Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Top20 øker, ca 1,1 mill aksjer siste 14 dager:

16 Likes

MERCK kaster inn håndkle i metastatic small cell lung cancer (SCLC). Kanskje litt virus kunne ha hjulpet? Tror jeg vet om noen som jobber med virus som har så smått begynt å snakke om ny indikasjon i lunge blandt annet :stuck_out_tongue:

13 Likes

Tenk om Merck hadde hatt et samarbeid med et virus-selskap, da kunne de kanskje klart å skape noen synergieffekter?!

2 Likes

Ikke bare Merck som sliter

3 Likes

Det hørtes ut som en utrolig god ide. Men de bør jo ha prøvd ut kombinasjonen med virus og keytruda i mange pasienter sånn at de vet at det er trygt og at det fungerer godt sammen.

Ja om det selskapet fantes så ville jeg tro at de var skyhøyt priset om de i det hele tatt var på børs fremdeles. For som det fremkommer at vedlagte slides fra MERCK så ser det ut som at det drar inn greit med penger på keytruda.

Har liksom hatt en grei utvikling de siste årene også.

4 Likes

er det frem til first half 2022 du tenker?
Holder på å leser meg opp på siste om Targovax.
Mange interessante bioteck aksjer og teck aksjer for tiden :slight_smile: . Har også posisjoner i NANOV, BGBIO, SOFTOX og ULTI.

1 Like

The company with no name

1 Like

(Deleted)

Var der ikke gode resultater innen abscopal effekt også på siste studie for oncos?
Eller husker jeg feil ?

Kan abscopal effekt bli et eget satsingsområde for bekjemping av spredning av kreften / annet eller resistente kombinasjoner?

Ja, det stemmer at det ble observert en abscopal effekt i melanoma, dvs. at kreftsvulster som ikke ble injisert med Oncos-102 faktisk forsvant. En slik effekt er her tidligere omtalt som the holy grail innen kreftforskning, og det er lett å skjønne hvorfor: kreft sprer seg og man klarer ikke nødvendigvis å identifisere alle svulster. Mange friske får tilbakefall. Om man klarer å fremstille en kur som gjør at immunforsvaret leter og finner andre uoppdagede svulster enn de som er direkte behandlet, er dette et viktig steg i retning mot “the cure for cancer”.

Jeg mener at dette er en svært viktig og underkommunisert side ved Oncos-102 i kombinasjon med CPI.

7 Likes

4 Likes
9 Likes

Ref generalforsamling 17. mars. Er det vanlig at man stemmer over tre alternative emi-fullmakter?

Hvordan tenker dere å stemme, og hvorfor?

image

2 Likes

Du er nok litt for tidlig på`n…

1 Like

Notice of attendance
Notice of attendance must be received no later than 15 March 2021 at 16:00 CET.

Casting of advance votes and submission of proxies must be received no later than 15 March 2021 at 16:00 CET.

2 Likes

Om selskapet ser på 40 % fullmakt som det beste for selskapets aksjonærer, så bør GF stemme for dette imo

Greit å kunne vifte med den fullmakten i fjeset på eventuelle BP partnere som alternativ finansiering for både meso og melanoma

Fullmakten gjelder vel kun for ett år av gangen og behøver ikke benyttes

4 Likes

Vi må støtte selskapet. Om det er behov for 2-4 kr pr aksje bidrar jeg mer enn gjerne.

Pengene inn i selskapet nå er ikke høyrisiko, for å muligens sitte med et verdiløst produkt. Penger inn på dette tidspunktet er for å komme på markedet og skape kontantstrøm. Tiden hvor ordene emisjon og spøkelse kobles sammen bør være forbi.

Et Targovax med finansiell fleksibilitet er ønskelig uansett hvordan jeg ser på det.

8 Likes

Det er ikke slik at eksisterende aksjonærer skal bidra med 4 kroner pr aksje ved en 40 % emisjon og kursen er 10 kroner. (Det virker nesten som du tror det). En 40 % emisjon betyr at det utstedes et antall nye aksjer tilsvarende 40 % av antall aksjer pr i dag. Disse tilbys til nye og gamle aksjonærer som da får økt sitt aksjeantall ved å betale tegningskursen ganger antall aksjer man tegner.

En emisjon i dagens situasjon kan meget vel komme til å rettes mot en samarbeidspartner, og kursen kan da kunne ligge over dagens kursnivå.

1 Like

Eller alt tilbys feks. Gutteklubben grei, eller alt til Merck.

Eller ikke noe til noen😉 for selskapet ble solgt.

3 Likes

Fin og presis forklaring. Jeg er inneforstått med hvordan det fungerer. Valgte kun en rask og upresis måte å illustrerere et poeng på

4 Likes