Støøøøyyy , i mine ører altså. 
Trodde at den opprinnelige og enkleste og mest logiske signalene som gjenspeiler at selskapets produkter har gode data ( bedre enn de eksisterende) var veien til pengebingen.
Men iblandt må en undres.
Mener overhode ikke at det er nok i seg selv at studier på produkter som har veldig gode data i et selskap alene er garentier på at det vil bli en suksess .
men hvor mye skal en forlange av godkjente data før et selskap er verdt en kursøkning av varig karakter?
TRVX har nå fått bank av markedet i årevis og noe var nok fortjent men dette er history nå .
Selskapet må da være verdt et helt annet beløp nå med alt det positive som er skjedd men kraftige kursøkninger har uteblitt.
I denne sektoren er det nytteløst å skrike og skråle på rettferdighet ogg bagatellmessige hendelser får stor sllagkraft med minus fortegn.
Og det fortsetter og fortsetter og vil ingen ende ta.
Så veien videre for selskapet jobbes det med mens det som ser ut for å være av største interesse på dette forumet er trading-relaterte.
Og i dette spillet gjelder det vist andre regler enn de som jeg i min enfoldighet trodde gjaldt.
Så det forholdet at et selskap får gode nyheter som helt klart skulle tilsi verdiøkning på selskapet ser nesten ikke ut til å ha positiv effekt på kursen.
Så hva betyr dette for en småsparer som satser sparekapitalen på Biotek-aksjer?
Det må helt klart fremstå som merkelig og truende uten at en forstår det som skjer og angst er ikke noen god bakgrunn i dette spillet.
Der eksperten ser støttenivåer ser amatøren ukontrollert og ustoppelig fall og salg på bunnivå er resultatet.
Så hvem tjener pengene (som seer ut som de år opp i røyk , bortevekk.
Ja , det er vel de dyktige traderene som profiterer på denne tidsepoken i utviklingen men som sluttresultat av investeringen er det kanskje de enfold… , unskyld , de langsiktige som vinner spillet.
Nei , inte vet jag
Men det kunne vært veldig morsomt og hørt hvorledes dere andre aksjonærer har lagt opp logikken og planene for å tjene kapital i aksjemarkedet.
-langsiktig eller trader eller begge , hvorfor og resultater?
-Dødssynder?
-emisjonsangst
-når kjøpe og når selge
-makro , når bør en trekke seg ut?
-hvorfor reagerer markedet ulogisk og kursfall intreffer på gode nyheter?
-finne bjellesauen og følge disse
-hvorledes finne sannheten og hvorledes snuse opp de med uren spill
-hvor mye av disponibel kapital skal max være i aksjer hele tiden?
-Hvem er taperene , hva er deres fotavtrykk og er jeg en av dem?
-når bør en sikre.
-har du en “fatfinger”
-klarer du å se toget gå når du ikke er med eller springer du desperat etter FOMO.
osv osv.
Særdeles dyktige medmennesker her på dette forumet som deler så her ligger alt til rette for at en kan få førsteklasses beskrivelser av hvorledes den enkelte har formet sitt spill for å høste maksimalt.
Skulle kanskje startet en egen biotektråd for dette formålet?
Investeringsvalg biotek småprat …eller noe lignende???
Synes CEO med team i targovax er usedvanlig dyktige , har stor kunnskap og erfaring og har levert fantastiske resultater og før eller siden så vil markedet våkne og investere.
Panikk oppstår i kursfall men panikken er like stor i kursøkning når massene hiver seg på.
Dette tror jeg vil skje i TRVX og å få være med på noe slikt fra dagens Mcap må vel kanskje være “beste valg” innen norsk biotek i 2021.
NB: overstående beskrivelse av TRVX og selskapets forespeilte utviklinger er personlige og ikke å oppfatte som dokumentert sannhet.
Alle får danne seg sin egen mening v selskapet.
lykke til