Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

For min del skurrer det litt med noen av tingene Alex påpeker og det Magnus sier for melanoma studiet.

Helt greit å ha hovedfokuset på refr.melanoma, men det skaper jo selvsagt flere spørsmål ettersom Merck er annonsert mesothelioma partner. Skal de liksom nedprioritere ODD, FTD i meso sammen med Merck?

Virker som om det ligger “noe i lufta” her…

Hvis de nå (idag) skal erklære seg som en “troverdig” late stage development biotech selskap, må de nesten hoste opp en partner/deal for melanoma/meso, det vil reprise og løse utfordringen de har med å jage/prioritere enkel indikasjoner.

4 Likes

(Deleted)

2 Likes

Positiv som jeg er så velger jeg også å tro det er “noe i lufta”. Kanskje de mentalt har kvittet seg med meso?
Men hva vet vel jeg - jeg tapte stort på imminent, wet ink og most soon :laughing:

4 Likes

Hvor står det ?

image

1 Like

Det ser ikke ut til at emisjon er aktuelt i Targovax på nåværende tidspunkt.

De har god tid til å få på plass deal(er) før dette blir aktuelt, evt. mot slutten av året.

Jeg forventer at dette beroliger de mest «nervøse» aktørene, og vil gi kursoppgang fremover.

4 Likes

Furuseth sa på callen at opsjonen er forlenget til september 2021. Det er 3 + 6 måneder fra opprinnelige januar 2021.

1 Like

At opsjonen forlenges med 6 måneder betyr ikke nødvendigvis at den ikke kan bli utøvd lenge før fristen utløper.

Iovaxis kan fint benytte seg av opsjonen allerede i f.eks. april, dersom godkjenning foreligger fra kinesiske myndigheter.

Hvis opsjonen utøves, så er det i alles felles interesse å komme igang så fort som mulig. :slightly_smiling_face:

1 Like

Endelig konfirmasjonsfest,når behandling av oncos-102 mot føflekkreft starter registreringsstudie for godkjenning. Må være bra reklame d;-)

Du tenker på denne?

7 Likes

ja den dær ja. :slightly_smiling_face:

Kom den raporten ut nå etter stengetid på børsen?

Konfirmasjonsfest og røde tall uten inntekter. Ja Finansavisen er som alltid “gode” til å reklamere for Targovax :sweat_smile:

4 Likes

Ser også Sonia Quaratino foreslås som nytt styremedlem i Targovax.

2 Likes

Jeg oppdaget nettopp at Merck er bronsepartner til Sarpsborg 08. :blue_heart::soccer::grinning_face_with_smiling_eyes:

Det sier vel alt … :joy:

:ok_hand:

1 Like

Skal de samarbeide om menns fertilitet?
Hvor kan man melde seg på??

Tror ikke vi Targovax-aksjonærer har behov for sånt, @Ramsess.

Vi har jo great balls of fire. :fire::fire::fire:

2 Likes

Hvordan ser de kvindelige “behandlere” ud det er mere vigtigt.

2 Likes

Hva tror folk her om emisjoner i Trvx. Synes dere det kunne vært bedre å hentet mer penger på en gang, eller hente penger hvert år?
Dette har jeg spurt radium om, som tok dette opp med ledelsen i trvx, de så ingen problem med det bla forrige emisjon, noe jeg synes å være lite penger i kassa.
Mine tanker om dette (bare for å se om det er kun jeg som sitter med dette synet) ? ;

• hent mer penger, slik at behovet for emisjoner ikke kommer like ofte
  • da vil kanskje selskapet få en bedre kursutvikling, da «emisjonsfrykten» ikke henger over verdipapiret
  • er det lenger mellom emisjoner, kan vi få større kursstigning på nyheter og dataslipp
  • jo høyere kurs, desto mer penger kan hentes neste emisjon

Jeg ønsker at trvx gjennomfører større emisjoner, slik at de ikke kommer hvert eneste år.
Gigaemisjon > små emisjoner
Er folk enig i dette, eller uenig?

Kjør debatt

5 Likes