Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Da er vel tiden kommet for å offisielt erklære at mOS har passert 22 måneder for Oncos-gruppen?
( 20.5 måneder pr 23.februar)
Det er 63 % høyere enn for chemo-gruppen.

Vi får håpe selskapet ikke slipper en børsmelding om dette, da blir det vel negative forsider på FA igjen.

“mOS ennå ikke nådd, hvor lang tid skal det ta da”?? :sweat_smile:

21 Likes

Stille … vi er nogen der er på køberen :rofl::joy:

Company presentation April

11 Likes

(Deleted)

2 Likes

Høres riktig ut :ok_hand:
Sløv matte av undertegnede, forholder meg for lite til median i hverdagen tydeligvis :wink:

Det er vel får begge linjer. Det som presenteres er vel kun for 1L meso der mOS 20.5 mnd er basert på n=8 (randomisert) som nå er på 50% da 4 pas er censored (levende) versus kontrollgruppen på n=6 mOS 13.5 der 1 er censored (17% overlevende)

4 Likes

(Deleted)

2 Likes

Her vil det nok bli en ørkenvandring og aksjekurs mellom 7,50 og 9 til langt utpå høsten og da trenger selskapet kapital. Jeg håper og tror at avtalen med Kina går i boks og at nye Oncos og spesielt samarbeidet med Leidos kan hjelpe selskapet opp fra dagens nivå.

Det store spørsmålet er hva som kommer her og når:

Top 3 består nå av (de) 3 godkjente PD1 inhibitorene:

  • Pembrolizumab (Keytruda) → Targovax
  • Cemiplimab (Libtayo) → BioNtech
  • Nivolumab (Opdivo) → Replimune

Replimune og BioNtech har allerede split cost/CPI spons avtaler, spørsmålet her er hva Targovax holder på med bak i kulissene. Er de close med en av de 3 overnevnte eller satser de på et strategisk samarbeid med en ikke godkjent PD1?

7 Likes

Jeg forstår godt at TTT i biotek verden, men se på resultatene våre. Ja, det er en liten strekning igjen mtp tester osv, men med de resultatene vi har oppnådd nå kan ikke jeg fatte og begripe at BP ikke bare snapper opp hele pakka og bare sier "Den er grei":rocket:

7 Likes

Å hei hvor det går :joy:

(Deleted)

Bare å beklage. Er nok min feil da jeg kjøpte litt ekstra i går for å få runde tall…

1 Like

Det kan virke som om pasientgruppene er for små til at BP biter på kroken - kan ikke skjønne hva annet det skal være!

1 Like

(Deleted)

1 Like

“Vi kan ikke gi bort selskapet heller” sa ØS - er redd den utallelsen reflekterer prisen BP er villig til å pr. i dag. Han så dessverre ikke veldig komfortabel ut - håper inderlig jeg tar feil, men der er jo påfallende at det er så stille hvis interessen er så formidabel. Det er over ett år siden han formidlet at de var i samtaler.

1 Like

Samtaler om hva? Hva er det du referer til her?
Har Ø.S sagt at de jobber for å selge selskapet?

Når sa han dette?

På CMD i feb. Tror det var på spørrerunden, løst snakk rundt avtaler i markedet🤔 Hva vet vi? Ingenting, her kan ting komme som lyn fra klar himmel!

2 Likes

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20210218_7

2 Likes