Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

På 14,40 vil Targo være min største kurv. Hvem som har mest i Targo er det vanskelig å forholde seg til så lenge antallet ikke er kjent.

1 Like

Det tallet har blitt kjent flere ganger :sweat_smile:

Ukjent for meg, men vi kan fortsette diskusjonen om hvem som kan glede seg mest når kursen er 14,40.

1 Like

Fat finger, dump eller manipulasjon ut av startblokken i dag ? En lang rekke poster a 100.

1 Like

Alle aksjonærer kommer til og glede seg da :slight_smile:

og ennå mer når den stiger videre :wink:

1 Like

Jeg sitter på en post med targovax, har tro på selskapet og sitter langsiktig😊
Men synes folk må få komme med sitt syn uansett om det er positivt eller negativt😅

7 Likes

Artig aksje TRVX.
Blir skjeldent forundret lenger men denne aksjen er noe for seg selv.
Her er døren stengt for alt som måtte ha et + :slight_smile:

Denne karen har gått denne løypa før og kropsspråket er ikke vanskelig å se.
Rart at hodet ikke faller av
Magnus Jäderberg ser jo hull i taket i spørsmålsdelen.

Der er ingen hengehuer der i gården nei.

Kommer nok med et himla rabalder :slight_smile:

1 Like

De kan på mange måter ikke stå på scenen å si hva som skjer bak kulissene. Den offensive satsningen og presentasjonen rettet mot melanoma som ble fremvist igår, virker mer som et signal (mot 3djepart) enn CMD formålet som var å illustrere hvordan oncos skulle skape verdi for aksjonærene.

Vi skjønner potensialet, men det er ønskelig at veien til markedet og skuddene på mål tas samtidig, ikke etterhverandre. Ring i bjella og annonser en deal. :slight_smile:

10 Likes

Torbjørn sa det vel som det var da de ble spurt om finansiering og henting av penger:

"It should be an interesting investment opportunity based on the strong data we have (…) And the design of the trial, a single arm trial, allows us to have interim readouts, so we are not dependent on fully finansing the trial before we start ".

Dealen for melanomstudien er at de som vil får være med og finansiere studien, og gjerne i flere runder etter hver interimavlesning. Jeg tror det er vrient å få noen av de store til å betale spesifikt for dette studiet (utover spons av CPI) siden melanom virker å være en indikasjon der det skjer mye nytt hele tiden. BP foretrekker å kjøpe noe de ser at virker fremfor å ta utviklingsrisikoen i et kompetitivt landskap. Og da kjøper de jo likegodt hele butikken. Det er jo til fordel for mindre investorer med den type risikoappetitt.

7 Likes
4 Likes

«Lånt» fra HO:

illuminati

I dag kl 17:30

En meget oppklarende CMD, alle presentasjonene var godt fundert og forklarende, VL briljerte med sin
kunnskap og Oncos 111 vil bli en ny vinner selvfølgelig frem i tid.
Først litt om mesothelioma, merket
meg at de tonet ned neste studie men også hva MJ sa om resultater vi venter på, han smilte når han fortalte at Oncos uten CPI overgår SOC med god margin. Husk, dette studiet er en livsforlengelse hvor CR er lite sannsynlig, kostnader for behandling vil bli langt billigere uten CPI og TRVX kan putte alt i egen kasse. Kan Oncos nesten doble OS i forhold til chemo alene kan et alternativ være en studie uten Merck. Slik stillingen er i dag er Merck kunn en nisse på lasset med bare spons av produktet, med oppnådde resultater trenger de ikke lengre Merck og vi har fortsatt ikke nådd OS for studien, vi venter spent på neste avlesning. Med FT (Fast Track) tror jeg flere CPI produsenter kunne tenke seg en billett til denne studien, her er det ikke lengre bare spons de sikter mot, meget godt jobbet av MJ og VL.

