Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

om man ha invistert 1 milion i Targovax tror jeg fortsat at man ikke blir styrt rik🤔 men at man kan få en god slant🙂

Der er mange eksempel på at 1 million investert ville vært nok. Men det er såklart ikke gjort over natta, og nå til dags skal jo alle bli Stein rik i morgen :wink:

Og hvor mye er egentlig nok…

6 Likes

Det svaret får vi i løpet av de neste månedene. Hvis kineserne løser inn opsjonen på TG, og selskapet kommer opp med en avtale om samarbeid for finansiering av Melanom og Mesothelioma. I tillegg har vi Colorectal, Prostate samt neste gen. Oncos. Selskapet er imidlertid helt avhengig av en plan for videre finansiering som ikke bare baserer seg på emisjoner.

17 Likes

Ikke mye optimisme å spore

Biosnork om dagen :sleeping:

Merkelig egentlig🤷‍♂️ Personlig er jeg spent hver morgen rundt kl 07:00🤑

3 Likes

Deler denne da jeg ble litt nysgjerrig på hvilken pasient det var som ble eksludert fra cohort 1.

Viste seg at man kan kartlegge cohort 1 og 2 pasienter basert på tidligere data :slight_smile:

Husk at cohort 2 hadde 2x så mange lesjoner og sterk overvekt med stadie IV pasienter.

Jeg vil jo tro at Oncos102 og keytruda vil kunne gi ganske heftige resultater i advanced melanoma og tidligere stadier enn siste linje.

9 Likes

ESG tar all oppmerksomheten :wink: Biotech ligger i grøfta med emisjonene sine :no_good_man:

1 Like

Da ble det påfyll av 25k på 9,54. Da kan kineserne bare melde seg på :sunglasses: :wink:

6 Likes

Tar litt ekstra i trader potten selv, se om vi kan hjelpe med en bunn.

1 Like

Jeg tog 10.000 @ 9,55 som en slags støtteordning … melding tirsdag? onsdag? :slight_smile:

5 Likes

Senest torsdag i alle fall.

Enten med kansellering / ikke utøvelse av opsjonen, forlengelse eller erklæring.

Forholder meg til ØS sine kommentarer rundt avtalen. De tror og forventer en erklæring. kun få dager til vi får svaret. Bør kunne legge til en krone eller to med bekreftelse av avtalen.

8 Likes

REA før melding?

1 Like

Eller er der nogen der ved mere end andre.

Ser Targovax er ført opp som partner IOVaxis hjemmeside, men det er vel ingen bekreftelse.

Jo det burde det være, men derfor er det meget mystisk. Evt. PCIB part 2

Tænker på udsættelse.

Hvis du sammenligner betydningen av en avtale mellom Targovax og Iovaxis på lik linje med PCIB og AZ, så burde vi forvente et kursløft til 50 kroner den dagen det signeres.

Beklageligvis vil nok ikke en avtale mellom Iovaxis og TRVX være på nivå med AstraZeneca, men det vil likefult være av stor betydning siden Targovax har uttalt at de finansielt sett ikke vil forfølge TG, men at de mer enn gjerne lar andre selskaper og institusjoner a la Parker kjøre studier med milestones, royalties og rett til å bruke data i andre sammenhenger.

TG kan utgjøre milliardverdier i fremtiden, selv om Targovax bruker minimalt med penger på det selv.

15 Likes

skjedde dette nylig?

2 Likes

Det vet jeg ikke!