Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

De har da enda Merck og AZ med på laget, men de er kanskje ikke store nok for deg?

3 Likes

På laget , store - hva i all verden betyr det når de ikke ønsker å delta i finansieringen.

Best in class med MSK som medspiller, og Merck kommer med penger snart tror jeg. Du får legge en skikkelig short Dumboshawa. Lykke til.

2 Likes

Jeg er ikke så bekymret for endnu en emmission. Sidste gang overtegnet flere gange, og nu late-stage. Ønskescenarie; at BP køber sig ind med aktieudvidelse. Det gjorde J&J i Genmab tilbage i 2012. The rest is history. Dengang var kursen ca. 50. I dag 2505😳

2 Likes

Hva vet du om det, resultatene har akkurat blitt sluppet.

Som et eksempel fra ønsket styremedlem, Sonia Quaratino, som kom fra Kymab. Der gikk det nøyaktig 5mnd fra de slapp resultater til de var kjøpt opp. Resultatene kom 11. august, de ble kjøpt opp 11. januar.

Jeg foreslår du heller kjøper aksjer på best, fremfor å sitte her å spre eder og galle.

5 Likes

Tipper det kan bli et sannsynlig scenario. At BP kjøper seg inn med en 10% eierandel i en emisjon.

1 Like

Noen har et formål om å prate ned kursen til 5 kroner fordi alle andre ikke skjønner hva de investerer i…

Det er lov til å prøve selvsagt, og så er det bare til å aktivere diverse filter i menyen hvis man ønsker å slippe spam fra ikke-aksjonærer :wink:

4 Likes

Det er lenge siden jeg har hatt en runde med det aktuelle filteret, jeg skjønner det er på tide å grave i menyene igjen - takk! :grin:

2 Likes

Der satte han shorten, på 8,61.

Lykke til da!

1 Like

Det håber jeg. Det vil understøtte troen på TRVX for fremtiden…

2 Likes

Fascinerende hvordan sekten står opp og ikke klarer å forholde seg til virkeligheten og negative utspill. Ikke rør gullkalven - vi er alle indoktrinert! Jeg har flere aksjer enn de fleste her og mitt utgangspunkt er å tjene penger. Når da ledelsen og selskapet ikke leverer blir jeg skuffet. ØS har vel enda ikke innfridd noen av sine spådommer, men det er vel bare positivt det også.

2 Likes

Virkeligheten er nok at de fleste her inne er klar over, og respekterer, at biotek tar tid. At du blir skuffet over at ØS ikke serverer tryllenummer på hver eneste presentasjon får være din sak - vi er nok flere som ser de potensielle langsiktige mulighetene her, og dermed er positive til aksjen. Ledelsen og selskapet har levert, men tydeligvis ikke nok til å innfri dine forventninger. Det er en ærlig sak, men ingen grunn til å spre ubegrunnet FUD.

6 Likes

Flott at du er fornøyd - vi har åpenbart helt forskjellige ambisjoner i forhold til aksjen. Kursutviklingen har en tendens til å reflektere selskapets suksess, men det ignoreres her.
Uansett du skal ha for innlegget, resten av kapasitetene her har nok med å få trykket på klovnfjeset.

1 Like

Vi kan vel være enig om at OSE har vært et bingolokale den siste tiden, og at kursene ikke alltid er en god representasjon for det fundamentale i selskapene. Jeg tror helt sikkert vi totalt sett har like ambisjoner for aksjen, men at tidslinjen vår kanskje differensierer noe; solid samarbeidspartner, videre overbevisende studieresultater, markedsklare produkter, og tydelig kommunikasjon. Gi det tid!

Bettet Trvx er vel om man tror Oncos-102 blir medisin eller ikke. Om det blir medisin vil selskapet være verdt mange ganger dagens prising.

2 Likes

Imponerende at du har oversikt over alle andre sitt aksjeinnehav.
Imponerende at du sitter med (mange?) aksjer i et selskap du åpenbart ikke har troen på.
Imponerende dumt av oss andre at vi gidder å svare på slik bullshit forresten.

(hvor var den ignore-knappen @TheObserver?)

4 Likes

Enkelt :wink:

image

2 Likes

Mange mange mange ganger!

Skal vi si at selskapet ender opp på 125 millioner aksjer a 250kr?
Det vil si en verdi på 31,25 mrd da er vi vel på ca 28 gangeren fra i dag :slight_smile:
Og dette i mine øyne er ikke ett veldig spenstig estimat.

5 Likes

Akkurat i dag ser det kanskje litt spenstig ut, men se bare til naboen NANO. Den rette meldingen og aksjen går fra 13,5 til 22,5 på to dager. Det tilsvarer fra 8,9 til 14,4 i Targovax uten problem.

Det hadde vært en OK start :cowboy_hat_face:

Med mindre vi skal ned i 5 kroner da, som den som har mest aksjer av oss alle tror kommer til å skje…

2 Likes

Ja, det har vært en del gråværsdager på oss Targo aksjonærer, men det går på fram om enn veldig sakte… De er lurt å se på alle disse dippene som kjøpsmuligheter og ikke som tap.
Og for å øke trua på aksjemarkedet så merker jeg for egen del at det hjelper ha aksjer i selskaper som også durer fram som Agnete Fredriksens Vaccibody! :smiley:

Sorry skal ikke reklamere mer! :innocent:

1 Like