De inviterer til høye forventninger. Kommer det ikke noe spenstig før 1. sep. Vil det bli en særdeles stygg emisjon. Dette er de klar over og jeg tror de må være rimelig sikker på å dra i land en avtale som er gull. Virket på Øystein som de kunne velge og vrake av samarbeidspartnere :- )
Min første tanke var at dette også er noe man sier når man sitter i konkrete forhandlinger med een partner. Svært offensivt uansett!
La oss håpe du har rett - kroppsspråket sist og hans utallelse vitnet ikke akkurat om det!
Jeg tenker at det en god avgjørelse å planlegge og tilrettelegge for kommende studier slik selskapet gjør nå. Det konkretiserer veien videre og det er fint når man diskuterer det finansielle. Denne prosessen er heller ikke spesiellt kapitalkrevende.
Det er jeg helt enig i.
Mitt poeng var det banale, at det ikke bare er vi aksjonære som følger med på Q-presentasjonen, det gjør potensielle partnere naturligvis også.
Så når ØS hinter såpass kraftig om interesse fra flere mulige partnere tror jeg ikke bare han snakker til aksjonærene, men også til de som nå, eller evt. senere, skal forhandle med trvx.
Oxford Global Conferences is proud to present our Oncolytic Viruses Symposium event, featuring 15+ presentations from leading industry experts and critical solution provider companies.
Oncolytic-Viruses-Symposium-Brochure.pdf (830,8 KB)
Får inderlig håpe at de ikke har noen nye oppdateringer på MOS da
Hardt å møte de dominante øyenbrynene til Soug ved forhandlingsbordet.
Just browsing thru potensial partners
Next Phase of ONCOS-102 Clinical Trial
Targovex, in partnership with Merck, plans to open a new phase of the clinical trial of ONCOS-102, pairing it with Merck’s cancer drug Keytruda. The new trial will compare the effectiveness of Keytruda plus chemotherapy to ONCOS-102, Keytruda and chemotherapy. Keytruda was only approved for malignant mesothelioma patients with specific genetic markers in 2020, after more than 600 clinical trials. Mesothelioma patients who wish to participate in any clinical trial should contact their doctor.
Dmitriy Zamarin, MD, PhD
Royalty: Merck
Intellectual Property/Patent: Merck
Consulting Fee: Roche, Synlogic, Targovax, Xencor
Contracted Research: AstraZeneca, Genentech, Plexxikon
Ownership Interest: Calidi Biotherapeutics
Når kan vi forvente at denne blir lagt ut?
Kan det være at Targovax gjør en avtale med Bristol Myers i melanom? De er de eneste som har en CTLA4-hemmer, ipilimumab og i tillegg har en PD1 hemmer, nivolumab. Jadeberg har jo også jobbet i det selskapet i 4 år, som Chief Medical Officer, Europe, Bristol-Myers!
https://soundcloud.com/user-972208711
Det er verdt å sette av litt tid for å høre podcasten!
@Forsk spiller TRVX gode med gode oppklarende spørsmål om refractory melanoma og effekten de har sett.
Synes det er veldig betryggende å høre at de sier at de har fått akkurat det de er ute etter
Kan jo også legge til at sentrale KOL’s mener at dette er såpass gode data at de mener det er ingen grunn til å ikke ta dette videre.
Tidenes beste podcast for TRVX
helt enig, de er så fremoverlent og mye på gang. En fryd å høre om alt de har fått til og ikke minst at de har troen på det de driver med men det har andre også. Meget bra altså!
Fra des. 2020