Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Nogen der ved, hvornår de sender ud programmet for CMD?

1 Like

SOTIO has stopped collaboration trial with the dendritic cell vaccine DCVAC in combination with ONCOS-102

2 Likes

Har ikke livets rett når man kun klarer å rekruttere 4 pasienter på så lang tid.

Vi vet at oncos gjør jobben den er satt til p gjøre. Ikke fult så siker på at vi kan si det samme om Sotio

12 Likes

Lov å håpe på en liten dip i dag da, så man kan laste seg ferdig til 18. :ok_hand::+1:

Skal ikke forundre meg om dippen blir uforholdsmessig stor.

Forsiktig med hva du ønsker deg…

1 Like

We will probably get smashed knowing Oslo børs, but this collaboration was priced at 0. So i hope calmer heads prevail.

2 Likes

Dette er vel en non-event?
Targovax har ikke nevnt studiet med ett ord siste 18 månedene, så hvis noen selger på dette så har de ikke fulgt med særlig godt.

15 Likes

Uff, mange bioteks som sliter med patientrekruteringen.

Tja. Et sponset studie er vel priset litt inn?

Kan vi bli ferdig med å tette gapet til 7,5 idag så slipper det å være en sak lenger ?

Lov å håpe :man_shrugging:t3::blush:

Bør ikke have den store betydning. Personligt havde jeg afskrevet det studie 100% og vil benytte mig af et evt. sell off.

4 Likes

Da må du nesten spørre deg selv, dersom du er aksjonær; kommer du til å selge aksjer på denne nyheten?

Dette studiet var ikke på min triggerliste på noen som helst måte, og man skal lete godt i mange småprat-tråder for å finne noen som har viet dette særlig energi eller forhåpninger.

3 Likes

Samme her, hadde helt glemt det av.

Hvis man har kjøpt Targovax pga av dette studiet, så er det vel bare å selge😜

4 Likes

Tradisjonen tro så gir negative nyheter (uansett hvor relevante eller store de er) mye større utslag enn positive av samme slag.

Kommer ikke til å vurdere engang å selge i dag, men med så mange truseskvettere det er i biotek så skal vi nok noe ned i dag uansett…

2 Likes

Hei,

Var mere en kjøpsmulighet. Og om kursen får så lavt som 7,5 så er alle gap tettet.

Om man mener at denne avtalen var 1/6 av et allerede lavt priset Targovax, så burde man kanskje ikke ha noen aksjer i selskapet i utgangspunktet…

5 Likes

Det er aldri positivt at noe legges ned, MEN - vurderingen man må gjøre som følge av denne nyheten er om kanselleringen av DCVAC + Oncos-102 i prostata påvirker “LOA” eller tidslinjer for de andre studiene i Targovax’ portefølje. I mine øyne gjør det ikke det, og jeg anser eventuell nedside for å være av kortsiktig art.

1 Like

Sotio har aldrig, på noget tidspunkt, været en seriøs spiller overfor TRVX. Sælger man på dagens melding, er der tale om en useriøs investering … kan akkurat også lukke i plus efter et bounce.

Åbner på 8,50 ser det ud til for nærværende.

2 Likes

Du glemmer at halvparten av Targovax består av flokktradere ;p Selger èn, så dumper resten.

1 Like