Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Er ikke mcap som styrer størrelsen på et evt bud. Følg med de neste 2 ukene nå, kan bli meget spennende🏆

2 Likes

Hva skjedde med tidslinjen her da? Meldingen kom 23. Juni 2020:

1 Like

Håper du har rett at noe kommer å skje de neste 2 uker, mere interessant er hvordan du kan si dette med noe grad av sannhet, tror ikke på lekkasjer for da hadde kursen gått nord … ellers er ofte mcap guidende for bud ofte 30%, for Trvx sitt vedkommende blir det jo tull, men kommer det flyvende et bud på si $350 mill vil det bli en utfordring for ledelse og styre, og selskapet risikerer å gå for lommerusk i Merck sine finanser
Time will tell

Bare sånn for å være ekstra tydelig. Jeg sitter ikke på noen annen info enn de fleste her inne. Det er kun mine egne forventninger om en eller flere avklaringer.

Bra Bianchi - ellers så får vi bare håpe på bedre tider i papiret og levering på selskapets strategi

Merkelig handel og stor spread i ordreboka nå. Men den er i allefall opp👍 Faktisk mer opp enn bergen bio som slapp en nyhet i dag som skulle gi himmelferd i følge enkelte

4 Likes

Tipper trvx annonserer noe lignende med samme aktør og CPI for refractory melanoma. Forhåpentligvis som partner ink cash up front :slight_smile:

10 Likes

La oss håpe det🤞Ønsker å se litt volum oppover i denne aksjen og ikke bare robotstøy.

4 Likes

Veldig bra dokumenter om historien med Jim Allison og immunterapi.
Blir ikke mindre intressert i Targovax etter å sett denne.

5 Likes

Spesielt når Jedd Wolchok (trvx KOL) også er med :slight_smile:

5 Likes

Jeg er spent på om TRVX kjører i gang et likt mediekjør ved neste dataslipp som det Ulti har gjort de siste dagene, for det de har fått til ift pressedekning de siste dagene er imponerende!

Forøvrig blir det 13 uker siden TRVX slapp mOS i mesothelioma førstkommende tirsdag - eller neste handelsdag om dere vil…

(edit: det er 3mnd mellom avlesningene i meso, fra november - februar gikk det også 13 uker, så jeg spekulerer i at det er oppdatert mOS som skal presenteres den 25.)

9 Likes

lastet opp en del her siste tiden da jeg hørte radiumpodden sist sending med targovax. Er ingen tvil om at de vil lykkes da alt går etter planen. Så kommer det data tenker jeg før sommern, kursen går til 10+ og så kjøres emien der oppe eller med litt rabatt 9kr kanskje. Tenker det utspiller seg ca sånn, da de har pleid å gjøre det på den måte. Kan også bli overrasket positivt her med andre løsninger på det finansielle etterhvert.

2 Likes

stilte følgende spørsmål om trvx på hubro.


"Klippet ut av Snoeffelens innlegg over her.

“Og som alle vet er Hubro tuftet på lik teknologi, dvs teknologi startet på i Hydro på 80-tallet som har gitt selskapene Targovax, Ultimovacs og til slutt Hubro”

Noen som vet forskjellene på teknologiene til disse 3 selskapene?

Prøver å forstå kursnivået til targovax ."


lykke til

Det høres veldig sannsynlig at vi kan får det på tirsdag.

Så får vi se om vi får “Mos fremdeles ikke oppnådd”

Eller vi får Mos oppnådd på 22-23 måneder …

Spennende blir det uansett, om der kommer noe som snur utviklingen som siste 6mnd har vært tragisk.

Uten tvil, spesielt ettersom selskapet har uttalt at de venter på mOS før de kjører i gang med eventuelle avtaler. Hvis det blir nok en “mOS ikke oppnådd” tror jeg det kan bli riktig så hårete! :smirk:

3 Likes

Har fått handlet over 45 000 aksjer på IG i dag til snitt 7.62, pluss at jeg har handlet en del over børs.

Tror roboten til IG skal få problemer med å skaffe alle de aksjene, kjøpte 3 x 10 000 på 7.65 med få sekunders mellomrom uten at det skjedde noe i ordreboka. Vet ikke helt hvordan IG løser dette, men jeg tror de er short aksjer nå :rofl:

13 Likes

herlig, sikkert de som plukker nå :slight_smile:

Har ikke handlet så “mye” siste ukene, men det skal sitte hardt låst ned til mcap er på et bedre nivå som feks. 2,5 milliard. ( Der vi burde vært :wink: )

4 Likes

Ja, og så har jeg forsatt et kjøp på 18,5 K på 7,65 i markedet også, så de skal ikke tjene noe på dette :wink:

6 Likes

Om alle nå bare kunne logge av , ikke ligge i salgsboken - så kan vi brått få repriset dette.

Ha en fin pinse, gleder meg til neste uke. :slight_smile:

3 Likes