Det er præklinisk og tager ikke mange mønter fra driften.
Om det er Papyrus Therapeutics som er ekstern gjest på CMD så reduserer vell det forventningene noe til denne dagen?
Targovax retains the right to develop and commercialize novel drug
candidates emerging from the pre-clinical collaboration
Hvis de hoster opp noe spennende her , så er det favør trvx dersom BP vil ha noe med dette å gjøre i en preklinisk fase.
Skjekket hjemmesiden til Papyrus Therapeutics. Ser ikke ut for å være noe store greier. Så ut som kun 2 stk som driver det?
Déjà vu. Vi vet jo hvor dette ender til slutt etter CMD.
Fant det samme. Ikke dette som tenner på raketten
2stk ja her blir det fortgang
Tror det viktigste her at Targovax synliggjør bredden og versatiliteten til Oncos-plattformen.
Har inntrykk av at BP liker brede plattformer med stor anvendelighet.
I så måte synes jeg Targovax har gjort en urolig bra jobb siste årene.
Please; do tell!
I går var teorien at de ikke skulle hente penger etter CMD fordi de slapp nyheten om Sotio…
Spent på dagens teori, her tror jeg det svinger fort og ukontrollert hos de store teoretikerne
Fra våre samarbeidspartnere
Artig da at Hani Gabra co-founder i Papyrus også er CMO i BerGenBio
Agenda for Targovax’s Capital Markets Day 18 February 2021
Spennende, men jeg tror at det skal mye til for at dette blir en boost for kursutviklingen
Hva hadde du forventet på programmet da? Minst like viktig som hva som presenteres er jo hvem som ser på.
«Based on the strong clinical data that are now generated on ONCOS-102, Targovax
has a solid fundament to move into late stage clinical development. We also have
a broader pipeline of preclinical assets that could create a broader horizon of
opportunities in the future. The Capital Markets day will feature presentations
updating the market on these aspects.»
Det blir spennende å få mer «kjøtt på beinet» om mulighetene fremover.
Disse to her blir også veldig spennende. Føler selv at jeg har liten forståelse av verdiene i det som ligger i preklinisk next gen Oncos. Kanskje har Victor noe mer om nye indikasjoner.
Tror heller ikke det vil bli dårlig mottatt hvis Alexander, som vel sa at han skulle spise opp hatten sin dersom Oncos ikke virket bedre enn SoC, med sin objektive standing fra Memorial Sloan Kettering kan fortelle hele verden at han fikk rett. Ingenting som slår en tung ekstern ekspertises vurdering på slike ting, så å allerede nå erklære at denne dagen ikke vil ha noen effekt på kursen i positiv forstand fremstår noe merkelig for min del.
Det må vel bare bety at det er jeg som er veldig slow og som ikke har innsikt nok i alt det som disse gutta skal prate om hvis det er kjente news fra før. Uansett ser jeg frem til en solid update
Bare se på pcib sin presentasjon, markedet trenger å høre klirre lyden i kassa før det gir positiv kurs
Så du mener at stemningen i PCIB-leiren og Targovax er den samme? Det samme hva angår prising og tyngden av kliniske data som har kommet siste 18 måneder?
Jeg skal vokte meg vel for å tråkke noen på tærne, men litt forsiktig sagt vil jeg hevde at det er et spor mer av konservatisme og edruelighet i den ene leiren foran den andre. Det er fort gjort å tro at man eier verdens råeste biotech hvis man leser mer enn 10 innlegg på den andre tråden. Og det er null forståelse for at det halveres to ganger på kort tid når 2020 største farmahype på OSE gikk i vasken.
Men ja, penger i kasse vil hjelpe, men at et selskap som har data som offentlig viser at de er best in class i 2 lønnsomme indikasjoner og som kan booste salget av Keytruda vesentlig prises til under 1 milliard, bærer lite preg av å være en hype i alle fall.
(Forberedt på massiv slakt nå!!)
Jeg må innrømme at jeg er mest spent på denne - ikke minst i forhold til finansiering og tidsaspekt. Vi trenger virkelig noe konkret og forutsigbart ellers blir vi værende i myra!
3:25-3:45 PM ONCOS-102 development program Magnus Jäderberg, CMO, Targovax