Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Konkurransen spisser seg til, tilsynelatende sammenlignbare resultater som trvx, m.a.o er det nå lettere å forstå KOL’s anbefaling om at Oncos neste studie bør ha med seg aPD-1 og aCTLA på laget …

2 Likes

Ingen av de andre som har abscopal effekt som jeg kan se? Det lover veldig bra for Targovax

6 Likes

Har du rett er det svært viktig …

Du må se hvordan disse blir administrert.

Lenkene over her dreier seg mer om oral& systemisk administrasjon, kontra IT som oncos der non injected lesions forsvinner (aka systemic / “abscopal effect”)

Ja, take away etter å ha browset gjennom studiene i refraktære pasienter er jo at Targovax absolutt har noe å gjøre der.

Når kommer siste rest av data?

4 Likes

Targovax er også flinke til å gi investorene en oversikt over konkurranse bildet i presentasjonene sine

17 Likes

Hvordan er Ultimovacs sine data opp mot Targovax? Vil de kunne gjøre at Oncos blir overflødig??

Targovax behandler de som er anti- PD1 refractory. Er det dette Ultimovacs har kjørt studie på? Nei.

1 Like

Du har tidligere spurt om dette, og fikk ettertrykkelig svar den gang. Slutt nå :roll_eyes:

1 Like

Akkurat dette med forskjellen mellom Targo og Ultimo snakket de en del om på radiumpodcasten om Targo (#175). Veldig oppklarende og godt forklart.

3 Likes

(Deleted)

5 Likes

Det er mange linjer i melanoma og ikke minst knallhard konkurranse jo høyer opp man kommer.

Skulle trvx hatt en linje behandling ville hvertfall jeg klassifisert oncos og refraktær melanoma som 3/4L etter at alt annet feiler.

Dette inkluderer også godkjente t-vec viruset (3L) der oncos med best in class 35%ORR responders inkluderer pasienter som feiler på t-vec :slight_smile:

8 Likes

Føler dette har gått litt under radaren. Men spennende at det var 4 pas som tidligere hadde blitt behandlet med t-vec, som var med i studien. Hvor 2 hadde respons, 1 hadde SD og 1 med progresjon.

9 Likes

Programmet for dagens presentasjon som starter kl 10.45

13 Likes

Jeg var bombesikker på at meso-dataene skulle kommet innen nå, for nå må(?) TRVX ha fått oppdaterte tall. Avlesning hver 3.mnd, nå er det 13uker siden sist de slapp meso-data, mon tro om de jobber på bakrommet med dem?

De skulle vært meldt nå ja. :slight_smile:

Dagen derpå 12mnd data ble Merck meldt som partner, så vi får krysse fingrende for at de nå melder data + veien videre og at det er dette som ferdigstilles.

9 Likes

De kan gjerne melde at Merck tar over for min del, bare mcap er betydelig høyere ved utbetaling.

3 Likes

Ja viktig nå at de snart kommer med noe konkret, mens de fortsatt har “best in class” momentet! Det skjer mye på mange fronter, så tidsaspektet er vesentlig.

1 Like

Vel , i mangel på nyheter så har eg kjøpt litt til, noe må en fylle dagene med mens en venter på 24måneders data og Merck sitt utkjøp :wink:

Tror dere vi får 30 eller 40 % premie ??

( fyrer eg litt nå , mulig mcap blir for høy da, eg ser jo flere er fornøyd med under 8)

4 Likes

Aksjen er jo opp 1.03% så kanskje Magnus har gjort inntrykk! :slight_smile: