Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Meyerløkka Cowboys med TA selsbak er ute av listen

3 Likes

Jeg har tro på nyheter (TG og Oncos) i forkant av CMD. Fullt mulig de melder om melanoma avtale før cmd også…

8 Likes

Desværre ikke alle i dag, der deler din optimisme :pensive:

Hehe. Vel… jeg har som langsiktig aksjonær lært meg å bry meg fint lite om dagsaktuelle kursbevegelser. 7.2 var kursen når cohort 2 data kom :wink:

10 Likes

blei noen flere aksjer i dag;-)

2 Likes

Hvis IOVaxis ikke benytter sig af optionen, skal TRVX så meddele det til Børsen?

Det kan se ut som om kruttet på nyttårsraketten vår har blitt litt vått, vi får håpe på noen gode nyheter før 18 februar som kan endre dette!

2 Likes

Nordnet manipulerer kursen ned?

3 Likes

@Krieghoff har du oversikt over darkpool handler?

Hvorfor tror du de kommer fra nordnet?

Er ikke dette klassisk XTX handler som er bestilt av kunde for å få kursen ned eller opp?

Kan sjekke i kveld.

3 Likes

La inn 15k på kjøp på 9,60 når siste handel var gjort på 9,70. Da skvatt det rett opp 10 øre med en gang. Så det virker som det er noen maskiner som kjører ned kursen for å lokke frem selgere.

3 Likes

Med flere institutionelle aktører i aktien i den senere tid er det svært at sige, endda antage, hvad der driver handlen. Jeg havde personligt forventet en anden udvikling på baggrund af FOMO vedr. optionen, men det er muligt, reaktionen først kommer primo 2021, eller endda ultimativt som følge af melding.

Faktum er desværre, at markedet på 2. dagen har solgt aktien i minus med noget, der ligner etableret brud gennem 10,00 (endda på relativ stærk volumen … men det følger at se, om dette er “the new normal” … ville ellers være ganske positivt med øget likviditet i dette papir). Teknisk dobbelt top, begyndende HS-formation eller andet kan man gøre sig egne tanker omkring, men for mig personligt er dagens candle et tegn på usikkerhed.

Ved udeblivende melding vedr. udnyttelse af option er min forventning, at aktien vil falde tilbage til 8,00 qua øget mistillid til ledelsens guiding vedr. kapitalisering af TG. Ved positiv melding bør samtlige kursmål revideres betydeligt til den positive side, da værdien af TG endegyldigt må indregnes i selskabets værdi.

Personligt står jeg bag ledelsen, men jeg må være ærlig og sige, at meget troværdighed hænger på udnyttelse af optionen; dette grundet ledelsens egne signaler og guiding.

5 Likes

Liten grunn til å mistro ledelsen, de har guidet bra! De har uttrykt tidligere at de forventer at opsjonen utløses! Mye tyder på det ut i fra hva som er gravd frem av en dyktig skribent på dette forumet(BioMed)!

12 Likes

Har du solgt ut, og fisker etter billigere inngang?

7 Likes

Er nok flere her som later som man er overrasket over kursnedgangen samtidig som de reduserer mye i egen portefølje. Helt greit å selge, men iallefall ikke lat som om man ikke har gjort det.

7 Likes

Jeg tænker de fleste skribenter her på TRVX tickeren har en troværdighed, der kan bære et enkelt objektivt kritisk indlæg til kursudviklingen.

Med tanke på en forhåbentlig positiv melding, der med rimelighed kan forventes at sparke døren åben til videre udvikling (og reprisning af) TG platformen, så skal man sgu’ tendere til selvskade, hvis man har solgt sig ud efter måneders ørkenvandring.

7 Likes

Late-Stage Mesothelioma Patients Benefit From Experimental Treatment

Mesothelioma presents quite a few obstacles for the people with this cancer and the doctors trying to help them. One of the most significant hurdles? How advanced — and untreatable — mesothelioma often is at the time of diagnosis.

A therapy currently in testing might be the solution to this problem.

Targovax, the maker of the treatment ONCOS-102, announced promising clinical study results at the 18-month check-up. These successes are follow-ups to the reported outcomes from six, nine and 12 months ago, when the company offered hope for late-stage pleural mesothelioma patients

https://www.mesotheliomaguide.com/community/late-stage-mesothelioma-treated-with-oncos-102-experimental-therapy/

28 Likes

Godt nyttår til alle trofaste Targovax aksjonærer… I 2021 kommer vi til å bli styggrike​:wink::ok_hand:

31 Likes

Håber det er stilhed før stormen af fantastiske nyheder…

3 Likes