Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Tar litt ekstra i trader potten selv, se om vi kan hjelpe med en bunn.

1 Like

Jeg tog 10.000 @ 9,55 som en slags støtteordning … melding tirsdag? onsdag? :slight_smile:

5 Likes

Senest torsdag i alle fall.

Enten med kansellering / ikke utøvelse av opsjonen, forlengelse eller erklæring.

Forholder meg til ØS sine kommentarer rundt avtalen. De tror og forventer en erklæring. kun få dager til vi får svaret. Bør kunne legge til en krone eller to med bekreftelse av avtalen.

8 Likes

REA før melding?

1 Like

Eller er der nogen der ved mere end andre.

Ser Targovax er ført opp som partner IOVaxis hjemmeside, men det er vel ingen bekreftelse.

Jo det burde det være, men derfor er det meget mystisk. Evt. PCIB part 2

Tænker på udsættelse.

Hvis du sammenligner betydningen av en avtale mellom Targovax og Iovaxis på lik linje med PCIB og AZ, så burde vi forvente et kursløft til 50 kroner den dagen det signeres.

Beklageligvis vil nok ikke en avtale mellom Iovaxis og TRVX være på nivå med AstraZeneca, men det vil likefult være av stor betydning siden Targovax har uttalt at de finansielt sett ikke vil forfølge TG, men at de mer enn gjerne lar andre selskaper og institusjoner a la Parker kjøre studier med milestones, royalties og rett til å bruke data i andre sammenhenger.

TG kan utgjøre milliardverdier i fremtiden, selv om Targovax bruker minimalt med penger på det selv.

15 Likes

skjedde dette nylig?

2 Likes

Det vet jeg ikke!

Det har stått der en stund

This is Google’s cache of http://www.iovaxistherap.com/. It is a snapshot of the page as it appeared on 30 Dec 2020 12:59:29 GMT. The current page could have changed in the meantime. Learn more.

5 Likes

Den ble postet her første gang 20. desember av @Guny såvidt jeg kan se:

2 Likes

November

1 Like

Så du det da?

1 Like

Tror det ja …

1 Like

Ja, den har vært der en god stund

1 Like

Onkolytisk virus er hot

15 Likes

Skal bli spennende å se hva Damian Marron får til nå etter at Targovax har levert sterke data i 2 indikasjoner + at OV er i godt driv for tiden.

Har du hele artikkelen btw?

3 Likes

Desverre, blir litt for dyrt.