Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det er åpenbart at BP ikke ønsker å ta regningen for videre øvelser, så lenkegjengen må igjen brette opp ermene og vise umenneskelig tålmodighet.

(Deleted)

Det meste ser strålende ut i Targovax. Resultatene er helt fantastiske og vi går en spennende tid i møte.

Personlig sitter jeg allerede tungt lastet i Targovax, men alle instinkter forteller meg at her bør man laste opp ytterligere, så jeg kommer til å akkumulere i tiden fremover.

8 Likes

jeg pasta inn den i chatten i morrest og mente det var et sterkt hint som ikke var offisiellt / avlest ennå. Så jeg gledes over at flere så den :slight_smile: Ekstra morsomt at du viser sliden fra cmd som er blitt “oppdatert”

3 Likes

Maks er en ting, men du ser jo at “min” er flyttet vesentlig.

1 Like

21 måneders avlesning var etter cmd :slight_smile:

Så grafen ble oppdatert på månedspresentasjonen for mars

8 Likes

Er ikke dette positivt? :sweat_smile: eller har jeg misforstått: (mOS) has still not been met for randomized first-line patients receiving ONCOS-102 plus chemotherapy The 21-month analysis

1 Like

Det er flott :grin: få pasienter, men take away er at Oncos-102 sannsynligvis burde prøves ut i mesoteliom!

2 Likes

ONCOS-102 IS A WELL-VALIDATED PROGRAM IN ANTI-PD1 REFRACTORY MELANOMA :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark: :heavy_check_mark:

22 Likes

De inviterer til høye forventninger. Kommer det ikke noe spenstig før 1. sep. Vil det bli en særdeles stygg emisjon. Dette er de klar over og jeg tror de må være rimelig sikker på å dra i land en avtale som er gull. Virket på Øystein som de kunne velge og vrake av samarbeidspartnere :- )

4 Likes

Min første tanke var at dette også er noe man sier når man sitter i konkrete forhandlinger med een partner. Svært offensivt uansett!

1 Like

La oss håpe du har rett - kroppsspråket sist og hans utallelse vitnet ikke akkurat om det!

Jeg tenker at det en god avgjørelse å planlegge og tilrettelegge for kommende studier slik selskapet gjør nå. Det konkretiserer veien videre og det er fint når man diskuterer det finansielle. Denne prosessen er heller ikke spesiellt kapitalkrevende.

2 Likes

Det er jeg helt enig i.
Mitt poeng var det banale, at det ikke bare er vi aksjonære som følger med på Q-presentasjonen, det gjør potensielle partnere naturligvis også.
Så når ØS hinter såpass kraftig om interesse fra flere mulige partnere tror jeg ikke bare han snakker til aksjonærene, men også til de som nå, eller evt. senere, skal forhandle med trvx.

2 Likes

Oxford Global Conferences is proud to present our Oncolytic Viruses Symposium event, featuring 15+ presentations from leading industry experts and critical solution provider companies.

Oncolytic-Viruses-Symposium-Brochure.pdf (830,8 KB)

5 Likes

Med ferske mOS-tall i bagasjen!

4 Likes

Får inderlig håpe at de ikke har noen nye oppdateringer på MOS da :grin:

8 Likes
3 Likes

Hardt å møte de dominante øyenbrynene til Soug ved forhandlingsbordet.

1 Like

Just browsing thru potensial partners :wink:

2 Likes