Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

I en annen nedre liga en de store her, men kjøpte opp 500 på 7,80 så fornøyd med det :slight_smile:

3 Likes

Phuu, nå begynner det å bli litt mye aksjer på meg​:exploding_head:. Heeeeelt​:scream::+1:. Med ønske om en god dag videre til alle sammen​:blush:

2 Likes

Kan ikke kjøpe flere aksjer jeg nå, da må jeg legge inn bud på hele sjappa :laughing: :sweat_smile:

2 Likes

Vurderer å forlate denne hengemyr til fordel for krypto. Får være grenser for hvor tålmodig man skal være.

Det er en helvetes tolmodighetsprøve! Men det ville jo vært galskap og ikke kjørt en emisjon allerede, hvis ingen avtale på melanomstudiet var i sikte? Må jo ha vært noen vinduer å gjøre dette i de siste 4 mnd? Vil tro de har hatt mulighet til å sette emisjon på rundt 8 kr i flere mnd/uker! Da gir det lite mening å vente til nå, å sette den på 6,50 til 7 kr.
Nei, her må det komme noe positivt!

6 Likes

Det er folk her inne på TI som ligger inne på top20 med god margin. Som en lite kuriositet :grinning:

5 Likes

Du vet det finnes en TA-tråd her?
Så kan du bidra med gode charts og kursvurderinger der inne.

Dette stemmer, vi hadde en periode et problem med at folk var fryktelig glade i å torpedere diskusjoner om selskapet med “jammen chartet sier blablabla”. Da har man heller TA-tråder.

Men det er ikke sånn at det er forbudt å snakke om charts eller omsetning på småprat heller. :wink:

1 Like

kan ikke si annet enn at Targovax har en helt annen aksjonærbase enn PCI og Nano. Mange mange år siden den har fått noen ordentlig run, max 10 % og så blir den solgt ned i minus dagene etterpå. Ser ikke pent ut nå synes jeg med at den siver ned + emi muligens rundt hjørnet. Ser meget tung ut per nå.

Gleder meg til truseskvettere og strektegnere er ferdig med å leke for denne gangen…

5 Likes

Oncos 102 → Ad5 :slight_smile:

CanSinoBIO using same technique as Johnson & Johnson reports no case of blood clot

CanSinoBIO said that, although its vaccine uses the same technique, it uses different adenovirus than the other two companies. CanSinoBio uses adenovirus type-5as vector, a common adenovirus among humans, while AstraZeneca uses chimpanzee adenovirus and Johnson & Johnson uses adenovirus type-26.

16 Likes


Next_Generation_Cancer_Vaccine_Development_Summit___Event_Guide.pdf (2,4 MB)

15 Likes

En svært viktig brikke for selskapet faller på plass. La denne inn på chatten tidligere i dag, men bør vel kanskje ut her også :stuck_out_tongue:

Datert 13.04.2021

30 Likes

Å lese ut fra tittelen så virker det utrolig bredt ut.

2 Likes

Her har vi et bilde av Soug som legger brikkene på plass

soug

8 Likes

Vet du hvilket virus targo bruker?

Innertier news med patent oppdatering idag :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 Like

ONCOS-102 (Ad5/3-Δ24-GM-CSF) is an engineered oncolytic adenovirus (Ad5/3) that expresses granulocyte-macrophage colony-stimulating factor (GM-CSF).8 Its chimeric 5/3 capsid
contains the fiber knob derived from Ad serotype 3, so infection
can occur through binding of the desmoglein 2 receptor, which
is often expressed on tumor cells.

Så Ad5 serotype 3?

2 Likes

Hadde dette vært børsmeldt i går, så hadde vi kanskje vært nærmere 9kr, enn å ligge på 7 tallet👺

Tja…

Nå vet jo alle på TI dette, men kursen beveger seg ikke opp av den grunn?

Men gjerne 9 kroner for min del på en slik nyhet, misforstå meg rett, men da burde vi gasse på som bare det nå og plukke aksjer med 15 - 20 % discount til verdien av denne nyheten?

Jeg spør Targovax så får vi høre hva de mener.

Svar:

Takk for henvendelsen og for interessen for Targovax.
Dette er en «intention to grant» - det er positivt med tanke på godkjenning, men vi har ikke fått patentet godkjent (granted) ennå. Vi, og de fleste andre biotek-selskaper har praksis på å melde ved faktisk tildeling (grant).

Vennlig hilsen,
Renate Birkeli

7 Likes