Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja, det stemmer at det ble observert en abscopal effekt i melanoma, dvs. at kreftsvulster som ikke ble injisert med Oncos-102 faktisk forsvant. En slik effekt er her tidligere omtalt som the holy grail innen kreftforskning, og det er lett å skjønne hvorfor: kreft sprer seg og man klarer ikke nødvendigvis å identifisere alle svulster. Mange friske får tilbakefall. Om man klarer å fremstille en kur som gjør at immunforsvaret leter og finner andre uoppdagede svulster enn de som er direkte behandlet, er dette et viktig steg i retning mot “the cure for cancer”.

Jeg mener at dette er en svært viktig og underkommunisert side ved Oncos-102 i kombinasjon med CPI.

7 Likes

4 Likes
9 Likes

Ref generalforsamling 17. mars. Er det vanlig at man stemmer over tre alternative emi-fullmakter?

Hvordan tenker dere å stemme, og hvorfor?

image

2 Likes

Du er nok litt for tidlig på`n…

1 Like

Notice of attendance
Notice of attendance must be received no later than 15 March 2021 at 16:00 CET.

Casting of advance votes and submission of proxies must be received no later than 15 March 2021 at 16:00 CET.

2 Likes

Om selskapet ser på 40 % fullmakt som det beste for selskapets aksjonærer, så bør GF stemme for dette imo

Greit å kunne vifte med den fullmakten i fjeset på eventuelle BP partnere som alternativ finansiering for både meso og melanoma

Fullmakten gjelder vel kun for ett år av gangen og behøver ikke benyttes

4 Likes

Vi må støtte selskapet. Om det er behov for 2-4 kr pr aksje bidrar jeg mer enn gjerne.

Pengene inn i selskapet nå er ikke høyrisiko, for å muligens sitte med et verdiløst produkt. Penger inn på dette tidspunktet er for å komme på markedet og skape kontantstrøm. Tiden hvor ordene emisjon og spøkelse kobles sammen bør være forbi.

Et Targovax med finansiell fleksibilitet er ønskelig uansett hvordan jeg ser på det.

8 Likes

Det er ikke slik at eksisterende aksjonærer skal bidra med 4 kroner pr aksje ved en 40 % emisjon og kursen er 10 kroner. (Det virker nesten som du tror det). En 40 % emisjon betyr at det utstedes et antall nye aksjer tilsvarende 40 % av antall aksjer pr i dag. Disse tilbys til nye og gamle aksjonærer som da får økt sitt aksjeantall ved å betale tegningskursen ganger antall aksjer man tegner.

En emisjon i dagens situasjon kan meget vel komme til å rettes mot en samarbeidspartner, og kursen kan da kunne ligge over dagens kursnivå.

1 Like

Eller alt tilbys feks. Gutteklubben grei, eller alt til Merck.

Eller ikke noe til noen😉 for selskapet ble solgt.

3 Likes

Fin og presis forklaring. Jeg er inneforstått med hvordan det fungerer. Valgte kun en rask og upresis måte å illustrerere et poeng på

4 Likes

Dette er ikke den samme Merck som Targovax samarbeider med.

2 Likes

CMD samt dataene fra Mesothelioma ble knapt nevnt av Einarson og Radium i dag :frowning:

1 Like

Podkaster:
Pcib idag, Pho nå fredag, Nano neste torsdag.
Kanskje naturlig at Trvx ikke ble nevnt … men de kommer nok om ikke så lenge.

2 Likes

Tipper de ikke har tid til å stille opp på podcast for tiden🤑

1 Like

Einarson går ofte ikke hendelser i forkant, hvilket er veldig fornuftig. Han fikk seg lært seg mye når han gikk offensivt ut med Pci Biotech/AZ i høst🤥

Denne har fått godkjenning i Mesothelioma:

https://www.mesotheliomaguide.com/community/opdivo-works-for-relapsed-mesothelioma/

Jeg tror det er denne studien:

@Bob_le_Plast, eller andre her, kan dette i det overhode sammenlignet med Targovax sine 9,8mnd og 20,5+ mnd?

3 Likes

Det et ikke en 1-linje behandling. De får opdivo etter endt kjemo.behandling, og dette ikke virker lenger.

Det ville jo vært naturlig at Targovax stilte i podcast hos Einarson nå. Jeg velger å tro at de ikke har ønsket det nå, før de har signert avtaler👏Vil tro det er store ting på gang👏

2 Likes

Han der som selger og kjøper til seg selv er bare å loppe for aksjer, så må han kjøpe tilbake dyrere.

3 Likes

Det jeg tenkte på er at oncos-102 har vel gjort kalde svulster varme, så det kan være en mulighet at oncos ville gjort det vel så bra, om ikke bedre…

1 Like