Ja, det ser virkelig sånn ut!
Lite å få gjort noe med da😅 Det er jo tross alt bedre enn at de ikke utøver opsjonen…
Selvsagt!
Ikke google trans jeans!!
Dagens haha!
En del forskjellig som tilsier at jeg avventer utenfor i det korte bildet. Dere som har troa får ha lykke til.
Dataene er suverene, utfordringen er fortsatt cash / finansiering.
Den dagen det siste løses med en eller annen deal, noe jeg tror er på gang siden det åpenbare 1L studiet i mesothelioma blir minimalisert i forhold til nye up and coming melanom, så er det for «sent» å komme inn.
Men hvor langt unna vi er nyheter av den slags får vi bare vente og se an.
I mellomtiden håper jeg på en TG-deal i Vesten og solide 21-mnd data på mesothelioma.
Likte at det var så mange faglige spørsmål der i dag. Vitner om et bra og oppegående publikum.
ØS avsluttet med å si at snart kommer 21-mnd data fra mesotheliomstudien. 18-mnd data kom 24/11. Da kan vi få en oppdatering allerede neste uke.
Er det bare jeg som er unaturlig positiv til hva Meso faktisk kan bringe til bordet om jeg tror en avtale med upfront der kan finansiere melanom i samme slengen?
Skal man vurdere utfra kursutviklingen så er du nok ganske alene…
Men har trua jeg også. De virker jo veldig positive i fremføringene sine. Dataene er jo gode også☺️
Hovedproblemet er de kortsiktige traderne som skal tjene 20-50 øre på å trade opp og ned
For min del skurrer det litt med noen av tingene Alex påpeker og det Magnus sier for melanoma studiet.
Helt greit å ha hovedfokuset på refr.melanoma, men det skaper jo selvsagt flere spørsmål ettersom Merck er annonsert mesothelioma partner. Skal de liksom nedprioritere ODD, FTD i meso sammen med Merck?
Virker som om det ligger “noe i lufta” her…
Hvis de nå (idag) skal erklære seg som en “troverdig” late stage development biotech selskap, må de nesten hoste opp en partner/deal for melanoma/meso, det vil reprise og løse utfordringen de har med å jage/prioritere enkel indikasjoner.
Positiv som jeg er så velger jeg også å tro det er “noe i lufta”. Kanskje de mentalt har kvittet seg med meso?
Men hva vet vel jeg - jeg tapte stort på imminent, wet ink og most soon
Det ser ikke ut til at emisjon er aktuelt i Targovax på nåværende tidspunkt.
De har god tid til å få på plass deal(er) før dette blir aktuelt, evt. mot slutten av året.
Jeg forventer at dette beroliger de mest «nervøse» aktørene, og vil gi kursoppgang fremover.
Furuseth sa på callen at opsjonen er forlenget til september 2021. Det er 3 + 6 måneder fra opprinnelige januar 2021.
At opsjonen forlenges med 6 måneder betyr ikke nødvendigvis at den ikke kan bli utøvd lenge før fristen utløper.
Iovaxis kan fint benytte seg av opsjonen allerede i f.eks. april, dersom godkjenning foreligger fra kinesiske myndigheter.
Hvis opsjonen utøves, så er det i alles felles interesse å komme igang så fort som mulig.
Endelig konfirmasjonsfest,når behandling av oncos-102 mot føflekkreft starter registreringsstudie for godkjenning. Må være bra reklame d;-)
Du tenker på denne?