Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Kjøpersiden er dobbelt så stor som selgersiden på 8,50 så forhåpentligvis snur den der. Kan bli kortvarig og til og med ende i pluss utover dagen.

2 Likes

Bare å rake inn i åpningen hvis noen tusseladder selger på dette

4 Likes

Targovax-partner SOTIO har i dag stoppet forsøk som vurderer kombinasjonen av ONCOS-102 og DCVAC/PCa for kreft i prostata, opplyses det i en børsmelding.

Kun et svært begrenset antall pasienter oppfylte kriteriene, og rekruttering til studien var dermed ikke tilfredsstillende. I kombinasjon med coronarelaterte utfordringer, ble studie stoppet etter at kun fire pasient var registrert.

Fase 1-studien ble betalt for og drevet av SOTIO.

7,50 … lol altså!

Tror ikke vi skal noe særlig lengre ned enn 8.50ish på denne nyheten, men kjekt å få lastet litt ekstra lavere! Nå kan den bare gå

Joda, man kan kalle det en non-event. Men til syvende og sist så er jo slike meldinger ikke positivt for TRVX. På ingen måte. For den som er eller har vært tvilende, så hjelper det ikke med slike negative bekreftelser.

2 Likes

(Deleted)

Jeg fikk en melding fra en bekjent i dag som har godt med aksjer, men som følger lite med (ja, det er mange av disse, tro meg…):

Han skriver: “Dette er vel et lang tilbakesteg for Targovax? Nå skal vel kursen falle langt?”

Jeg forklarte han det som det var (alle vi forstår hva dette betyr), men det er helt klart at utenforstående leser kun dette negativt, og klarer ikke å se det i riktig kontekst. Det gir et fall fordi de som investerer med kapital de ikke bryr seg så mye om er ikke så godt inne i paien med tanke på hva som betyr noe eller ikke. De oppsøker bare råd, og skummer nyhetene.

Min gjetning er at nå tar Targovax brodden av dette i dag, slipper nyheten om at IoVaxis signerer TG-avtale om en dag eller to, så er alt klart for masse flotte nyheter neste torsdag.

4 Likes

Dette er selvsagt en negativ nyhet.

Det er i mine øyne ikke en viktig nyhet, og det virker som om Targovax rydder opp før capital markets day og har fått en avklaring på situasjonen for ett studie som har hatt null progresjon i årevis. Men, det ser selvsagt negativt. Hvor negativt får jo alle bedømme, for min del er det ikke viktig men det får jo alle vurdere selv.

1 Like

Det har vært kjent lenge at rekrutteringen her har gått sakte.

Og ØS har hele tiden vært klar på at dette studiet har vært litt på siden av det som er Targovax sitt fokus

1 Like

Da ble det å plukke litt igjen! Gjør seg med sånne dipper når massen ikke forstår :wink:

Er klar over det. Poengterer bare det som er nokså åpenbart. Utfallet av denne studien fikk jo en alvorlig knekk allerede for 2 år siden når UK-sitene ble lagt ned.

1 Like

Efter 20 minutters handel er vi ca. 5% nede … ergo, en fuldstændig almindelig handelsdag på OSE … at postulere kurs 7,50 på en melding vedr. et allerede passivt studie virker som en overreaktion af dimensioner. Jeg håber oprigtigt ikke folk har solgt i dagens marked …

edit: 3,2% … :gem:

3 Likes

Snart i pluss.

Oslo Børs, Bordell & Bingo. :roll_eyes:

Hvornår tænker I, at TRVX annoncerer programmet for CMD?? De skrev tilbage i december, at de ville melde noget ud senere??

1 Like

Der er vel allerede tilkendegivet et overordnet program?

“The full program and registration details will follow”

1 Like

Torsdag denne uken (en uke før), eller mandag neste uke. Det er relativt vanlig med børsmelding om at man skal ha noe og hva det er ca en uke før det skjer.

1 Like

Må ha vært kjekt å ha kommet seg ut på under 8.30 i dag :joy: :+1:

3 Likes

Spørsmål: Når er det best å slippe en negativ nyhet?

Svar: Rett før man kan slippe en positiv nyhet av større betydning.

Reaksjon: Ut på shopping!

4 Likes