Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Oversatt med Google translate:

ONCOS-102: onkolytisk viroterapi mot mesoteliom fra Oslo. De første resultatene
PUBLISERT AV UTKAST 21. DECEMBER 2020
fb-share-iconTweet
ONCOS-102 vil gi en sterk immunrespons mot neoplastiske celler av ondartet pleural mesoteliom.

Dette avslører en oppdateringsstudie av overlevelsesdata angående den kliniske studien som testet stoffet.

Det var et bioteknologiselskap med base i Oslo, Norge som utviklet immunterapi-vaksinen, ONCOS-102.

Teknikken bruker onkolytisk virusterapi for å behandle ondartet pleural mesoteliom.

Onkolytisk viroterapi er en form for immunterapi som dreper kreftceller gjennom viruspartikler.

Terapien tillater også utvikling av en serie antigener som stimulerer pasientens immunrespons mot svulsten.

Resultatene av den kliniske studien om behandling av mesoteliom med ONCOS-102
Ifølge forskerne viste pasientene som ble behandlet med ONCOS-102 i kombinasjon med cellegift en sterk immunrespons mot de neoplastiske cellene i mesoteliom.

Studien fant sted i sammenheng med fase I / II En randomisert fase II åpen studie med en fase Ib-sikkerhetskull av ONCOS-102, en immun-priming GM-CSF-koding av onkolytisk adenovirus og Pemetrexed / Cisplatin. hos pasienter med uopprettelig ondartet pleural mesoteliom (NCT02879669).

De 31 pasientene som ble registrert i studien ble delt inn i to grupper på henholdsvis 20 og 11 pasienter.

I 18 måneders oppfølging registrerte pasientene i gruppen som ble behandlet med onkolytisk virusterapi (20) en signifikant høyere gjennomsnittsoverlevelsesrate enn pasientene i kontrollgruppen (11), som fikk cellegift alene.

Gjennomsnittlig overlevelse ville være minimum 18,2 måneder for gruppen behandlet med ONCOS-102 + cellegift sammenlignet med maksimalt 14,2 måneder for gruppen behandlet med standardbehandling alene.

Andre ting som kan interessere deg
Du kan også være interessert i disse artiklene om pleural mesothelioma:

Diagnose og prognose for pleuralt mesoteliom: nye markører oppdaget.
Pirelli-rettssak om dødsfall fra asbest. Bare fordømmelse.
Forskning belyser toksisitetsmekanismene til krystallinsk silika.
Bildekreditter: Foto av Arek Socha fra Pixabay. Redigert (beskåret og snudd vannrett). Lisensiert under original lisens. Arkivbilde.

Medisinsk ansvarsfraskrivelse: Erstatningssykdomskompensasjon er ikke et medisinsk nyhetsnettsted. Derfor kan informasjonen som er rapportert være unøyaktig. I denne forbindelse, se vår medisinske ansvarsfraskrivelse.

Publisert i Medisin og nyheter

3 Likes

Mere end 1 mio. aktier skiftede hænder i dag. Spændende at se, om nogen af de store aktører var i markedet i dag😳

3 Likes

Hehe, gikk noe mer ned etter jeg postet kommentaren :wink: Pytt pytt - in it for the long run, så er ikke videre bekymret. Det fundamentale står fortsatt sterkt og har klokketro, men vi vil nok se noe turbulens generelt i markedet med det som skjer rundt oss om dagen

Er nok ikke tiden for å være ‘clever trader’ - aksjen skal opp, og trading nå blir fort et taps prosjekt
eneste positive med at aksjen holdes nede nå og frem til nyttår er lavest mulig formueskatt :wink:

8 Likes

Targovax ASA issues options to employees

15 Likes

@BioMed skal ha det meste av æren for dette, men er av den beskjedne typen :grinning:

Nå har 3 av 3 ekspertpanel godkjent søknaden til IOVaxis/Targovax. Den siste så sent som idag 23. desember. Da skal det formelle være i orden, og det følger en frist på 3 år for å registrere et eller flere studier.

Da sender vi herved en kraftig oppfordring til herr Wang - Excercise the Option, and Open Your Wallet.

image

75 Likes

Konge!

3 Likes

Veldig bra jobbet👏 Kanskje vi får en fin melding på mandag🚀

3 Likes

Nå som de har betalt 250.000 usd for denne opsjonsperioden, sendt inn søknad i oktober og fått den godkjent idag så gir det ikke mening å trekke seg. :slight_smile:

Håper det skjer i romjulen, men innen 7 Jan (deadline) signeres trolig avtalen som medfører 3M USD inn til trvx.

Noen som tørr tippe kurs? 13.7 er mitt bet

14 Likes

Kurs på melding er vanskelig å spå, men det er tross alt en avtale med en verdi opp mot 100musd om alt slår til.

Benytter de seg av opsjonen, så bør ivertfall TG plattformen prises for alvor inn i aksjen igjen🙃

@BioMed godt jobbet. Kinesiske sider er virkelig utfordrende å søke etter informasjon😅

11 Likes

Godt jobbet, @BioMed !!:clap::clap::clap:

10 Likes

Girer opp her nå. Lurte på om jeg skulle bruke halvparten på nano og TRVX, men alt gikk til TRVX som er lovende nå.

7 Likes

Tok litt av krigskassen idag. Dette ser bra ut :slight_smile:

3 Likes

Bra kjøp for 10,74. RT nå 10,98. Får se hvor lenge det varer.

3 Likes

Da ble det dobling av aksjer i targovax i julegave til meg sjæl​:santa::champagne: får nå inderlig håpe oppgangen såvidt har begynt

16 Likes

Dete får alle ha en God jul.
Ser unektelig bra ut dette.

I morgen er vi nok et skritt videre.
Om enn, i mitt store håp, TG!!!

7 Likes

Det er mange trofaste aksjonærer i TRVX som fortjener et gjennombrudd. Derfor bør det komme gode nyheter relatert til mesothelioma, Melanoma eller annet snarest (Q1?).

Riktig God Jul til alle debattanter!

24 Likes

Gjerne det.
Men tror TG vil bli the game changer for trvx!!
Det BØR komme nyheter ang. Meso/Melanoma eller no annet. Hadde vært kjekt, absolutt!!

TG et mitt bet !!!

3 Likes

Takk det samme og en spesielt gledelig jul til vår danske venn @aborum med jordbærtertene.
Hadde det ikke vært for hans stayerevne, hadde jeg nok kastet kortene for lenge siden.

10 Likes

TarGovax er TG og TG er Targovax.
Jeg er 100% overbevist om at 2021 kommer til å stå i vaksinens tegn.
Folk flest kommer til å ha veldig mye fokus på dette.
Det samme gjelder for BP.
Derfor eier jeg bare to enkelt selskaper Vacci og Targo.

Fest setebeltet folkens, vi er klare for å ta av.

Ja, og go’ jul’a dere! :smiley:

36 Likes