Next_Generation_Cancer_Vaccine_Development_Summit___Event_Guide.pdf (2,4 MB)
En svært viktig brikke for selskapet faller på plass. La denne inn på chatten tidligere i dag, men bør vel kanskje ut her også
Datert 13.04.2021
Å lese ut fra tittelen så virker det utrolig bredt ut.
Her har vi et bilde av Soug som legger brikkene på plass
Vet du hvilket virus targo bruker?
Innertier news med patent oppdatering idag
ONCOS-102 (Ad5/3-Δ24-GM-CSF) is an engineered oncolytic adenovirus (Ad5/3) that expresses granulocyte-macrophage colony-stimulating factor (GM-CSF).8 Its chimeric 5/3 capsid
contains the fiber knob derived from Ad serotype 3, so infection
can occur through binding of the desmoglein 2 receptor, which
is often expressed on tumor cells.
Så Ad5 serotype 3?
Hadde dette vært børsmeldt i går, så hadde vi kanskje vært nærmere 9kr, enn å ligge på 7 tallet👺
Tja…
Nå vet jo alle på TI dette, men kursen beveger seg ikke opp av den grunn?
Men gjerne 9 kroner for min del på en slik nyhet, misforstå meg rett, men da burde vi gasse på som bare det nå og plukke aksjer med 15 - 20 % discount til verdien av denne nyheten?
Jeg spør Targovax så får vi høre hva de mener.
Svar:
Takk for henvendelsen og for interessen for Targovax.
Dette er en «intention to grant» - det er positivt med tanke på godkjenning, men vi har ikke fått patentet godkjent (granted) ennå. Vi, og de fleste andre biotek-selskaper har praksis på å melde ved faktisk tildeling (grant).
Vennlig hilsen,
Renate Birkeli
Utført nå😁
ingen grunn til å be selskapet om å kaste bort tid på å forklare dere dette…
Selskapet kommer med børsmelding når patentet et godkjent. I mellomtiden så kan jo de som vil trade en event gjør sitt og de som er litt mer langsiktige kan gjør sitt.
Er vi såpass dårlig stilt her inne på TI at folk ikke en gang evner å se når man har muligheten til å frontrunne de fleste andre? Jaja, tror nesten at jeg gir opp.
De svarte med en gang, de har nok litt tid til idioter der også😁 De børsmelder når ting er klappet og klart! Det er en, intention to grant, positivt i fh til godkjenning skriver de.
Ah… trodde dette først var TG -Chemo dramaet, men virus-chemo er jo gull for meso også… får en pakke de står med altså, fast track, orphan drug, patent, best in class data hva mer må til for å lande en deal her?
Vet vi noe om hvor lang tid dette pleier å ta? Fra intention–>grant?
Er nevnt at det tar et par uker, så gi det 2-4 uker
Hadde vært fint med en liten kommentar fra selskapet vedrørende Adenovirus og covid vektorene også ettersom mange her ink Jonas fra gårsdagens pod ikke kjenner til konsekvensene for TRVX. Noen som har kontaktet de vedrørende dette som har noe å dele?
Er dette egentlig et issue whats-so-ever?
Kina, AZ og Janssen vaksinen benytter alle forskjellige typer Adenovirus og Adenovirus brukes også i influensa vaksine. Mener AZ bruker en egenmodifisert versjon av Adenovirus i tillegg (?).
Akkurat hvilken type Adenovirus TRVX bruker vet jeg ikke, men at disse ekstremt sjeldne tilfeller av alvorlig bivirkning skal bli et issue i kreft medisin kan jeg ikke forestille meg.
Alle må jo ta sine egne beslutninger ut fra hva de vektlegger. Er jo også helt greit at man deler hvorfor man selger seg ut eller skifter mening, så andre kan se om de vil vektlegge det samme eller ikke.
For min del er jeg mest avventende og venter på at kursen skal stoppe å falle på ukesbasis over flere uker før jeg vurderer ny inngang.
Det er ikke et issue i det hele tatt i mine øyne ei heller for oncos 200 serien, men ettersom selskapet fremhever covid og adenovirus vektorer som positivt for oncos i sine presentasjoner, hadde der vært fint med en kommentar vedrørende dagens vaksine situasjon.
Tatt i betraktning av at tredje største eier kjøpte seg opp på 9,25 i den siste emisjonen, blir kjøp på dette nivået ikke å gripe etter fallende kniver. Men har du mistet trua, så har du det. Og da er avgjørelsen i hvert fall riktig for deg.
Nå skal TRVX gjeste Radium allerede neste uke, så da får vi deres synspunkt.
Edit: Ikke neste uke TRVX kommer, men “kommer snart” sier Elisabeth på slutten av podcasten.