Forventer stigningen mot 18 februar starter neste uke for Targo. Fått plukket meg ferdig på 8 tallet(billig) over noen dager nå Nå er det de flotte skiløyper som gjelder God helg.
Hva forventer de lærde i forhold til kursutviklingen fram mot CMD?
Opp. Helt til selve CMD eller rett før. Da skal det selges på eventuelle news. Kanskje vi også får litt snakk om emi når folket har solgt?
Det er alltid stas.
Når er tidsfristen for kinaavtalen?
Ble forlenget med 3 mnd den 8/1-21.
Det er vel grunn til å tro at det blir mye fokus på de nye biomarkørdataene de skulle få rett over nyttår på cmd. Pynte bruden før partner👍
Viktig med vakker brud så medgiften blir så lav som mulig!
#abscopal_effect
Var tidligere inne i Arctic Zymes og Pho som jeg anser som en forholdsvis trygg investering, mens jeg var avstandforelsket i den hotte,søte ,sexy uforutsigbare Targovax, flørtet og la inn ganske bra med aksjer men … ingen respons enda
Snart går det nok bra og det blir noe på deg, eller så blir det dumping av verste sort!
Jeg må innrømme at det er flere kalde fisker i vannet rundt TRVX enn jeg hadde trodd. Når startskuddet går så tror jeg det kommer til å gå fort i svingene.
Nogen der ved, hvornår de sender ud programmet for CMD?
SOTIO has stopped collaboration trial with the dendritic cell vaccine DCVAC in combination with ONCOS-102
Har ikke livets rett når man kun klarer å rekruttere 4 pasienter på så lang tid.
Vi vet at oncos gjør jobben den er satt til p gjøre. Ikke fult så siker på at vi kan si det samme om Sotio
Lov å håpe på en liten dip i dag da, så man kan laste seg ferdig til 18.
Skal ikke forundre meg om dippen blir uforholdsmessig stor.
Forsiktig med hva du ønsker deg…
We will probably get smashed knowing Oslo børs, but this collaboration was priced at 0. So i hope calmer heads prevail.
Dette er vel en non-event?
Targovax har ikke nevnt studiet med ett ord siste 18 månedene, så hvis noen selger på dette så har de ikke fulgt med særlig godt.
Uff, mange bioteks som sliter med patientrekruteringen.