Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Oncos-102 injekteres i kreftsvulst, eller øde øyer i kroppen

Ja, da har det gått snart 2 måneder siden siste børsmelding om at mOS i meso fortsatt ikke var nådd, så dette blir jo egentlig bare bedre og bedre mens aksjekursen siger sakte ned. Det bør være muligheter for en skikkelig rekyl her.

4 Likes

Hva er intervallet for rapportering av data fra denne studien?

TRVX rapporterte 21 mnd. mOS den 23. februar, så 24 mnd. end point-rapportering bør vel da skje rundt den 23. mai.

Om endelige resultater foreligger før dette (ytterligere dødsfall), antar jeg dette også må børsmeldes. So far, very good! Man er jo best in class her med god margin med monoterapi. Fast Track og ODD foreligger også. Til å være biotek, har caset her blitt rimelig safe mener jeg. Uavklart finansiering etter Q2-22 (eller noe) endrer ikke dette etter min mening.

18 Likes

Aldri følt meg så komfortabel til å eie targovax som nå😊 det har vært en liten hodepine i et par år.

3 Likes
2 Likes

Mj - “It is most encouraging that survival continues to track so well in the ONCOS-102-treated first line group. We have earlier seen and reported how ONCOS-102 drives profound remodeling of the tumor microenvironment. It is now becoming clear that this is translating into long-term survival benefit. The survival data also holds up well to the recently FDA-approved ipilimumab and nivolumab combination, confirming the relevance of immunotherapy in mesothelioma and strongly suggesting combining ONCOS-102 with checkpoint inhibition could further boost efficacy in this highly malignant and difficult-to-treat cancer.”

2 Likes

Gratulerer med TRVX, nå kun 20% unna ‘rock bottom’ fra Covid mars 2020, seff maskinmessig utført men tragisk, snakk om aksjonærer som slår bein unna for seg selv og ledelsen

2 Likes

Vi var vel nede på 3-tallet i mars 2020, så 50% til ned kan vel MSI trykke ned kursen

jepp, det er rett - så helt feil :wink: :innocent:

Den har beveger seg sakte men sikkert nedover, på lavt volum i mange uker nå. Det virker som det er småaksjonærer som presser kursen nedover. De store sitter i ro, ser det ut som. Det er uansett tragisk at de gode resultatene de har levert ikke blir verdsatt i markedet. Håper de kommer på banen snart, trenger noen positive overskrifter nå!

5 Likes

Hvis du er ferdigkjøpt, så får du sette kursvarsel på NOK 52,50 og glemme aksjen🤷🏼‍♂️

2 Likes

Noen kjøper på toppen, mister tålmodigheten og selger på bunnen

Andre kjøper på bunnen, sitter rolig og selger på toppen.

Topp 50 lista har økt beholdningen med 800K aksjer etter nyttår, så ja, de store sitter nesten i ro :wink:

5 Likes

La til 30K i dag jeg også på 7.50.

Det tekniske får bare være teknisk enn så lenge, og så vil forhåpentligvis det fundamentale bli det som styrer aksjekursen noen uker eller måneder frem i tid.

Vi venter avklaringer både på meso og melanom, klarer ikke helt å se at det skal resultere i mindre verdi på selskapet enn hva det prises til pr i dag.

Mulig noen driver og lurer ut poster i forkant av patentsaken som snart skal opp, men aksjen har falt 30 % på en drøy måned eller to, så hvor mye mer kan gå galt der?

10 Likes

Ex­clu­sive: Genen­tech’s for­mer Tecen­triq ‘CEO’ jumps ship to head up com­mer­cial at an on­colyt­ic virus play­er

4 Likes

Som det kan høres på dagens Radium med Jon Amund Eriksen fra Hubro (frameshift-vaksinen); big pharma og industrien & KOL’s har forstått at det må vaksiner til for å bedre effekten av sjekkpunkthemmere.

Lover godt for flere av selskapene våre.

8 Likes

(Deleted)

10 Likes

Det blir på mange måter Adeno vs Herpes når det gjelder oncos 102 og Rp1. Herpes viruset T-vec aka Imlygic + gm-csf er godkjent men feilet også nylig i sin store melanom studie (tror det var 1st line)… Har mest truen på adenoviruser i refractory melanoma:

Screenshot_20210421-221001_Adobe Acrobat

14 Likes

Er jeg i overkant optimist hvis jeg tror bunnen er nådd? Var liten salgsvilje i dag, og endelig en snev av grønt😁

3 Likes