Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Kurs på melding er vanskelig å spå, men det er tross alt en avtale med en verdi opp mot 100musd om alt slår til.

Benytter de seg av opsjonen, så bør ivertfall TG plattformen prises for alvor inn i aksjen igjen🙃

@BioMed godt jobbet. Kinesiske sider er virkelig utfordrende å søke etter informasjon😅

11 Likes

Godt jobbet, @BioMed !!:clap::clap::clap:

10 Likes

Girer opp her nå. Lurte på om jeg skulle bruke halvparten på nano og TRVX, men alt gikk til TRVX som er lovende nå.

7 Likes

Tok litt av krigskassen idag. Dette ser bra ut :slight_smile:

3 Likes

Bra kjøp for 10,74. RT nå 10,98. Får se hvor lenge det varer.

3 Likes

Da ble det dobling av aksjer i targovax i julegave til meg sjæl​:santa::champagne: får nå inderlig håpe oppgangen såvidt har begynt

16 Likes

Dete får alle ha en God jul.
Ser unektelig bra ut dette.

I morgen er vi nok et skritt videre.
Om enn, i mitt store håp, TG!!!

7 Likes

Det er mange trofaste aksjonærer i TRVX som fortjener et gjennombrudd. Derfor bør det komme gode nyheter relatert til mesothelioma, Melanoma eller annet snarest (Q1?).

Riktig God Jul til alle debattanter!

24 Likes

Gjerne det.
Men tror TG vil bli the game changer for trvx!!
Det BØR komme nyheter ang. Meso/Melanoma eller no annet. Hadde vært kjekt, absolutt!!

TG et mitt bet !!!

3 Likes

Takk det samme og en spesielt gledelig jul til vår danske venn @aborum med jordbærtertene.
Hadde det ikke vært for hans stayerevne, hadde jeg nok kastet kortene for lenge siden.

10 Likes

TarGovax er TG og TG er Targovax.
Jeg er 100% overbevist om at 2021 kommer til å stå i vaksinens tegn.
Folk flest kommer til å ha veldig mye fokus på dette.
Det samme gjelder for BP.
Derfor eier jeg bare to enkelt selskaper Vacci og Targo.

Fest setebeltet folkens, vi er klare for å ta av.

Ja, og go’ jul’a dere! :smiley:

36 Likes

Det blir spennende å se hva som blir utfallet med kineserne.
Mye tyder på at de ønsker å benytte seg av opsjonen, og at kun formalitetene gjenstår. Muligens kan vi få nyheter her allerede i romjulen. :slightly_smiling_face:

2 Likes

En bekræftelse kan/vil underbygge den positive trend omkring aktien i øjeblikket. Fingers crossed🤞

1 Like

Ja, kanskje det kunne åpnet for Oncos plattformen også i det Asiatiske markedet!

3 Likes

Er det skuffelse over manglende “Kina-melding” vi ser?

Skal visst i kjelleren i dag.

Bare å benytte sjansen å “hive innpå”… altså Targo :smile:

2 Likes

Ser umiddelbart “bare” ud til at være en retailer med 150.000 stk, der sagde tak for denne gang.

Kina-melding er ikke ventet før på nyåret. Fristen for opsjonen til Iovaxis utløper ikke før 8.januar.

Det sagt, melding kan komme når som helst, men vil være en ren bonus.

6 Likes

Takk for oppklaring. Har nok misforstått noe, for jeg hadde festet meg ved datoen 27.des.!? :santa:

1 Like