Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det blir spennende å se hva som blir utfallet med kineserne.
Mye tyder på at de ønsker å benytte seg av opsjonen, og at kun formalitetene gjenstår. Muligens kan vi få nyheter her allerede i romjulen. :slightly_smiling_face:

2 Likes

En bekræftelse kan/vil underbygge den positive trend omkring aktien i øjeblikket. Fingers crossed🤞

1 Like

Ja, kanskje det kunne åpnet for Oncos plattformen også i det Asiatiske markedet!

3 Likes

Er det skuffelse over manglende “Kina-melding” vi ser?

Skal visst i kjelleren i dag.

Bare å benytte sjansen å “hive innpå”… altså Targo :smile:

2 Likes

Ser umiddelbart “bare” ud til at være en retailer med 150.000 stk, der sagde tak for denne gang.

Kina-melding er ikke ventet før på nyåret. Fristen for opsjonen til Iovaxis utløper ikke før 8.januar.

Det sagt, melding kan komme når som helst, men vil være en ren bonus.

6 Likes

Takk for oppklaring. Har nok misforstått noe, for jeg hadde festet meg ved datoen 27.des.!? :santa:

1 Like

Det var frist for svar fra Kinesiske myndigheter. Det kom før jul ok, så opsjonsfristen som er 8. Januar som neste frist.

1 Like

Opsjonsfristen kan være tidligere. 8. januar forutsetter at meldingen kom rett etter signatur i januar.

3 Likes

Vil tro at det går med en god arbeidsdag eller to for å formulere en beskrivende børsmelding for dette som nå skal bli en detaljert avtale for klinisk testing og mulig kommersialisering av TG i Asia.

Markedet vil nok gjerne vite planene fremover for de ulike fasene og triggerne for milestones som kan bli en betydelig inntektskilde for Targovax (opptil 100 MUSD).

5 Likes

2 dager på overtid i forhold til 60 dagers fristen så er IOV-04 enda ikke registrert med en godkjennings-ID.

1 Like

Med tanke på den ekstremt begrænsede information der foreligger omkring den aktuelle option og selskabet som helhed (IOVaxis), er det formentligt bedst (som aktionær) at forvente ganske få detaljer i den initielle melding og afvente, at begge selskabet løbende kaster yderligere lys på samarbejdet.

Det vigtigste her er signalet om at TRVX kan kapitalisere på TG som platform og at ledelsen endnu engang leverer på guiding. Hvad akkurat dét angår, er jeg personligt tilfreds med at have ført en kritisk, respektfuld og opbakkende dialog overfor ledelsen og her på slutningen af året føler jeg, at selskabet føres ind i 2021 med en kompetent ledelse, der arbejder for at maksimere værdierne.

7 Likes

har vi noen sammenlignbare godkjenninger som kan indikere hvor lang tid dette bruker å ta?

1 Like

Tre av tre ekspertpanel har godkjent søknaden, men dette må sammenfattes av myndighetene i Kina.

4 Likes

Jeg er ikke overbevist om at IOVaxis benytter opsjonen, men det er ikke så relevant i mine øyne da jeg antar at det er oncos-plattformen som i hovedsak driver kursen for tiden.

Det er mulig avklaring på opsjonen gir ett rally eller en dump selvsagt, og også mulig nyttårseffekten gjør det samme. Men jeg tror de store kursbevegelsene vil komme som ett resultat av oppdaterte oncos data og kapitalmarkedsdag 18. februar. Det er i etterkant av det folk vil bestemme seg for om det neste for selskapet er en flott avtale, emisjon, eller begge deler.

1 Like

Oppskriften er godkjenning innen 60 dager, eller etter 60 dager “by default”. Etter alle solemerker så er IOV-04 godkjent, men mangler en formell status som godkjent. I motsatt fall skulle det allerede ha vært registrert en eller flere merknader om mer opplysninger fra NMPA/CDE.

4 Likes

Ny på listen er : DEUTSCHE BANK AKTIENGESELLSCHAFT. med ca. 235k

Ellers så økte vel The bank of New York også med rundt 127K aksjer.

Nordent redusert med 100K.

Ref : Ny aksjonærliste TI top 50

13 Likes

Pass deg for purken!