Tja. Et sponset studie er vel priset litt inn?
Kan vi bli ferdig med å tette gapet til 7,5 idag så slipper det å være en sak lenger ?
Lov å håpe
Bør ikke have den store betydning. Personligt havde jeg afskrevet det studie 100% og vil benytte mig af et evt. sell off.
Da må du nesten spørre deg selv, dersom du er aksjonær; kommer du til å selge aksjer på denne nyheten?
Dette studiet var ikke på min triggerliste på noen som helst måte, og man skal lete godt i mange småprat-tråder for å finne noen som har viet dette særlig energi eller forhåpninger.
Samme her, hadde helt glemt det av.
Hvis man har kjøpt Targovax pga av dette studiet, så er det vel bare å selge😜
Tradisjonen tro så gir negative nyheter (uansett hvor relevante eller store de er) mye større utslag enn positive av samme slag.
Kommer ikke til å vurdere engang å selge i dag, men med så mange truseskvettere det er i biotek så skal vi nok noe ned i dag uansett…
Hei,
Var mere en kjøpsmulighet. Og om kursen får så lavt som 7,5 så er alle gap tettet.
Om man mener at denne avtalen var 1/6 av et allerede lavt priset Targovax, så burde man kanskje ikke ha noen aksjer i selskapet i utgangspunktet…
Det er aldri positivt at noe legges ned, MEN - vurderingen man må gjøre som følge av denne nyheten er om kanselleringen av DCVAC + Oncos-102 i prostata påvirker “LOA” eller tidslinjer for de andre studiene i Targovax’ portefølje. I mine øyne gjør det ikke det, og jeg anser eventuell nedside for å være av kortsiktig art.
Sotio har aldrig, på noget tidspunkt, været en seriøs spiller overfor TRVX. Sælger man på dagens melding, er der tale om en useriøs investering … kan akkurat også lukke i plus efter et bounce.
Åbner på 8,50 ser det ud til for nærværende.
Du glemmer at halvparten av Targovax består av flokktradere ;p Selger èn, så dumper resten.
Kjøpersiden er dobbelt så stor som selgersiden på 8,50 så forhåpentligvis snur den der. Kan bli kortvarig og til og med ende i pluss utover dagen.
Bare å rake inn i åpningen hvis noen tusseladder selger på dette
Targovax-partner SOTIO har i dag stoppet forsøk som vurderer kombinasjonen av ONCOS-102 og DCVAC/PCa for kreft i prostata, opplyses det i en børsmelding.
Kun et svært begrenset antall pasienter oppfylte kriteriene, og rekruttering til studien var dermed ikke tilfredsstillende. I kombinasjon med coronarelaterte utfordringer, ble studie stoppet etter at kun fire pasient var registrert.
Fase 1-studien ble betalt for og drevet av SOTIO.
7,50 … lol altså!
Tror ikke vi skal noe særlig lengre ned enn 8.50ish på denne nyheten, men kjekt å få lastet litt ekstra lavere! Nå kan den bare gå
Joda, man kan kalle det en non-event. Men til syvende og sist så er jo slike meldinger ikke positivt for TRVX. På ingen måte. For den som er eller har vært tvilende, så hjelper det ikke med slike negative bekreftelser.
(Deleted)
Jeg fikk en melding fra en bekjent i dag som har godt med aksjer, men som følger lite med (ja, det er mange av disse, tro meg…):
Han skriver: “Dette er vel et lang tilbakesteg for Targovax? Nå skal vel kursen falle langt?”
Jeg forklarte han det som det var (alle vi forstår hva dette betyr), men det er helt klart at utenforstående leser kun dette negativt, og klarer ikke å se det i riktig kontekst. Det gir et fall fordi de som investerer med kapital de ikke bryr seg så mye om er ikke så godt inne i paien med tanke på hva som betyr noe eller ikke. De oppsøker bare råd, og skummer nyhetene.
Min gjetning er at nå tar Targovax brodden av dette i dag, slipper nyheten om at IoVaxis signerer TG-avtale om en dag eller to, så er alt klart for masse flotte nyheter neste torsdag.
Dette er selvsagt en negativ nyhet.
Det er i mine øyne ikke en viktig nyhet, og det virker som om Targovax rydder opp før capital markets day og har fått en avklaring på situasjonen for ett studie som har hatt null progresjon i årevis. Men, det ser selvsagt negativt. Hvor negativt får jo alle bedømme, for min del er det ikke viktig men det får jo alle vurdere selv.