt mere å handla Targo på duppen her :money_mouth_face:

Jeg sitter klar selv, men tror det kommer bedre muligheter utover dagen.

aborum,
hvorfor ambivalent, du har selv solgt siden du sitter i begge posisjoner som du sier - selv fylte jeg noe på 10 kr på denne dippen, men kun noen få k’s - - ellers sitter jeg nå ‘long’ dvs 1 år’s sikt og forventer en mulig rå avkastning på min portis som nå er over xxx k’s

Der er vel flere faktorer, der er medvirkende til dagens korrektion (min vurdering); aktien var efter mange dages opgang teknisk moden for en konsolidering og situationen rundt COVID-19 varianten i UK har generelt lagt et negativt sentiment over markedet.

Man må vel også forvente, efterhånden som institutionelle aktører sætter sig på større dele af aktierne, at deres sentiment afspejles i den løbende handel … dvs. at de køber og sælger generelt i markedet og ved korrektioner bliver positionen i selskabet også justeret. Men det fører jo heldigvis til øget likviditet og det er helt sikkert en velkommen ændring, da dette automatisk åbner for en bredere vifte af aktionærer.

Markedets midlertidige sentiment kan heldigvis ikke ændre på selskabets fundmentale situation. Når Øystein Soug udtaler “best in class”, det kliniske miljø kvitterer med armene over hovedet og store aktører går ind i aktien, så taler dette sit tydelige sprog.

4 Likes

Vil ha litt mere under 9kr. Onsdag kanskje ?

Tviler på under kr 9, men at den faller til støtten på 9,50 bør være fult mulig før jula ringes inn.

2 Likes

Afventer lige weak hands rally … har taget 10.000 stk @ 9,85 for nærværende; den spærre er ren skræmmekampagne.

3 Likes