Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

(Deleted)

@InVivo :blush:

Det er som du nevner ikke manipulasjon når en enkelt aktør velger å forlate sin posisjon. Må innrømme at den “større short aktøren” i markedet med ref til aborum sin post lengre opp er undertegnende for øyeblikket. Litt dårlig timing selvfølgelig, men jeg ser god potensiale et annet sted og velger derfor å gjøre posisjonen min mindre. Forhåpentligvis kjøper jeg flere aksjer igjen senere enn jeg får solgt nå.

2 Likes

Helt fair å selge da:) Jeg forsynte meg av potten din jeg og håper flere hiver seg på. Sånn jeg har forstått det er det veldig nært forestående en løsning fra selskapet. Lykke til videre med dine investeringer :+1:

2 Likes

Som de sier; den enes død, den andres brød :wink:

Lykke til med ny investering, den bør være attraktiv når man velger å exite Targovax her.
But who knows hva ØS og gjengen drar opp… Troen på at det skal bli noe som er veldig bra for aksjonærene ser ut til å være på et bunnpunkt om dagen.

Det bør dog kunne gi rom for en positiv surprise.

(Selv kan jeg ikke huske å ha sett at noen har vært short i Targovax før, men mulig vår danske venn har bedre kilder enn oss vanlige dødelige.)

Mange takk. Vi får se med tiden, men nå trenger i hvert fall ikke folk å spekulere i større short aktører osv. Solgte ikke hele beholdningen, så en opptur er alltids velkommen.

3 Likes

Synes det er bra at folk er ærlige om at de selger, selv om jeg tror det er en dårlig avgjørelse.

Stort sett kommer det bare innlegg med folk som hamstrer og om det stemte skulle flere her inne vært inne på topp 20 lista.

3 Likes

Mener å huske at du skrev at du hadde noen hundretusen aksjer. Har du solgt gjennom hele uken; mandag, tirsdag og onsdag?

Vi snuste jo på 8,50 på fredag var det vel, så litt forundret over fallet denne uken.

Nedgangen i dag skyldes nok J&J vaksinen og markedets skeptisisme til adenoviruset. Men her tror jeg det er markedet som ikke forstår eller hopper til forhastede konklusjoner. Adenovirus i koronavaksine != adenovirus til behandling av kreft.

Jeg solgte ca 105k i dag, men de andre dagene kan jeg ikke ta æren/skylden for.

3 Likes

Volumet tørket helt inn nå som du var ferdig (?), så salgsalgoritmene ble også pauset.

Da er det vel bare til å sette igang med å kjøpe, så skal algoritmene være med opp igjen :wink:

Edit: Kom en ny (?) selger av 80K på 7.94, da skvatt det til igjen nedover. Ikkje bra…

2 Likes

I en annen nedre liga en de store her, men kjøpte opp 500 på 7,80 så fornøyd med det :slight_smile:

3 Likes

Phuu, nå begynner det å bli litt mye aksjer på meg​:exploding_head:. Heeeeelt​:scream::+1:. Med ønske om en god dag videre til alle sammen​:blush:

2 Likes

Kan ikke kjøpe flere aksjer jeg nå, da må jeg legge inn bud på hele sjappa :laughing: :sweat_smile:

2 Likes

Vurderer å forlate denne hengemyr til fordel for krypto. Får være grenser for hvor tålmodig man skal være.

Det er en helvetes tolmodighetsprøve! Men det ville jo vært galskap og ikke kjørt en emisjon allerede, hvis ingen avtale på melanomstudiet var i sikte? Må jo ha vært noen vinduer å gjøre dette i de siste 4 mnd? Vil tro de har hatt mulighet til å sette emisjon på rundt 8 kr i flere mnd/uker! Da gir det lite mening å vente til nå, å sette den på 6,50 til 7 kr.
Nei, her må det komme noe positivt!

6 Likes

Det er folk her inne på TI som ligger inne på top20 med god margin. Som en lite kuriositet :grinning:

5 Likes

Du vet det finnes en TA-tråd her?
Så kan du bidra med gode charts og kursvurderinger der inne.

Dette stemmer, vi hadde en periode et problem med at folk var fryktelig glade i å torpedere diskusjoner om selskapet med “jammen chartet sier blablabla”. Da har man heller TA-tråder.

Men det er ikke sånn at det er forbudt å snakke om charts eller omsetning på småprat heller. :wink:

1 Like

kan ikke si annet enn at Targovax har en helt annen aksjonærbase enn PCI og Nano. Mange mange år siden den har fått noen ordentlig run, max 10 % og så blir den solgt ned i minus dagene etterpå. Ser ikke pent ut nå synes jeg med at den siver ned + emi muligens rundt hjørnet. Ser meget tung ut per nå.