Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ikke google trans jeans!! :sweat_smile:

3 Likes

Dagens haha!

@anon80503862 Hva tenker du etter dagens snakkis?

1 Like

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/immunotherapy-drug-receives-fast-track-designation-for-mesothelioma-treatment/

2 Likes

En del forskjellig som tilsier at jeg avventer utenfor i det korte bildet. Dere som har troa får ha lykke til.

5 Likes

Dataene er suverene, utfordringen er fortsatt cash / finansiering.

Den dagen det siste løses med en eller annen deal, noe jeg tror er på gang siden det åpenbare 1L studiet i mesothelioma blir minimalisert i forhold til nye up and coming melanom, så er det for «sent» å komme inn.

Men hvor langt unna vi er nyheter av den slags får vi bare vente og se an.

I mellomtiden håper jeg på en TG-deal i Vesten og solide 21-mnd data på mesothelioma.

Likte at det var så mange faglige spørsmål der i dag. Vitner om et bra og oppegående publikum.

2 Likes

ØS avsluttet med å si at snart kommer 21-mnd data fra mesotheliomstudien. 18-mnd data kom 24/11. Da kan vi få en oppdatering allerede neste uke.

9 Likes

Er det bare jeg som er unaturlig positiv til hva Meso faktisk kan bringe til bordet om jeg tror en avtale med upfront der kan finansiere melanom i samme slengen? :sweat_smile:

4 Likes

Skal man vurdere utfra kursutviklingen så er du nok ganske alene…:stuck_out_tongue:

Men har trua jeg også. De virker jo veldig positive i fremføringene sine. Dataene er jo gode også☺️

Hovedproblemet er de kortsiktige traderne som skal tjene 20-50 øre på å trade opp og ned

2 Likes

For min del skurrer det litt med noen av tingene Alex påpeker og det Magnus sier for melanoma studiet.

Helt greit å ha hovedfokuset på refr.melanoma, men det skaper jo selvsagt flere spørsmål ettersom Merck er annonsert mesothelioma partner. Skal de liksom nedprioritere ODD, FTD i meso sammen med Merck?

Virker som om det ligger “noe i lufta” her…

Hvis de nå (idag) skal erklære seg som en “troverdig” late stage development biotech selskap, må de nesten hoste opp en partner/deal for melanoma/meso, det vil reprise og løse utfordringen de har med å jage/prioritere enkel indikasjoner.

4 Likes

(Deleted)

2 Likes

Positiv som jeg er så velger jeg også å tro det er “noe i lufta”. Kanskje de mentalt har kvittet seg med meso?
Men hva vet vel jeg - jeg tapte stort på imminent, wet ink og most soon :laughing:

4 Likes

Hvor står det ?

image

1 Like

Det ser ikke ut til at emisjon er aktuelt i Targovax på nåværende tidspunkt.

De har god tid til å få på plass deal(er) før dette blir aktuelt, evt. mot slutten av året.

Jeg forventer at dette beroliger de mest «nervøse» aktørene, og vil gi kursoppgang fremover.

4 Likes

Furuseth sa på callen at opsjonen er forlenget til september 2021. Det er 3 + 6 måneder fra opprinnelige januar 2021.

1 Like

At opsjonen forlenges med 6 måneder betyr ikke nødvendigvis at den ikke kan bli utøvd lenge før fristen utløper.

Iovaxis kan fint benytte seg av opsjonen allerede i f.eks. april, dersom godkjenning foreligger fra kinesiske myndigheter.

Hvis opsjonen utøves, så er det i alles felles interesse å komme igang så fort som mulig. :slightly_smiling_face:

1 Like

Endelig konfirmasjonsfest,når behandling av oncos-102 mot føflekkreft starter registreringsstudie for godkjenning. Må være bra reklame d;-)

Du tenker på denne?

7 Likes

ja den dær ja. :slightly_smiling_face:

Kom den raporten ut nå etter stengetid på børsen?