Det var frist for svar fra Kinesiske myndigheter. Det kom før jul ok, så opsjonsfristen som er 8. Januar som neste frist.
Opsjonsfristen kan være tidligere. 8. januar forutsetter at meldingen kom rett etter signatur i januar.
Vil tro at det går med en god arbeidsdag eller to for å formulere en beskrivende børsmelding for dette som nå skal bli en detaljert avtale for klinisk testing og mulig kommersialisering av TG i Asia.
Markedet vil nok gjerne vite planene fremover for de ulike fasene og triggerne for milestones som kan bli en betydelig inntektskilde for Targovax (opptil 100 MUSD).
2 dager på overtid i forhold til 60 dagers fristen så er IOV-04 enda ikke registrert med en godkjennings-ID.
Med tanke på den ekstremt begrænsede information der foreligger omkring den aktuelle option og selskabet som helhed (IOVaxis), er det formentligt bedst (som aktionær) at forvente ganske få detaljer i den initielle melding og afvente, at begge selskabet løbende kaster yderligere lys på samarbejdet.
Det vigtigste her er signalet om at TRVX kan kapitalisere på TG som platform og at ledelsen endnu engang leverer på guiding. Hvad akkurat dét angår, er jeg personligt tilfreds med at have ført en kritisk, respektfuld og opbakkende dialog overfor ledelsen og her på slutningen af året føler jeg, at selskabet føres ind i 2021 med en kompetent ledelse, der arbejder for at maksimere værdierne.
har vi noen sammenlignbare godkjenninger som kan indikere hvor lang tid dette bruker å ta?
Tre av tre ekspertpanel har godkjent søknaden, men dette må sammenfattes av myndighetene i Kina.
Jeg er ikke overbevist om at IOVaxis benytter opsjonen, men det er ikke så relevant i mine øyne da jeg antar at det er oncos-plattformen som i hovedsak driver kursen for tiden.
Det er mulig avklaring på opsjonen gir ett rally eller en dump selvsagt, og også mulig nyttårseffekten gjør det samme. Men jeg tror de store kursbevegelsene vil komme som ett resultat av oppdaterte oncos data og kapitalmarkedsdag 18. februar. Det er i etterkant av det folk vil bestemme seg for om det neste for selskapet er en flott avtale, emisjon, eller begge deler.
Oppskriften er godkjenning innen 60 dager, eller etter 60 dager “by default”. Etter alle solemerker så er IOV-04 godkjent, men mangler en formell status som godkjent. I motsatt fall skulle det allerede ha vært registrert en eller flere merknader om mer opplysninger fra NMPA/CDE.
Ny på listen er : DEUTSCHE BANK AKTIENGESELLSCHAFT. med ca. 235k
Ellers så økte vel The bank of New York også med rundt 127K aksjer.
Nordent redusert med 100K.
Ref : Ny aksjonærliste TI top 50
Pass deg for purken!
Meyerløkka Cowboys med TA selsbak er ute av listen
Jeg har tro på nyheter (TG og Oncos) i forkant av CMD. Fullt mulig de melder om melanoma avtale før cmd også…
Desværre ikke alle i dag, der deler din optimisme
Hehe. Vel… jeg har som langsiktig aksjonær lært meg å bry meg fint lite om dagsaktuelle kursbevegelser. 7.2 var kursen når cohort 2 data kom
blei noen flere aksjer i dag;-)
Hvis IOVaxis ikke benytter sig af optionen, skal TRVX så meddele det til Børsen?
Det kan se ut som om kruttet på nyttårsraketten vår har blitt litt vått, vi får håpe på noen gode nyheter før 18 februar som kan endre dette!
Nordnet manipulerer kursen ned?