Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Verdt å legge merke til er også personen som fikk CR. Den personen hadde ikke i nærheten like stor spike i CD4 og CD8 respons som de andre som fikk PR. Mao pasienten burde ikke bli bedre. Her argumenterte de for at pasienten hadde sluttet å reagere på PD1 hemmeren, pga kroppens eget “bremsesystem på immunforsvaret”, men som viste seg at oncos nullet ut dette, som gjorde at pasienten igjen reagerte på PD1 hemmeren og dermed fikk tatt knekken på resten av tumoren.

Kan ikke huske å se at dette har vært diskutert mye før, men er jo også en meget bra tilleggsfunksjon i tillegg til abscopal effekt. Der pasienten direkte blir reaktiv på PD1 hemmeren/medisinen. Syns det er så masse gode tegn her at teknologien bør være meget interessant.

Nå kjenner ikke jeg konkurrentene noe særlig godt, men der er du sikkert bedre @Whatsthat

6 Likes

Det vi må håpe på, er at de som trender feil var fra cohort 1. Dette vil understøtte cohort 2 doseringsregimet.

2 Likes

Ja, nå har det oppdatert den listen med de jeg kjenner til so far, men kommer nok til å ta en ny runde etterhvert. Kan oppdatere her dersom jeg finner noe bra.

Som nevnt over, ser jeg på polioviruset som den største “trusselen” da de også har levert varene i andre indikasjoner. Herpesvirusene (Rp1/t-vec) tipper jeg leverer dårligere enn oncos til slutt…

Jeg er ganske sikker på at trvx ikke ignorerer DE Kols forslagene, så her kommer det nok en fin kombo med oncos +aPD1/aCTLA4 i tillegg til singlearm studien på 100 pas som skal understøtte AA.

3 Likes

enig,
ellers kan en nå se at 3 pasienter falt fra før første avlesning, dvs at dette trolig var så dårlige pasienter at håpet så godt som mulig var ute - dessverre for pasientene men også for studiet, da listen blir liggende svært høy - på den annen side kanskje vi unngår en Idera mageplask da det åpenbart hadde vært ‘cherry picking’ med i bildet
husk også at den 20 pasient ikke en gang er med i grafen - kun 19 pasienter av 20 er representert her,
det betyr at 4 pasienter av 20 i utgangspunktet var av en svært dårlig kategori - m.a.o har vi gode utsikter til å gjenskape resultatet i en studie på 100 pasienter, så blir det spennede å se om de benytter seg av PD1 + CTLA4 sammen med Oncos-102

3 Likes

ellers bør man merke seg at PI (Principal Investigator) har blitt valgt ; Douglas Johnson (Vanderbilt, US) confirmed PI of phase 2 trial … dvs at de er dypt inne i forberedelsen nå da de faktisk sier at 7 institutter/klinikker har ‘meldt seg på’ for studiet ;

MSK, New York, USA
Yale, New Haven, USA
Melanoma Institue Australia, Sydney
Vanderbilt, Nashville, USA
Hospital Virgen Macarena, Seville, Spain
Technical University, Dresden, Germany
University of Glasgow, UK

… og ilpa august skal de ha hele oppsettet klart for FDA godkjenning - i mellomtiden kan aksjonærene gruse aksjen

13 Likes

Da er det bare å reloade kjøpskanonen for hver 20-øring aksjen evt faller frem til august.

Volumet får man selv bestemme, men når det kommer avklaringer på både melanom, mesothelioma og TG innen september vil det kunne føre til store kursutslag.

Da er ørkenvandringen og nyhetstørken over på en god stund skulle man tro.

6 Likes

(Deleted)

5 Likes

Har vi fått svar på hvordan finansieringen skal løses? Det er vel den usikkerheten som kan tynge kursen.

1 Like

(Deleted)

6 Likes

Husker jeg kjøpte trvx på litt over denne kursen i 2016…

Nå flere år senere og mye bra (?) som har skjedd, så er kursen omtrent lik og mange sitter nok også med greie tap.

Biotek er virkelig en hobby for spessielt interesserte…

3 Likes

Ja det var det jeg tenkte på, de bør ha penger på plass før studiet starter. Spennende måneder fremover.

1 Like

Det er åpenbart at BP ikke ønsker å ta regningen for videre øvelser, så lenkegjengen må igjen brette opp ermene og vise umenneskelig tålmodighet.

(Deleted)

Det meste ser strålende ut i Targovax. Resultatene er helt fantastiske og vi går en spennende tid i møte.

Personlig sitter jeg allerede tungt lastet i Targovax, men alle instinkter forteller meg at her bør man laste opp ytterligere, så jeg kommer til å akkumulere i tiden fremover.

8 Likes

jeg pasta inn den i chatten i morrest og mente det var et sterkt hint som ikke var offisiellt / avlest ennå. Så jeg gledes over at flere så den :slight_smile: Ekstra morsomt at du viser sliden fra cmd som er blitt “oppdatert”

3 Likes

Maks er en ting, men du ser jo at “min” er flyttet vesentlig.

1 Like

21 måneders avlesning var etter cmd :slight_smile:

Så grafen ble oppdatert på månedspresentasjonen for mars

8 Likes

Er ikke dette positivt? :sweat_smile: eller har jeg misforstått: (mOS) has still not been met for randomized first-line patients receiving ONCOS-102 plus chemotherapy The 21-month analysis

1 Like

Det er flott :grin: få pasienter, men take away er at Oncos-102 sannsynligvis burde prøves ut i mesoteliom!

2 Likes

ONCOS-102 IS A WELL-VALIDATED PROGRAM IN ANTI-PD1 REFRACTORY MELANOMA :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark:

22 Likes