Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

En liten samling i bunn her nå, så dytter vi aksjen opp dit den hører hjemme💪

2 Likes

25 mai-oppdatering ?

6 Likes

Muligens :face_with_monocle:

ONCOS-102 In Combination With Chemotherapy And Check Point Inhibition In Solid Tumours

• Phase I data and rationale for further development
• Combination with chemotherapy in mesothelioma
• Combination with pembrolizumab in melanoma

MAGNUS JADERBERG, Chief Medical Officer,
Targovax

5 Likes

“Update of survival data for mesothelioma” med “Median Overall Survival (mOS) still not met” tipper jeg. Det blir vel børsmeldt også da.

1 Like

Snakker vi takeoff?

1 Like

:blush:, mere som en start fra oss her nede så får resultater og div avklaringer gjøre resten!!!

Wow… det var ikke mange pasienter som skulle til… håper å se noe tilsvarende for trvx og oncos i refractory melanoma…
(Fra ulike kilder)

FDA Approves GSK’s Checkpoint Inhibitor Jemperli for Endometrial Cancer

The FDA based its decision on data from a single-arm, multi-cohort trial of 71 patients with dMMR recurrent or advanced endometrial cancer. Complete or partial response to Jemperli treatment was 42.3%. The response lasted for six months or more in 93% of respondents.

Patients treated with Jemperli commonly experienced fatigue, nausea, diarrhea, anemia (low blood cell counts) and constipation. The FDA noted in its release that treatment with Jemperli can cause serious conditions such as inflammation of healthy organs such as the lungs (pneumonitis), colon (colitis), liver (hepatitis), endocrine glands (endocrinopathies) and kidneys (nephritis).

13 Likes

Blir spennende på torsdag om vi får se hvem som vil begrense patentet.

3 Likes

Noen som fulgte med dagens presentasjon av Magnus Jaderberg og om det kom noe interessant ut av dette?

1 Like

Hvor?

1 Like

Here we go again📈

3 Likes

Blir nesten redd når Targo en sjelden gang går opp, hva skjedde i dag?

Har muligvis noget med patentet at gøre. If You can’t beat Them, buy Them.

Bare et gæt.

2 Likes

Undertegnede så feil. Det var 25 mai det skal være presentasjon av Magnus, se innlegget og pdf til @aol noe ovenfor.

1 Like

Oppgang 2 dager på rad. Nesten så jeg må ned i kjelleren etter en god øl
Håper denne nå får etablert seg over 8 i første omgang, så får vi satse på noen meldinger etter hvert, av den oppløftende sorten. Har før vært med på en saftig utvanning som barberte vekk store deler av gevinsten jeg hadde da.
Tenker dette er en aksje man bør holde noen år

9 Likes

Altfor tidlig å gå i kjelleren etter øl. Her er det tålmodighet som gjelder. Det er vi gode på.

1 Like

Lagringsvin er tingen i Targo. Satser på at den ikke blir sur før den kan åpnes :wink:

2 Likes

Ja , denne kan være en vinner.
Forstår ikke hva som holder den her nede på denne latterlige prisingen .

Selskapet har jo etter min mening utviklet seg enormt den siste tiden men jammerdalen består :slight_smile:

Ser en historisk på TRVX så har selskapet vært gjennom mange stormer men er som katten , lander på alle 4 uansett.

Fyordet emisjon er vel delskyldig i at alt som har med dette selskapet å gjøre starter negativt så med en slik kjent reaksjonsmønster så er det kanskje trading som passer best?

Jeg forstår lite av aksjer og mindre og mindre blir det visst men i min verden er det hele enkelt:

Dyktig ledelse med algeta-historik
Gode resultater
Stort behov

BP kan umulig vende ryggen til dette .

Jeg har fått det inntrykket av selskapet at det er i toppsjiktet av biotek-selskaper som klarer å finansiere videre drift under nært sagt alle omstendigheter og ikke av småaksjonærene men store kapitalsterke internasjonale investorer så hva er problemet denne gangen (med alt det positive som har skjedd i selskapet).
Repemisjon til småaksjonærene blir nok også gjennomført selv om det aldri har tilført selskapet noe av betydning kapitalmessig.

Dersom selskapet ikke skulle klare å gjenta sine mesterligge kapitaliserende bragder nå i denne situasjonen når de tidligere under skremmende forhold presset helt til stupet klarteoppgaven med glans,ja feiler de denne gangen så skal jeg spise beksømmerene mine :slight_smile:

Lykke til

14 Likes

Noen som har oversikt over hvordan det ser ut med hensyn til emisjon? Hvor mange kvartaler det er igjen på bok, og hvor lite det har vært igjen ved tidligere emisjoner?

Er i utgangspunktet long på Targo, men jeg er lei av å sitte gjennom emisjoner og se børverdien tape seg 30% på en dag, så tenkte å redusere i forkant for engangs skyld.

Ferske tall kommer 6.mai.

4 Likes