Jeg tenker “forsnakk deg Mangus, si for mye, dette er du så god til”
Han “hakket” litt da det kom til “important discussions with Merck”
Glitch in the matrix
Frisk info vedr. ONCOS 211 …
… spændende chart der signalerer forventning om væsentligt flere CRs for ONCOS-211 …
… og info vedr. papyrus vs. ONCOS-211 …
Oncos + TG … dette har vært snakket om siste årene - nå kommer det med VALO
Leidos + Papyrus samarbeid er høyaktuelt og kjempe flott - men ting tar tid …
siste emi hadde stor internasjonal attraksjon og var flere ganger ‘oversubscribed’ - if so why not increase the emi level from nok 7.5 ?
Runway into 2022…
Ikke noen emi med det første altså
Det kommer til å smelle i melanom! De er så selvsikre når de snakker om melanom, her tror jeg de kan velge å vrake i BP!
6 nye måneder på Iovaxis ja… Kjedelig
Ja, det ser virkelig sånn ut!
Lite å få gjort noe med da😅 Det er jo tross alt bedre enn at de ikke utøver opsjonen…
Selvsagt!
Ikke google trans jeans!!
Dagens haha!
En del forskjellig som tilsier at jeg avventer utenfor i det korte bildet. Dere som har troa får ha lykke til.
Dataene er suverene, utfordringen er fortsatt cash / finansiering.
Den dagen det siste løses med en eller annen deal, noe jeg tror er på gang siden det åpenbare 1L studiet i mesothelioma blir minimalisert i forhold til nye up and coming melanom, så er det for «sent» å komme inn.
Men hvor langt unna vi er nyheter av den slags får vi bare vente og se an.
I mellomtiden håper jeg på en TG-deal i Vesten og solide 21-mnd data på mesothelioma.
Likte at det var så mange faglige spørsmål der i dag. Vitner om et bra og oppegående publikum.
ØS avsluttet med å si at snart kommer 21-mnd data fra mesotheliomstudien. 18-mnd data kom 24/11. Da kan vi få en oppdatering allerede neste uke.
Er det bare jeg som er unaturlig positiv til hva Meso faktisk kan bringe til bordet om jeg tror en avtale med upfront der kan finansiere melanom i samme slengen?
Skal man vurdere utfra kursutviklingen så er du nok ganske alene…
Men har trua jeg også. De virker jo veldig positive i fremføringene sine. Dataene er jo gode også☺️
Hovedproblemet er de kortsiktige traderne som skal tjene 20-50 øre på å trade opp og ned