Har handlet over 300 000 stk siste to uker. Låner ikke en dritt ut til short, eller manipulerer noe som helst. Mener ikke at overnevnte gjelder meg, men bare vise at noen av oss tar plass via litt volum. Tenk om vi alle som er inne lykkes da:sweat_smile:
Jeg håber oprigtigt ikke, at der er sat navn på nogen her, for alle er frie til at handle i markedet efter eget ønske; personligt tager jeg på ingen måde hensyn til andres følelser rundt mine disponeringer i aktier og forventer ej heller det modsatte … det er business.
Tok det ikke personlig i det hele tatt😊.
Har trua og ser Targovax som et godt bet fremover👍
Kult. “Storstilt fase 3 studie i kina” nevnes på podden ang kina avatalen. Det var nytt for meg…
Interessant i forhold til disse scenarioene som jeg fikk presentert som mulige utfall basert på at IOVaxis ba om et møte med CDE 3. februar i år:
Two secenarios:
A) IOV-04 could be approved and the class II meeting is about a new clinical trial application
B) the CDE/NMPA is not happy about the data they’ve provided and they might have to start all over again.
And about the additional time which has been granted:
A) 6 months is for a new application. 60 working days plus holidays and certain process delays
B) 6 months to do IOV-04 all over again.
Hvilken pod er vi på nå?? Den har jeg også misset…
Du tenker ikke på den med Ling?
Ling skjønner ingenting og det var i den forbindelse Jonas nevnte det jeg skrev over under dagens radforsk pod. Ca min 13 tror jeg det var.
Hvor/hvordan har de fått informasjon om dette?
Kanskje ikke den beste ideen å jage bort en av de siste store som gidder å sitte i Targovax og snakke om det i denne tråden bare fordi de er uenige med deg?
Det chartet ser helt forferdelig ut kortsiktig uansett hvordan man vrir og vender på det, og det er noe å klage på at noen påpeker det?
Det er noe med høna og egget her. Du kaller det å fortelle hva man tenker manipulasjon, men hva om det bare er ærlighet? Hvis du ikke vil høre andres meninger om en aksje i selskapets aksje-tråd så er det nok bedre at du ikke leser den enn å skulle endre hva andre deler.
En av grunnene til at jeg ikke investerer i Targovax nå er den negative responsen jeg fikk på mine analyser her fordi de sa hvorfor jeg gikk ut. En av de få som tok kontakt og satte pris på mine analyser var nettopp Aborum, som er en av de få som klarer å filtrere ut konspirasjoner og følelser og se på caset og det som skrives objektivt. Fra forumet generelt fikk jeg alltid positiv respons når jeg forklarte hvorfor jeg gikk inn. Og 10 klovnefjes og sinna kommentarer når jeg forklarte hvorfor jeg vurderte å selge eller skulle selge. Hadde rett stort sett, og kjøpte og solgte ut ifra min egen analyse som alle i tråden kunne lese og endte Targo-ferden med rundt 165% avkastning på 2 år samtidig som aksjen hadde falt mye, men folk nekter å høre på at det er risiko for fall i kursen på grunn av tekniske og i mitt tilfelle fundamentale endringer. Og finner opp de mest innviklede historier for å føle seg bra på andres bekostning.
Man deler ikke info her for å trade, man deler info her for å høre hvorfor man tar feil, så man kan tilpasse tradesene sine utifra nyttige tilbakemeldinger, og samtidig får diskusjonen flere perspektiver på status som er nyttig for alle. Om praten når man leser noe man er uenig i stopper i “du er uærlig” i stedet for “derfor tar du feil” mister vi det, og samtidig står påstanden ubesvart. Og over tid mister aksjen interesserte aksjonærer. Selvskading kaller jeg det. Jeg droppet caset på tross av at jeg synes det har superpotensiale, nettopp fordi jeg vil diskutere det positive og negative i casene jeg er investert i.
@aborum Hvis det ikke bedres får du hoppe over i Nanov med det hyggelige folket når du blir lei av å bli framstilt som dette. Fint case der også, men best av alt, tråden er konstruktiv og detaljert. For det meste
(Deleted)
Fikk hørt på det nå, så det betyr, igjen hvis Einarsson siterer samtale med Øystein Soug korrekt…, at Iovaxis vil gå direkte i et fase III studie på TG hvis de får tommel opp innen september.
Enig i at det er ny info!
Tror de fleste har tenkt at man måtte gå veien gjennom et fase I/II først, men det ser ut til at søkeprosessen handler om å få godkjent og konvertert data som foreligger og gå rett i fase III.
Hvis det virkelig stemmer er det en bullish surprise. Vi vet jo at avtalen har milestones på 100 MUSD + royalties, og de fleste milestones knytter seg til faser i studiet løpende og frem til approval. For meg ble disse utbetalingstriggerne fremskyndet med noen år nå!
Dette må vi få avklart med TRVX om stemmer eller ikke. Alternativt om noen våkne sjeler her inne har snappet opp at dette er sagt tidligere?
Whatsthat pleier å få med seg det meste, så her har det kanskje pågått en dialog mellom TG, Iovaxis og kinesiske myndigheter som har ledet prosessen lengre enn hva som opprinnelig var tanken og som er børsmeldt?
Kanskje det også er grunnen til at søknadsprosessen måtte forlenges med 9 månder?
Muligens er data så godt dokumentert og behovet så stort at de får lov til å gå rett til fase III. (Tør ikke å håpe så mye på at det er sant, men det hadde vært en nice surprise)
@anon79663630 , du har jo hotline til de regulatoriske myndighetene i Kina. Hvordan har du tolket oppstarten av dette studiet? I innlegget ditt litt opp her vises det til søknad om fase II?
Jeg graver litt. Kommer tilbake om jeg finner noe av interesse. China har en praksis for å akseptere tidligere data from EU+ og US. Men akkurat nå så har forholdet mellom EU og Kina gått litt surt.
For ordens skyld og med fare for å gjenta meg selv, så refererte jeg til en anmodning fra IOVaxis/Targovax datert 3. februar om å få et “class II - meeting” med CDE, som pr definisjon dekker det følgende:
- pre-application meeting for phase I clinical trials to address major technical issues prior to the first submission of the clinical trial application, including but not limited to the following issues for discussion: whether existing research data adequately support the proposed Phase I clinical trial; whether the risk of clinical trial subjects can be controlled.
-
Meeting before the end of Phase II clinical trial/pre-start of Phase III clinical trial to address major technical issues after the end of Phase II clinical trial and before the start of the critical Phase III clinical trial, including but not limited to the following issues: whether the existing research data adequately support the proposed Phase III clinical trial; evaluation of the Phase III clinical trial plan and clinical trial protocol.
-
Meeting before NDA application to discuss whether the existing study data meet the requirements for marketing a new drug, including but not limited to the following issues: whether the existing study data adequately support the new drug marketing application.
-
Risk assessment and control meeting, in order to assess and control the post-marketing risks of the drug, before approving the new drug for marketing, to discuss the adequacy and controllability of the post-marketing risk control of the drug.
De punktene du lister dekker veldig mye… det store spørsmålet er hva de prøver å få til her og dersom de f.eks skal gjøre dette
Basert på denne sliden fra feb.20:
Eller om de nå skal gjøre dette, basert på historiske data, kombinasjoner, utsettelsen og utsagnet igår…
Med forbehold om at jeg ikke er i stand til å stille de riktige spørsmålene, så er det lite som tyder på at fase 3 som Einarsson nevnte kan være en reell mulighet dersom man legger tidligere studier til grunn for eksisterende praksis hos CDE. Kan det være at Einarsson egentlig mente fase 2 ?
Jeg kan følge opp dette dersom noen har konkrete spørsmål som jeg kan sende videre. Enter her, eller PM.
Det kan Jonas kommentere her selv hvis han ønsker:)
Hvis ikke så hadde det vært fint med en bekreftelse/utsagn fra IR… TG potensielt i fase 3 studie endrer nok investeringsviljen til en hel del ( tror dog dessverre dette ikke er tilfelle).
Beklager, det var en forsnakkelse. Jeg har ingen opplysninger om at de kan hoppe over fase 2.
Takk for svar Jónas Einarsson
Blir skyhøgt nivå når alle skal gå inn på forskjellige tråder med og få folk inn i sin aksje sånn, haha
Børsmelding om utsatt frist til sep. Kommer vel hvilken dag som helst og da tipper jeg at vi nærmer oss 7 blank, før den vender nesen oppover igjen og forventninger til Mesothelioma og videre avklaring på Melanoma.