Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Halv tre

Det kan vel ikke komme noe sprengstoff underveis uten halt ? Etter close derimot ?

Siden det virker som om det er først og fremst melanom de vil gå videre med, så blir det spennende å se hvordan meso blir tatt videre.

Vi vet at Merck er interessert i meso siden de allerede er partner der med spons og rådgivning.
Spørsmålet er om de er interessert i å betale for å kjøre hele selv🙃

2 Likes

Da kan vi snart forvente en melding om fast track i melanom :slight_smile:

3 Likes

Det er mit klare indtryk, at der er stor nervøsitet omkring CMD præsentationen senere i dag. Soug’s ordvalg tror jeg kan trække kursen markant i begge retninger🤞

1 Like

De kom vel ikke med noen ny oppdatert analyse på 17 kr idag?

Jeg føler også at dette er litt være eller ikke være hvis de ikke kommer opp med noe konkret rundt et samarbeid som tar selskapet videre. De har som tidligere formidlet samtaler med BP - da er det vel gitt at “best in class” må generere noe.
Tror de fleste aksjonærene begynner å bli slitne og trenger en form for progresjon her.

We are also entering 2021 with a broader pipeline of preclinical assets that could create a broader
set of opportunities in the future. 2021 could also mark the revival of the mutant RAS platform
with IOVaxis potentially exercises the license option.
We enter 2021 with optimism and look forward to providing further updates on our clinical
progress.

4 Likes

Mer enn 30% opp siste året og Fast-Track for 3 dager siden. Blir ikke særlig sliten av det.

2 Likes

Nei, den er gammel. Ble bare nevnt i rapporten for aksjemarkedet i dag. Men det kan jo hende de lager ny analyse hvis det kommer noe nyheter i dag sol gir grunnlag for å oppdatere analysen​:crossed_fingers:t2::blush:

1 Like

Tydligvis ikke vært aksjonær her så lenge du isåfall…

2016 …

Da kan du jo regne litt på den årlige avkastningen du har hatt å se om du er fornøyd!

Er det egentlig realistisk å anta at det kommer noe særlig nytt i dag?

Nei, ikke hvis man ser på dagens kursutvikling.

Det er bare små truseskvettere som selger nå🥴 De store sitter nok rolig i båten!

1 Like

Vi som følger selskapet så tett vet nok mye av det som kommer. Det store spørsmålet for min del som jeg ønsker innsikt i er hvordan de tenker registeringsstudiet skal finansieres.

Dette sier det meste om Targovax; de lanserer Capital Markets Day og skal dele sin fremtidsplaner for hvordan de skal lykkes med å skape verdier for aksjonærene. Aksjonærene kvitterer med å selge ned aksjebeholdningen før selskapet har rukket å ønske velkommen til dagens seanse…

Tror vi trenger et skikkelig skifte i aksjonærstrukturen her!

18 Likes

Småspekulantene vil alltid være der og som ØS en gang sa:

“Småaksjonærene kan overreagere og underreagere på nyheter, men de sørger for likviditet – som også er viktig”.

2 Likes

Enig. Når du har vært med til nå, så må du høre hva de har å si før du selger! Langsiktig tenkt🥴

1 Like