Melanoma, er det noen som tviler på resultatet etter denne CMD og diverse presentasjoner, et registrerings studie uten kontroll-arm og en mulig AA skal vi ikke kimse av og igjen tror jeg de står ganske fritt for valg av PD-L1 partner. Misforstå meg rett, Merck er selvfølgelig ikke et dårlig valg av partner men det skader ikke forhandlingene om en har flere å velge mellom. Fra før har TRVX et samarbeid med AZ, i melanoma studien betalte TRVX for CPI så ingen forpliktelser. Det BP som signerer en avtale her blir naturlig også tilbudt et partnerskap i meso-studien, derfor kan det være greit å ha denne i skuffen inntil melanoma-partner er valgt, en grei bonus for den som signerer en fornuftig avtale på melanom. PI ønskt en studie i 1-linje melanom på 500 pasienter kanskje tenkte han på Oncos som et alternativ her, i tillegg er PoC bevist for solide tumorer med Oncos som igjen åpner for flere nye muligheter.

Til de som bare fokuserer på fremtidig finansiering, nedturen neste gang om det blir en neste gang bekymrer meg lite.

Redigert i dag kl 17:34

17 Likes

Godt fundert og spennende tanker. Forfatteren ble vel kastet ut fra TI pga. stadig emisjonsprat og generelt ØS-hat, men vedkommende leverer gode innlegg også.

TRVX har cash i ca. 1 år til. Om slike samtaler som over foregår as we speak, er det grunn til å tro at kontantbeholdningen er stor nok herfra og inn i evigheten. Da er det deilig å allerede sitte på raketten, tungt og trygt lastet! :crazy_face:

4 Likes
12 Likes

2021 blir et avgjørende år for selskapet. De har hele tiden pekt på dataene i Mesothelioma og at det skulle være førstevalget - korteste vei til markedet. Nå har de endret strategi og forhåpentligvis er grunnen at noen andre tar produktet videre. Om grunnen er manglende avtale/interesse for videre finansiering så var vel ikke dataene gode nok. Ledelsen har også antyder sterkt en ny avtale for TG. Innfrir ikke forventningene kan det bli en tung og lang ørkenvandring.

1 Like

På Forumet til Hegnar fant jeg dette innlegget fra «focuss» som bør leses av for de som ikke helt forstår hvordan Oncos-102 virker:

«Det viser at Oncos-102 aktiverer immunsystemet til å angripe kreften, ikke bare lokalt men i hele kroppen. Virkningen var så sterk at selv svulster som ikke ble lokalt behandlet forsvant totalt. Og altså, på pasienter hvor Keytruda ikke virker lengre. Verdens mest omsatte legemiddel i musd fixet det ikke alene, men i kombinasjon med Oncos-102 ble det dynamitt.

Virkemåten til Keytruda (CPI) er at den den tar bort beskyttelsen av kreftcellene fra å bli angrepet av immunforsvaret. Noen ganger er ikke det nok da immunforsvaret er for svakt. Da kommer Oncos 102 inn og forsterker angrepet av immunforsvaret. Da må kreftcellene gi opp. Populært beskrives gjerne den kombinerte virkemåten som med bilkjøring. CPI tar av håndbrekket men bilen flytter seg ikke. Da kommer Oncos 102 og gir gass. Da skjer det vi vil skal skje. Bilen fyker av gåre.»

4 Likes

Ja savner noe tydelig svar på hvorfor meso nå ikke prioriteres, mens melanom skal? Virket for meg at de venter på litt mer resultat før merck har en større plan her :slight_smile:

3 Likes

Et hurtigt spørgsmål; hvorfor venter de til 2022 - altså et helt år - på at opstarte næste trial? Hvad skal der ske for TRVX i resten af 2021??

1 Like

Det er helt normalt at det tar et år med planlegging og studiedesign, dialog med myndigheter, og rekruttering av studiesentre før man får inn første pasient. Spesielt om det er tenkt å være en registreringsstudie.

2 Likes

Tak for info👍

1 Like

Syns de sa det ganske tydelig jeg da at de avventer til mOs er avgjort, også da skal de diskutere videre med merck.

De har nok allerede en dialog gående, men lengden på mOs vil nok avgjøre hvor mye penger dette avgjør

4 Likes