Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

1 Like

Kryper fint oppover nå.

Selgeren av 75K aksjer på 9,22 flyttet seg opp 6 øre. Vil han ikke selge allikevel? :joy:

4 Likes

Han skal passe seg, før han må på med joggesko etterpå …

2 Likes

Synes det ser ud som nogle vil holde den nede, hvad mener i?

1 Like

Top20 øker

7 Likes

Hyggelig å se at forventningene begynner å bygge seg opp!

2 Likes

Ja, nå gjelder det å Hold frem mot 18.feb.

7 Likes

REA … tipper det er køberen, der var aktiv tirsdag omkring middag (med forsøg på at bryde op gennem 9,00), der nu er i markedet for at sælge; sidder helt roligt overfor sådanne bevægelser og har fisket på 8,80.

Når jeg ser den slags, så bliver jeg bare sådan … hvad tænker man på? Tenderer til selvskade at sælge 130.000 aktier på 8,80, når aktien ligger i optrend og algoerne handler den tilbage på 8,95 efter 17 minutter.

3 Likes

Nei, kjøperen i går sitter helt i ro, topp 50 er opp 0,2 i dag også. Straks opp 1% sist uke.

5 Likes

Forventer stigningen mot 18 februar starter neste uke for Targo. Fått plukket meg ferdig på 8 tallet(billig) over noen dager nå :smiley: Nå er det de flotte skiløyper som gjelder :sunny: God helg.

11 Likes

Hva forventer de lærde i forhold til kursutviklingen fram mot CMD?

1 Like

Opp. Helt til selve CMD eller rett før. Da skal det selges på eventuelle news. Kanskje vi også får litt snakk om emi når folket har solgt?
Det er alltid stas.

2 Likes

Når er tidsfristen for kinaavtalen?

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/522099

1 Like

Ble forlenget med 3 mnd den 8/1-21.

2 Likes

Det er vel grunn til å tro at det blir mye fokus på de nye biomarkørdataene de skulle få rett over nyttår på cmd. Pynte bruden før partner👍

4 Likes

Viktig med vakker brud så medgiften blir så lav som mulig!

#abscopal_effect

4 Likes

Var tidligere inne i Arctic Zymes og Pho som jeg anser som en forholdsvis trygg investering, mens jeg var avstandforelsket i den hotte,søte ,sexy uforutsigbare Targovax, flørtet og la inn ganske bra med aksjer men … ingen respons enda

1 Like

Snart går det nok bra og det blir noe på deg, eller så blir det dumping av verste sort!

1 Like

Jeg må innrømme at det er flere kalde fisker i vannet rundt TRVX enn jeg hadde trodd. Når startskuddet går så tror jeg det kommer til å gå fort i svingene.

2 Likes