Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Next Phase of ONCOS-102 Clinical Trial

Targovex, in partnership with Merck, plans to open a new phase of the clinical trial of ONCOS-102, pairing it with Merck’s cancer drug Keytruda. The new trial will compare the effectiveness of Keytruda plus chemotherapy to ONCOS-102, Keytruda and chemotherapy. Keytruda was only approved for malignant mesothelioma patients with specific genetic markers in 2020, after more than 600 clinical trials. Mesothelioma patients who wish to participate in any clinical trial should contact their doctor.

8 Likes

Dmitriy Zamarin, MD, PhD
Royalty: Merck
Intellectual Property/Patent: Merck
Consulting Fee: Roche, Synlogic, Targovax, Xencor
Contracted Research: AstraZeneca, Genentech, Plexxikon
Ownership Interest: Calidi Biotherapeutics

8 Likes

Når kan vi forvente at denne blir lagt ut?

1 Like

Kan det være at Targovax gjør en avtale med Bristol Myers i melanom? De er de eneste som har en CTLA4-­hemmer, ipilimumab og i tillegg har en PD1 hemmer, nivolumab. Jadeberg har jo også jobbet i det selskapet i 4 år, som Chief Medical Officer, Europe, Bristol-Myers!

5 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711

Det er verdt å sette av litt tid for å høre podcasten!
@Forsk spiller TRVX gode med gode oppklarende spørsmål om refractory melanoma og effekten de har sett.

14 Likes

Synes det er veldig betryggende å høre at de sier at de har fått akkurat det de er ute etter :slight_smile:

Kan jo også legge til at sentrale KOL’s mener at dette er såpass gode data at de mener det er ingen grunn til å ikke ta dette videre.

6 Likes

Tidenes beste podcast for TRVX

7 Likes

helt enig, de er så fremoverlent og mye på gang. En fryd å høre om alt de har fått til og ikke minst at de har troen på det de driver med men det har andre også. Meget bra altså!

2 Likes

Fra des. 2020

1 Like

Ingen grunn til å ta det videre?

1 Like

Spelling! Fikset nå :sweat_smile:

Da har vi tidenes beste podcast og tidenes beste forskning fra selskapet. Da mangler vi bare ATH kursmessig🙏

3 Likes

Som de nevner i podcast; et evt oppkjøp skal man gjennom et nåløye hvor både resultat, data, strategier og alt skal treffe, men i mine ører og synspunkt er det gode utsikter for Trvx både for SoC, avtaler med upfronts/royalties og evt oppkjøp. At kursen er under 8 kr er for meg helt ubegripelig.

6 Likes

Abscopal effekt også ser det ut for.
Noen som har info av størrelsen / effekten av dette?

1 Like

In addition, there were multiple examples of responses in non-injected lesions, including 2 patients where a non-injected lesion completely disappeared, indicating that ONCOS-102 can induce systemic anti-tumor immunity.(fra børsmeldingen)

1 Like

Som er godkjent, ja. Jeg vet ikke hva greia er, men BMS sine kandidater og Oncos da det aldri har blitt snakket om / vært aktuelle i tidligere uttalelser. tremelimumab er vel AZ sin variant, men ikke godkjent (tror jeg), så her er det også muligheter for AZ å melde seg på.

Bra podcast idag, der “partner” sikkert ble nevnt 20+ ganger. Meldes nok noe innen Q3, satser på up front $ og ikke “bare” CPI partner.

2 Likes

Med fare for å bli kalt klovn igjen, så må jeg bare kommentere dagen podcast. Ingen tvil om at dataene er bra, men utfordringen er og blir økonomi. For å få tilstrekkelig med penger vil emisjonen måtte bli ganske stor. De er fremoverlente helt til spørsmålet om økonomi, og da famler de og vet ikke helt hva de skal si. Tydelig at de føler på presset og at de er ubekvem med dagens kurs

Har ikke fått tid til å høre podcasten enda. Prioriterte det ikke siden børsen er stengt i morgen.

MEN, alle (absolutt alle) vet at TRVX har for lite penger til å kjøre i gang de neste studiene. Selv en 40% emisjon her ned vil ikke være nok. Det er helt umulig for selskapet å finansiere videre studier slik det er pr nå. Her må det inngås en eller annen form for avtale som gir nok cash på bordet.

Dette vet absolutt alle. Emisjon alene er ikke farbar vei med kursen her nede. Så skal ikke kalle deg en klovn, men du kan fin slutte å mase om at det trenges finansiering. For det er såpass opplagt som det går ann å få det :slight_smile:

16 Likes

Ikke for å dra PCIB inn i tråden, men jeg er aksjonær både der og hos TRVX og må si at det var gledelig å høre at et firma (Trvx) kan faktisk velge og si noe som gir aksjonærer noe å henge på knaggen enn kontra PCIB sine besøk hos podcasten som er så tvetydelige at man faktisk kan smake milten når man hører på!

3 Likes

De trenger vel heller ikke fullfinansiere hele fase 2 studiet i år, eller neste år? Det viktigaste vil være å få studiet i gang, med minimum spons av CPI. Interim avlesning underveis, vil kunne heve kursen, evnt emisjon på høyere nivå, eller oppkjøp!

2 Likes