Hvorfor tror du de kommer fra nordnet?
Er ikke dette klassisk XTX handler som er bestilt av kunde for å få kursen ned eller opp?
Hvorfor tror du de kommer fra nordnet?
Er ikke dette klassisk XTX handler som er bestilt av kunde for å få kursen ned eller opp?
Kan sjekke i kveld.
La inn 15k på kjøp på 9,60 når siste handel var gjort på 9,70. Da skvatt det rett opp 10 øre med en gang. Så det virker som det er noen maskiner som kjører ned kursen for å lokke frem selgere.
Med flere institutionelle aktører i aktien i den senere tid er det svært at sige, endda antage, hvad der driver handlen. Jeg havde personligt forventet en anden udvikling på baggrund af FOMO vedr. optionen, men det er muligt, reaktionen først kommer primo 2021, eller endda ultimativt som følge af melding.
Faktum er desværre, at markedet på 2. dagen har solgt aktien i minus med noget, der ligner etableret brud gennem 10,00 (endda på relativ stærk volumen … men det følger at se, om dette er “the new normal” … ville ellers være ganske positivt med øget likviditet i dette papir). Teknisk dobbelt top, begyndende HS-formation eller andet kan man gøre sig egne tanker omkring, men for mig personligt er dagens candle et tegn på usikkerhed.
Ved udeblivende melding vedr. udnyttelse af option er min forventning, at aktien vil falde tilbage til 8,00 qua øget mistillid til ledelsens guiding vedr. kapitalisering af TG. Ved positiv melding bør samtlige kursmål revideres betydeligt til den positive side, da værdien af TG endegyldigt må indregnes i selskabets værdi.
Personligt står jeg bag ledelsen, men jeg må være ærlig og sige, at meget troværdighed hænger på udnyttelse af optionen; dette grundet ledelsens egne signaler og guiding.
Liten grunn til å mistro ledelsen, de har guidet bra! De har uttrykt tidligere at de forventer at opsjonen utløses! Mye tyder på det ut i fra hva som er gravd frem av en dyktig skribent på dette forumet(BioMed)!
Har du solgt ut, og fisker etter billigere inngang?
Er nok flere her som later som man er overrasket over kursnedgangen samtidig som de reduserer mye i egen portefølje. Helt greit å selge, men iallefall ikke lat som om man ikke har gjort det.
Jeg tænker de fleste skribenter her på TRVX tickeren har en troværdighed, der kan bære et enkelt objektivt kritisk indlæg til kursudviklingen.
Med tanke på en forhåbentlig positiv melding, der med rimelighed kan forventes at sparke døren åben til videre udvikling (og reprisning af) TG platformen, så skal man sgu’ tendere til selvskade, hvis man har solgt sig ud efter måneders ørkenvandring.
Late-Stage Mesothelioma Patients Benefit From Experimental Treatment
Mesothelioma presents quite a few obstacles for the people with this cancer and the doctors trying to help them. One of the most significant hurdles? How advanced — and untreatable — mesothelioma often is at the time of diagnosis.
A therapy currently in testing might be the solution to this problem.
Targovax, the maker of the treatment ONCOS-102, announced promising clinical study results at the 18-month check-up. These successes are follow-ups to the reported outcomes from six, nine and 12 months ago, when the company offered hope for late-stage pleural mesothelioma patients
Godt nyttår til alle trofaste Targovax aksjonærer… I 2021 kommer vi til å bli styggrike:wink:
Håber det er stilhed før stormen af fantastiske nyheder…
om man ha invistert 1 milion i Targovax tror jeg fortsat at man ikke blir styrt rik🤔 men at man kan få en god slant🙂
Der er mange eksempel på at 1 million investert ville vært nok. Men det er såklart ikke gjort over natta, og nå til dags skal jo alle bli Stein rik i morgen
Og hvor mye er egentlig nok…
Det svaret får vi i løpet av de neste månedene. Hvis kineserne løser inn opsjonen på TG, og selskapet kommer opp med en avtale om samarbeid for finansiering av Melanom og Mesothelioma. I tillegg har vi Colorectal, Prostate samt neste gen. Oncos. Selskapet er imidlertid helt avhengig av en plan for videre finansiering som ikke bare baserer seg på emisjoner.
Ikke mye optimisme å spore
Biosnork om dagen
Merkelig egentlig🤷♂️ Personlig er jeg spent hver morgen rundt kl 07:00🤑
Deler denne da jeg ble litt nysgjerrig på hvilken pasient det var som ble eksludert fra cohort 1.
Viste seg at man kan kartlegge cohort 1 og 2 pasienter basert på tidligere data
Husk at cohort 2 hadde 2x så mange lesjoner og sterk overvekt med stadie IV pasienter.
Jeg vil jo tro at Oncos102 og keytruda vil kunne gi ganske heftige resultater i advanced melanoma og tidligere stadier enn siste linje.
ESG tar all oppmerksomheten Biotech ligger i grøfta med emisjonene sine
Da ble det påfyll av 25k på 9,54. Da kan kineserne bare melde seg på