Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Jeg tenker “forsnakk deg Mangus, si for mye, dette er du så god til” :smiley:

4 Likes

Han “hakket” litt da det kom til “important discussions with Merck” :wink:

3 Likes

Glitch in the matrix

Frisk info vedr. ONCOS 211 …

… spændende chart der signalerer forventning om væsentligt flere CRs for ONCOS-211 …

… og info vedr. papyrus vs. ONCOS-211 …

2 Likes

Oncos + TG … dette har vært snakket om siste årene - nå kommer det med VALO
Leidos + Papyrus samarbeid er høyaktuelt og kjempe flott - men ting tar tid …
siste emi hadde stor internasjonal attraksjon og var flere ganger ‘oversubscribed’ - if so why not increase the emi level from nok 7.5 ?

Runway into 2022…

Ikke noen emi med det første altså :wink:

4 Likes

Det kommer til å smelle i melanom! De er så selvsikre når de snakker om melanom, her tror jeg de kan velge å vrake i BP!

3 Likes

6 nye måneder på Iovaxis ja… Kjedelig

1 Like

Ja, det ser virkelig sånn ut!

Lite å få gjort noe med da😅 Det er jo tross alt bedre enn at de ikke utøver opsjonen…

1 Like

Selvsagt!

Ikke google trans jeans!! :sweat_smile:

3 Likes

Dagens haha!

@anon80503862 Hva tenker du etter dagens snakkis?

1 Like

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/immunotherapy-drug-receives-fast-track-designation-for-mesothelioma-treatment/

2 Likes

En del forskjellig som tilsier at jeg avventer utenfor i det korte bildet. Dere som har troa får ha lykke til.

5 Likes

Dataene er suverene, utfordringen er fortsatt cash / finansiering.

Den dagen det siste løses med en eller annen deal, noe jeg tror er på gang siden det åpenbare 1L studiet i mesothelioma blir minimalisert i forhold til nye up and coming melanom, så er det for «sent» å komme inn.

Men hvor langt unna vi er nyheter av den slags får vi bare vente og se an.

I mellomtiden håper jeg på en TG-deal i Vesten og solide 21-mnd data på mesothelioma.

Likte at det var så mange faglige spørsmål der i dag. Vitner om et bra og oppegående publikum.

2 Likes

ØS avsluttet med å si at snart kommer 21-mnd data fra mesotheliomstudien. 18-mnd data kom 24/11. Da kan vi få en oppdatering allerede neste uke.

9 Likes

Er det bare jeg som er unaturlig positiv til hva Meso faktisk kan bringe til bordet om jeg tror en avtale med upfront der kan finansiere melanom i samme slengen? :sweat_smile:

4 Likes

Skal man vurdere utfra kursutviklingen så er du nok ganske alene…:stuck_out_tongue:

Men har trua jeg også. De virker jo veldig positive i fremføringene sine. Dataene er jo gode også☺️

Hovedproblemet er de kortsiktige traderne som skal tjene 20-50 øre på å trade opp og ned

2 Likes