Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Artig da at Hani Gabra co-founder i Papyrus også er CMO i BerGenBio :smiley:

11 Likes

Agenda for Targovax’s Capital Markets Day 18 February 2021

10 Likes

Spennende, men jeg tror at det skal mye til for at dette blir en boost for kursutviklingen :frowning:

Hva hadde du forventet på programmet da? Minst like viktig som hva som presenteres er jo hvem som ser på.

3 Likes

«Based on the strong clinical data that are now generated on ONCOS-102, Targovax
has a solid fundament to move into late stage clinical development. We also have
a broader pipeline of preclinical assets that could create a broader horizon of
opportunities in the future. The Capital Markets day will feature presentations
updating the market on these aspects.»

Det blir spennende å få mer «kjøtt på beinet» om mulighetene fremover. :slightly_smiling_face:

19 Likes

Disse to her blir også veldig spennende. Føler selv at jeg har liten forståelse av verdiene i det som ligger i preklinisk next gen Oncos. Kanskje har Victor noe mer om nye indikasjoner.

Tror heller ikke det vil bli dårlig mottatt hvis Alexander, som vel sa at han skulle spise opp hatten sin dersom Oncos ikke virket bedre enn SoC, med sin objektive standing fra Memorial Sloan Kettering kan fortelle hele verden at han fikk rett. Ingenting som slår en tung ekstern ekspertises vurdering på slike ting, så å allerede nå erklære at denne dagen ikke vil ha noen effekt på kursen i positiv forstand fremstår noe merkelig for min del.

Det må vel bare bety at det er jeg som er veldig slow og som ikke har innsikt nok i alt det som disse gutta skal prate om hvis det er kjente news fra før. Uansett ser jeg frem til en solid update :muscle:

9 Likes

Bare se på pcib sin presentasjon, markedet trenger å høre klirre lyden i kassa før det gir positiv kurs :sweat_smile:

1 Like

Så du mener at stemningen i PCIB-leiren og Targovax er den samme? Det samme hva angår prising og tyngden av kliniske data som har kommet siste 18 måneder?

Jeg skal vokte meg vel for å tråkke noen på tærne, men litt forsiktig sagt vil jeg hevde at det er et spor mer av konservatisme og edruelighet i den ene leiren foran den andre. Det er fort gjort å tro at man eier verdens råeste biotech hvis man leser mer enn 10 innlegg på den andre tråden. Og det er null forståelse for at det halveres to ganger på kort tid når 2020 største farmahype på OSE gikk i vasken.

Men ja, penger i kasse vil hjelpe, men at et selskap som har data som offentlig viser at de er best in class i 2 lønnsomme indikasjoner og som kan booste salget av Keytruda vesentlig prises til under 1 milliard, bærer lite preg av å være en hype i alle fall.

(Forberedt på massiv slakt nå!!)

36 Likes

Jeg må innrømme at jeg er mest spent på denne - ikke minst i forhold til finansiering og tidsaspekt. Vi trenger virkelig noe konkret og forutsigbart ellers blir vi værende i myra!

3:25-3:45 PM ONCOS-102 development program Magnus Jäderberg, CMO, Targovax

2 Likes

Nei noe hype er det ikke, 3000 aksjer omsatt på 30 min🤔

Skal følge med på om det ligger noen hatter klare i bakgrunnen av presentasjon. Er vel et tydelig salgssignal.

Helt enig. Jeg mangler også lidt “Meat on the bone”. En partneraftale kunne være triggeren, men det anser jeg ikke som sandsynligt…

De har jo en avtale om spons av Keytruda i Mesotheliom. Det beste vi kan håpe på
her er nok at mOS ikke er nådd. Studieoppsettet er ferdig!
I melanom vil jeg tro at de kanskje sier de er i samtaler med BP. Hadde de hatt en avtale nå, så ville det vært børsmeldt, vil jeg tro.

I am just hoping like hell that Merck upon seeing the results and immune activation in the melanoma combo trial, will change tack on the meso trial sponsorship and go for something a little more…

1 Like

Helt enig. Men hvad tænker du kan være kursdrivende på den korte bane? TG-partneraftalen kan vel ikke gøre arbejdet alene??

Subjektiv benchmarking fra selskapet bør man vel strengt tatt være litt forsiktig med. Det finnes kanskje noen som er av en annen oppfatning. Uten at jeg kan vise til noen. Ei heller noen eksterne som kan bekrefte selskapets egen vurdering. Det er strengt tatt ingen verdi knyttet til guiding som bruker begrep som “best in class” når det kommer fra egen munn. Akkurat på samme måte som at det er nærmest umulig å forholde seg til “encouraging results” som ellers ofte blir brukt.

Gleden blir ofte kortvarig om det ikke kan følges opp med noe mer kjøtt på beina. Eller helst, mammon. Og der er vi snart igjen – aksjonærer eller partner, eller begge deler ?

«Det er strengt tatt ingen verdi knyttet til guiding som bruker begrep som “best in class” når det kommer fra egen munn»

Hvor er logikken i det du sier når dette kan dokumenteres ?

Kanskje tryggere å forholde seg til anonyme skribenter …

Vis meg en ekstern vurdering eller uttalelse som understøtter selskapets egen vurdering, og så skal jeg bøye meg i støvet. I skam og forlegenhet. Jeg påstår verken det ene eller det andre. Men jeg syns til tider at man er alt for slepphendt i tolkningen av presentasjoner og guiding som tross alt er subjektiv. Det er en generell oppfattelse som jeg har. Ikke noe som kun er relatert til Targovax.

Når det gjelder det siste punktet ditt, så er vel det dessverre mye nærmere sannheten for mange enn de kanskje er villige til å innrømme.

TG avtalen med Kina bør jo være kursdrivende! En TG avtale i vesten har de jo snakket om, med akademika, eller andre.
Men det må vel være en håndfast avtale rundt melanom som vil løfte kursen opp på et annet nivå! Det må noe mer til en spons av CPI! De sier de er best i klassen, det må vises med cash inn fra BP. Skal dette finansieres selv, blir det traurig for oss småaksjonærer. Men kortsiktig så vil jeg nok si at Jadeberg i friflyt, neste torsdag, bør være kursdrivende😃

1 Like

With strong clinical data generated on ONCOS-102, Targovax is moving into late-stage clinical development. In addition, a broad pipeline of preclinical assets creates a broad horizon of opportunities in the future. Join our Capital Markets Day for more details!

11 Likes