Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

På presentasjons dok i dag (februar) står det “FUNDED WELL BEYOND IMPORTANT
VALUE INFLECTION POINTS” . Tyder ikke på emisjon i min bok.(men ja vet det er gjenganger tema på denne tråden)

11 Likes

Interessant at TRVX allerede i introduksjonen lister opp dealer som er gjort i segmentet. Før de begynner å presentere kliniske data.

3 Likes

Dette ble gjort i presentasjonen fra Januar også :slight_smile:

3 Likes

Altså finansiert frem til/etter “an event(s) that results in a significant change” :thinking:

2 Likes

Jeg oversetter ikke “well beyond” til “frem til” som du tydeligvis gjør. Vi får neppe en uttalelse som forsikrer ingen emisjon, men den uttalelsen og slik jeg forstår finansene så skjer det iaf ikke de nærmeste månedene. Det som er spennende nå er mer data og mulige partnerskap/oppkjøp. Så litt lei at emisjon nevnes straks aksjen har en grønn dag, jeg tror folk er klar over den faren innen biotek.

3 Likes

Endret på semantikken…men morsom formulering okkesom. Håper den er vel fundert.

1 Like

(Deleted)

Skal gjenta meg selv nok en gang. TRVX trenger 5-600 mill i friske penger for å komme i mål med to indikasjoner. I det beløpet ligger det også litt penger til R&D.

Det sier seg selv at det evige emisjon maset her ned på 8-10 kr ikke gjøre det enkelt å løse dette. Soug og gjengen skal få skryt for å ikke hente inn mer penger enn de absolutt må i dette lave kursintervallet. Så får vi krysse fingrene for at selskapet blir priset litt mer fornuftig. Med det så mener jeg at en mer rettferdig prising nå før CMD burde vært i størrelseorden 2,5 - 3,5 MRD.

12 Likes

(Deleted)

5 Likes

4 % spread mellom kjøper og selger…

Mye algoritmeordrer som hopper opp og ned nå, ofte et tegn på at noen skal ha aksjer det :wink:

3 Likes

de er da ofte å finne blandt mange andre spennende selskaper

1 Like

Kryper fint oppover nå.

Selgeren av 75K aksjer på 9,22 flyttet seg opp 6 øre. Vil han ikke selge allikevel? :joy:

4 Likes

Han skal passe seg, før han må på med joggesko etterpå …

2 Likes

Synes det ser ud som nogle vil holde den nede, hvad mener i?

1 Like

Top20 øker

7 Likes

Hyggelig å se at forventningene begynner å bygge seg opp!

2 Likes

Ja, nå gjelder det å Hold frem mot 18.feb.

7 Likes

REA … tipper det er køberen, der var aktiv tirsdag omkring middag (med forsøg på at bryde op gennem 9,00), der nu er i markedet for at sælge; sidder helt roligt overfor sådanne bevægelser og har fisket på 8,80.

Når jeg ser den slags, så bliver jeg bare sådan … hvad tænker man på? Tenderer til selvskade at sælge 130.000 aktier på 8,80, når aktien ligger i optrend og algoerne handler den tilbage på 8,95 efter 17 minutter.

3 Likes

Nei, kjøperen i går sitter helt i ro, topp 50 er opp 0,2 i dag også. Straks opp 1% sist uke.

5 Likes