Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

2016 …

Da kan du jo regne litt på den årlige avkastningen du har hatt å se om du er fornøyd!

Er det egentlig realistisk å anta at det kommer noe særlig nytt i dag?

Nei, ikke hvis man ser på dagens kursutvikling.

Det er bare små truseskvettere som selger nå🥴 De store sitter nok rolig i båten!

1 Like

Vi som følger selskapet så tett vet nok mye av det som kommer. Det store spørsmålet for min del som jeg ønsker innsikt i er hvordan de tenker registeringsstudiet skal finansieres.

Dette sier det meste om Targovax; de lanserer Capital Markets Day og skal dele sin fremtidsplaner for hvordan de skal lykkes med å skape verdier for aksjonærene. Aksjonærene kvitterer med å selge ned aksjebeholdningen før selskapet har rukket å ønske velkommen til dagens seanse…

Tror vi trenger et skikkelig skifte i aksjonærstrukturen her!

18 Likes

Småspekulantene vil alltid være der og som ØS en gang sa:

“Småaksjonærene kan overreagere og underreagere på nyheter, men de sørger for likviditet – som også er viktig”.

2 Likes

Enig. Når du har vært med til nå, så må du høre hva de har å si før du selger! Langsiktig tenkt🥴

1 Like

Jeg tenkte å høre på hva de sier før jeg bestemmer meg for å eventuelt kjøpe. Motsatt taktikk, altså :slight_smile:

Er flere ting som kan være interessant av hva de skal snakke om, og har tid til å følge med i dag.

5 Likes

Da starter straks CMD for TRVX

4 Likes

Shoushtari is a rock star. Glede meg :slight_smile:

3 Likes

… aaaaaaaand live on stage, mr. Øystein Soug; please give him a warm welcome!

Øystein Soug: today we’re celebrating the graduation … or transition … from an early stage biotech company to a late stage biotech company

Hvis man ikke lige véd det, eller kan se det, så kan jeg hermed sige at Øystein Soug reelt giver maksimalt bundgas på præsentationen allerede … og nu videre til første gæst.

7 Likes

“This is our graduation party”! :smiley:

4 Likes

Litt spesielt at deres main focus nå har blitt registration study i melanoma, ikke mesothelioma som var pekt ut som det neste, store sammen med Merck.

Dette sier en ting; de har fått kjemperespons på melanoma fra bransjen og vil gi full gass sammen med et eller annet BP :muscle: :100:

13 Likes

Litt spesielt at de ikke har avsluttet samarbeidet med de har med Merck i meso også…

De skal nok kjøre det studiet også, men vil vente til avlesningen er ferdig, pluss at de venter vel på data på ny SoC?

Men jeg tror de har opplevd et voldsomt kjør etter å ha levert best in class på melanoma og at de vil kjøre dette parallelt med meso. De har ikke økonomiske krefter til dette alene, så jeg vil tro at de forventer partnerskap på melanom (ja, dette er fri spekulasjon, men for meg virker det logisk siden melanom har rykket opp som nr 1 på trial-listen deres :wink: )

2 Likes

6 month results coming … SD går mot PR !!! WOW
trodde jeg hørte dette fra Alex, men blir dette tatt opp av Magnus/Viktor mon tro

4 Likes

With stellar data in melanoma, our top priority for 2021 will be to rapidly initiate a registration-directed trial combining ONCOS-102 with an anti-PD1 checkpoint inhibitor in this indication. In parallel, we will evaluate agile and cost-effective opportunities to bring ONCOS-102 forward in mesothelioma, colorectal cancer and/or other indications, thus retaining multiple shots on goal.

Fri/vill spekulasjon fra min side også, men etter å ha lest denne teksten fra rapporten i dag tidlig, så tenker jeg partner meso.
Og melanom selv.

Vi blir kanskje klokere når cmd’en er ferdig🙃

2 Likes

Shousthari vedr. 1. og 2. cohorte vs. efficacy (dvs. hvilken variabel kan tilskrives efficacy) …

… the great efficacy seen in both cohorts is not stemming from CPI re-treatment; i.e. ONCOS is the catalyst and facilitator

Bemærk her at 2. cohorte leverer væsentlig højere opregulering af immunforsvaret … bad ass! Højere dose dermed være implicit i de kommende registreringsstudier.

12 Likes