Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hehe. Ja. De venter vel kanskje på mOS oppnåelse

1 Like

utenfor Kina?

2 Likes

Ja det tolker jeg som en ny hendelse, flertallsuttrykk også :wink: announcementS

2 Likes

Stemmer :slight_smile:

Decision on Iovaxis progress option exercise

Står til H2 2021. Se s79

2 Likes

Jeg la merke til det samme i dag. AZ og colo ble nevnt og fokusert på mer enn tidligere, mens meso tonet kraftig ned. Litt merkelig det siste der. Meso har jo vært main attraction over lengre tid med omtalt nær sikker markedstilgang. Jeg tipper TRVX har gode samtaler med både Merck og AZ.

Og hvorfor skulle ikke TRVX ha det med resultatene de kan vise til og pågående studier med begge? Med et produkt som kan vise seg, vel, om ikke universelt, så i alle fall brukbart på et antall indikasjoner, samtidig som planene for noe enda bedre bygget på det beste i dag er på trappene? Legg på det faktum at markedsverdi er fortsatt under 1 mrd., så gir dette meg ganske god tro på at TRVX kan bli solgt når som helst.

5 Likes

På bakgrunn av det vi vet nå, ville ikke jeg solgt, eller ikke kjøpt pga av redsel for emisjon! Her kan det komme meldinger som vil gjøre aksjen veeeeldig dyr!

3 Likes

Mcap viser hva du kan kjøpe enkeltaksjer for på OB og ikke hva ØS & Co har tenkt å selge Trvx for.

Da snakker vi om helt andre beløp som både selger og kjøper er klar over.

Lav kurs er en ulempe når man skal hente penger i markedet …

3 Likes

Selvsagt. Men det kan jo ofte bety noe for sluttsummen likevel, og slik at det er ikke mindre attraktivt for en beiler. Mitt poeng er uansett kun at TRVX er et klart kjøp og hold-case.

4 Likes

I morgen Finansavisen 19.02.21 side 18

image

24 Likes

Kan se, at TRVX nu er trådt ind i de voksnes rækker, og at Soug snakker om kommende registreringsstudie. Hvad betyder det helt konkret, og hvor langt er vi fra, at det realiseres ? Nogen der har input til det?

1 Like

Studieoppstar 1H22 og studiet vil ta 1-2 år. Satser på avlesninger underveis

1 Like

Vi satser på partneravtale eller oppkjøp før det - if the price is right

2 Likes

Det er et det mest skuffende jeg har vært vitne til og man skjønner at TRVX faktisk bare er en liten pølsebod, som ingen av de stor ønsker å ta i. Vi kan ikke gi det bort heller som ØS sa, det betyr vel at de ikke har fått annet en symbolske tilbud. Det er et år siden han sa vi er i samtaler med BP. Samme med Alex ikke mye entusiasme å spore det heller. “I belive that is caused by Oncos 102”. Basert på den bitte lille pasientgruppen så er de faktisk ikke sikre, men de er enige om at det er oppløftende - ikke noe mer. Dette er samme syklusen aksjen vil skli rolig tilbake til rundt 5 tallet etterhvert. Det er mange år og hundrevis av millioner før noe eventuelt vil skje, og å stable den pasientgruppen på bena som de snakker om - vel i disse tider sier vel det meste seg selv. Furuseth så utrolig ubekvem ut på slutten og det skjønner jeg. Papyrus var det han hadde å slå i bordet med. 2 ansatte og leide lokaler. Tidligere samarbeidsavtaler av samme slaget har de slutte å nevne natrulig nok. Hadde dette hatt substans av betydning, så hadde de vært slukt for lenge siden så enkelt er det - forferdelig triste greier!

Hvis du tror kursen skal til 5 regner jeg med at du har solgt

2 Likes

Du vælger kun at fokusere på det negative synes jeg. Victor nævnte, at det var de stærkeste data han havde set i sin 25-årige karriere, og Alexander var meget positiv omkring nuværende datasæt, men samtidig også professionel forbeholden som han skal være. Enig i, at 2021 kan blive en ørkenvandring, men Oncos 102 har et kæmpe potentiale - det er der ingen tvivl om…

De sterkeste data på 25 år…

Kommer til å bli solgt, senest mars. (Håper eg)

3 Likes

Dette er pinlig, og hvis dette er det du klarer å få med deg etter å ha sett CMD så er det kanskje enda mer pinlig enn hvis du uttaler deg i ren uvitenhet😁 Å forvente at Aleks skal slå hjul og fortelle at TRVX er det beste som har skjedd ville vært like komisk som din oppsummering av fremtiden

3 Likes

Jeg satser på “konfirmasjon” får påske :smiley: Har egentlig alt for mye aksjer, men, :moneybag:

Selskapspresentasjonen for februar ble oppdatert i går kveld

4 Likes

Aagaard - enig at det har potesiale, men ikke noe mer for så lenge ingen av de store har trua så får de ikke finasiert morroa - det er jo hele utfordringen. “Best in class” på kontoret på Lysaker eller i verden?

1 Like