Eier av PPF group/Sotio
Trasig. Men hva er relevansen? Targovax-aksjonær?
Han eide Sotio, som trvx samarbeider med.
Sotio-studien er vel stoppet tidligere i år.
SOTIO has stopped collaboration trial with the dendritic cell vaccine DCVAC in combination with ONCOS-102
Oslo, Norway, 9 February 2021 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage immuno-oncology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, today announces that collaboration partner SOTIO has stopped the combination trial assessing the combination of ONCOS-102 and DCVAC/PCa in prostate cancer. Only a very limited patient population fulfilled the strict inclusion criteria. Therefore, the recruitment could not meet originally planned numbers.
Ja, men resultatet skal heldigvis publiseres
Nei, de sender ingen børsmelding på dette.
Det har jeg fått bekreftet av CFO.
De har nevnt dette ved to anledninger, så markedet har den informasjonen de skal ha.
At ikke Ling og Einarsson har fått det med seg sier dessverre bare hvor lite de følger med på TRVX.
Så selskapet har en vei å gå når det gjelder å skape engasjement, dessverre godt reflektert i dagens prising.
Gitt posisjonen disse sitter i er det nesten pinlig at de ikke har fått med seg denne informasjon. Men som du sier er det selskapet selv som har en vei å gå, og er ansvarlig for at markedet er kjent med informasjon.
Jeg er ferdig lastet, sitter godt og har troen på det fundamentale her. Gleder meg til nyheter utover 2021 og videre.
God påske folkens!
for meg er dette rart selv om Forsk dementerer sine egne utsagn, det at Forsk Einarsson klarer å si fase3 om et potensielt kommende Kina TG studium uten at et hvert bidige fiber i kroppen hadde reagert er nesten ubegripelig, men vi vet at den menneskelige effekt slår til titt og ofte … selv for FE som har mange selskaper og studier å forholde seg til - og ja, jeg kjøpte noen TRVX aksjer på den kommentaren og har fylt på noen ekstra i dag også
Spørsmålet er jo hvordan man skal tolke Forsk sin kommentar:
“Dette var en forsnakkelse”
Altså, var det en forsnakkelse på bakgrunn av kunnskap han sitter på, eller snakket han mot bedre vitende og la til grunn et studieoppsett som aldri vil bli aktuelt? Det siste er ikke en forsnakkelse, det er å ta feil.
Mister Magnus Jaderberg “forsnakket” seg også om at de skulle samarbeide med Merck i meso.
Dette måtte CFO tilbakevise, helt til det ble offisielt bekreftet en liten stund etterpå
Hadde derfor vært interessant å vite om Einarsson “forsnakket” seg eller ei…
Herre gi meg fred.
(Deleted)
European Biotech Investor Days 2021
Targovax - 08/04/2021 10:30 AM EDT
Webcast Preview
Lead product ONCOS-102 directed to the $25 billion market for checkpoint inhibitors. Targovax is entering late stage development with class-leading clinical data: 1) Entering registrational directed trial in aPD1 refractory melanoma with 35% ORR; 2) Promising survival data in mesothelioma and Fast Track Designation; 3) Clinical and immune data in >200 patients as monotherapy, plus in combo with chemo and CPIs. Targovax has also shown powerful immune activation supporting IO combinations and has a pipeline with multiple additional value creating opportunities. Oncolytic adenovirus armed with immune stimulating transgene targeting basket of I-O indications. impressive objective responses as well as effects on non-injected lesions in ONCOS-102 trial in anti-PD1 refractory melanoma patients
Ytterligere forklaring? Hva betyr dette for selskapet? Hva er triggere i nær fremtid? Alt fremstår dødt rundt dette papiret pt😅
Bra gravearbeid, er veldig spent på hvem som møter fra motparten og ikke minst hvem de er og hvorfor denne rettslige tvisten.
Ja nei når de ikke klarer å oppnå mOS tidligere så er det jo fryktelig…
Vi får vente å se som observer skriver, blir spennende å se hvilke argumenter de har.