Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Blir ikke reelle handler ved handel i CDF da man låner av en pool om jeg har forstått riktig.

Skal bli noen spennende mnd fremover nå i TRVX… kan bli Gull eller gråstein

Nei, det blir ikke gråstein med de dataene de har levert. Men jeg ser at noen tror det på aksjekursen…

14 Likes

Handlingsplan for kliniske studier er lansert Regjeringen vil doble antall kliniske studier innen 2025, og gjøre slike forskningsstudier til en integrert del av behandlingen.

21 Likes

Da er selskapspresentasjonen for Februar ute :slight_smile:

I tillegg har vi vel passert mOS > 20.x mnd for SoC.

Kan også benytte anledningen til å påminne om at det er nå 17 dager, eller 14 børsdager til en svært spennende dag (CMD og Q4).

18 Likes

Whole presentation can be boiled down to these two little boxes. Lets hope they turn out how we all hope.
image

5 Likes

I hope and do believe that they will release some information on CMD. I’m guessing it’s not random that they’ve put the CMD and Q4 together on the same day.

4 Likes

Endelig begynner det å røre seg litt i aksjekursen👍 Litt «Fomo» før CMD🤷‍♂️ Forventning om en børsmelding før CMD🤷‍♂️

2 Likes

Jeg håper egentlig det er stille før stormen. En overraskelsesnyhet om progressjon eller lignende rett for CMD hadde jeg tolket som å hause opp aksjen før det annonseres en emisjon.
Så jeg klarer meg fint uten noe flere børsmeldinger frem til CMD :face_with_hand_over_mouth:

På presentasjons dok i dag (februar) står det “FUNDED WELL BEYOND IMPORTANT
VALUE INFLECTION POINTS” . Tyder ikke på emisjon i min bok.(men ja vet det er gjenganger tema på denne tråden)

11 Likes

Interessant at TRVX allerede i introduksjonen lister opp dealer som er gjort i segmentet. Før de begynner å presentere kliniske data.

3 Likes

Dette ble gjort i presentasjonen fra Januar også :slight_smile:

3 Likes

Altså finansiert frem til/etter “an event(s) that results in a significant change” :thinking:

2 Likes

Jeg oversetter ikke “well beyond” til “frem til” som du tydeligvis gjør. Vi får neppe en uttalelse som forsikrer ingen emisjon, men den uttalelsen og slik jeg forstår finansene så skjer det iaf ikke de nærmeste månedene. Det som er spennende nå er mer data og mulige partnerskap/oppkjøp. Så litt lei at emisjon nevnes straks aksjen har en grønn dag, jeg tror folk er klar over den faren innen biotek.

3 Likes

Endret på semantikken…men morsom formulering okkesom. Håper den er vel fundert.

1 Like

(Deleted)

Skal gjenta meg selv nok en gang. TRVX trenger 5-600 mill i friske penger for å komme i mål med to indikasjoner. I det beløpet ligger det også litt penger til R&D.

Det sier seg selv at det evige emisjon maset her ned på 8-10 kr ikke gjøre det enkelt å løse dette. Soug og gjengen skal få skryt for å ikke hente inn mer penger enn de absolutt må i dette lave kursintervallet. Så får vi krysse fingrene for at selskapet blir priset litt mer fornuftig. Med det så mener jeg at en mer rettferdig prising nå før CMD burde vært i størrelseorden 2,5 - 3,5 MRD.

12 Likes

(Deleted)

5 Likes

4 % spread mellom kjøper og selger…

Mye algoritmeordrer som hopper opp og ned nå, ofte et tegn på at noen skal ha aksjer det :wink:

3 Likes

de er da ofte å finne blandt mange andre spennende selskaper