Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Nokon som har lest denne?

https://www.abnewswire.com/pressreleases/malignant-mesothelioma-market-industry-trends-drugs-companies-and-analysis-by-delveinsight-sellas-life-sciences-takeda-astrazeneca-targovax-aduro-biotech-and-others_539742.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=linkedin

4 Likes

Ikke lest men det var jo et meget respektabelt selskap å være i :slight_smile:

2 Likes

CANTARGIA: MAGNUS NILSSON, DAMIAN MARRON FÖRESLÅS TILL STYRELSE

1 Like

Det er vel i dag Targovax skal få møte sin hittil ukjente RAS-motstander i rettsapparatet?

Forventer ingen børsmeldinger på det, men vil tro at det er legitimt å spørre om det neste uke på Q1. Hvis noen hører eller snapper opp noe rundt motparten gjennom gode søk, så del gjerne :blush:

12 Likes

Motparten kan velge å være anonym i slike «oppositions», og det har de gjort her. Formelt sett er det Strawman Limited som er motpart, men de gjør det på vegne av en klient som er anonym.

Vennlig hilsen,
Renate

https://www.strawman.info/

6 Likes

Strawman limited faktisk :rofl: :sweat_smile: (jeg antar det var en spøk, men hvis det er på ordentlig, så vil jeg se dokumentet det er trykt på :wink: )

edit: It’s for reals. Så kult, jeg håper det en vakker dag dukker opp bilde på dette forum av et dokument der det står strawman limited og targovax på brevhodet.

TRVX får ta det som et kompliment at noen vil overprøve godkjennelsen deres!

5 Likes

Får håpe det ikke er den aller høyeste ære. Å bli kopiert

1 Like

Fra Strawman-sida: “Opposing anonymously may allow you to influence a patent licence, whilst at the same time negotiating face-to-face with the patent owner on cordial terms…”

2 Likes

Virker jo litt useriøst når man ikke vet hvem man er i konflikt med…eller?

Tvert i mot det er en bra ordning.

Jeg er veldig facinert, for et geni som har kommet på noe så enkelt og sannsynligvis innbringende som en SaaS (Strawman as a Service)

Be advokaten din fylle ut dette online formet, betal 1000£ fakturaen du får fra oss. Og væresgod du kan bruke Strawman limited i brevhodet når du krangler patent. Vi yter ingen tjenester utover dette.

3 Likes

Jeg ser de skal holde på ut over ettermiddagen i dag, er spent på om det kommer en børsmelding i morgen tidlig med avgjørelsen…
(usikker på hvilken tidssone de forholder seg til)

image

1 Like

Det er vel ikke sånn at vi får vite hvem motpart er uansett utfall? Børsmelding kommer i såfall om Targovax patentet blir endret på. Men ikke hvis motpart taper vel?

Mulig det kommer uansett, men det er vel logisk at det kommer en stund i ettertid ? Eller ?

Begge sider skal legge frem sine argumenter. Har vondt for å tro at vi får fasit kort tid etter disse høringene er utført.

Men det har jo vert hevdet en stund at vestlig samarbeid for TG var rett rundt hjørnet.

Uten sammenligning, men det har jo skjedd mer enn 1 gang at man inngår forlik under rettsbehandling

1 Like

Jepp👍Behøver ikke alltid å bety værst tenkelig utfall dette her. Noen vil ha det Targovax sitter på. Har motpart i saken bygget sin forskning på patentet til Targovax så kan jo dette åpne opp for noe spennende,ref Krieghoff over.

2 Likes

Tror ikke forlik er et alternativ her med anonym motpart.

Har noia for rettslige tvister i aksjemarkedet. Har EAM solar friskt i minne. Satser på at dette blir kortvarige greier og at targo kommer styrket ut.

Klarte det er det. Spiller jo ingen rolle om motparten er anonym. Om motparten ser at deres sak er betydelig svekket etter høring så tvinger det frem aksjon fra deres siden.

Man må huske at denne saken har ingenting med rettsvesenet å gjør. Her er det en aktør som av uvisse årsaker ønsker å få begrenset omfanget til patentet. Det kan det være mange grunner til. Selve produktet er fremdeles godt beskyttet uansett utfallet her. Som jeg har sagt før så ble jeg også svært overrasket over hvor bredt dette patentet dekker. Så ikke rart at noen vil prøve seg

7 Likes