Virker jo litt useriøst når man ikke vet hvem man er i konflikt med…eller?
Tvert i mot det er en bra ordning.
Jeg er veldig facinert, for et geni som har kommet på noe så enkelt og sannsynligvis innbringende som en SaaS (Strawman as a Service)
Be advokaten din fylle ut dette online formet, betal 1000£ fakturaen du får fra oss. Og væresgod du kan bruke Strawman limited i brevhodet når du krangler patent. Vi yter ingen tjenester utover dette.
Jeg ser de skal holde på ut over ettermiddagen i dag, er spent på om det kommer en børsmelding i morgen tidlig med avgjørelsen…
(usikker på hvilken tidssone de forholder seg til)
Det er vel ikke sånn at vi får vite hvem motpart er uansett utfall? Børsmelding kommer i såfall om Targovax patentet blir endret på. Men ikke hvis motpart taper vel?
Mulig det kommer uansett, men det er vel logisk at det kommer en stund i ettertid ? Eller ?
Begge sider skal legge frem sine argumenter. Har vondt for å tro at vi får fasit kort tid etter disse høringene er utført.
Men det har jo vert hevdet en stund at vestlig samarbeid for TG var rett rundt hjørnet.
Uten sammenligning, men det har jo skjedd mer enn 1 gang at man inngår forlik under rettsbehandling
Jepp👍Behøver ikke alltid å bety værst tenkelig utfall dette her. Noen vil ha det Targovax sitter på. Har motpart i saken bygget sin forskning på patentet til Targovax så kan jo dette åpne opp for noe spennende,ref Krieghoff over.
Tror ikke forlik er et alternativ her med anonym motpart.
Har noia for rettslige tvister i aksjemarkedet. Har EAM solar friskt i minne. Satser på at dette blir kortvarige greier og at targo kommer styrket ut.
Klarte det er det. Spiller jo ingen rolle om motparten er anonym. Om motparten ser at deres sak er betydelig svekket etter høring så tvinger det frem aksjon fra deres siden.
Man må huske at denne saken har ingenting med rettsvesenet å gjør. Her er det en aktør som av uvisse årsaker ønsker å få begrenset omfanget til patentet. Det kan det være mange grunner til. Selve produktet er fremdeles godt beskyttet uansett utfallet her. Som jeg har sagt før så ble jeg også svært overrasket over hvor bredt dette patentet dekker. Så ikke rart at noen vil prøve seg
Det er og et poeng at du kan i praksis være i dialog med targo. Og at patentet kan være et forhandlingskort. Og for å holde pokerfjeset, opptre med anonym patent motpart. Så kan alt fortsette som før + at de kan muligens få et kort til å spille på. + krieg sitt poeng med at patentet virker overraskende bredt (hersay, har ikke lest selv) gjør det mer sannsynlig at det finnes de som ønsker å begrense omfanget, helt uten noen direkte kobling mot targo sine produkter
Jeg håper at motparten enten er de som nærmer seg markedet med sine kras varianter, aka mirati/amgen eller boheringel ingelheim (satser også på ras) som ofte snapper opp småfisker som trvx gjennom oppkjøp. Ler meg ihjel hvis det er iovaxis
https://register.epo.org/application?number=EP15720986&lng=en&tab=doclist
Edit: @Krieghoff, du er jo en av dem som virkelig har satt deg inn i denne saken - hva er dine tanker?
Hva blir neste steg til motparten da tro?
De kan vel anke avgjørelsen
Ja, men nå har avgjørelsen om avslag fått oppmerksomhet, og oddsen er stacket meget guntstig i Targovax’ favør.
(Deleted)
Dette var gode nyheter! Får satse på at dette + nye TG samarbeid meldes
Veldig bra! Er nok ikke lenge til vi hører mer om TG