Konkurransen spisser seg til, tilsynelatende sammenlignbare resultater som trvx, m.a.o er det nå lettere å forstå KOL’s anbefaling om at Oncos neste studie bør ha med seg aPD-1 og aCTLA på laget …
Ingen av de andre som har abscopal effekt som jeg kan se? Det lover veldig bra for Targovax
Har du rett er det svært viktig …
Du må se hvordan disse blir administrert.
Lenkene over her dreier seg mer om oral& systemisk administrasjon, kontra IT som oncos der non injected lesions forsvinner (aka systemic / “abscopal effect”)
Ja, take away etter å ha browset gjennom studiene i refraktære pasienter er jo at Targovax absolutt har noe å gjøre der.
Når kommer siste rest av data?
Targovax er også flinke til å gi investorene en oversikt over konkurranse bildet i presentasjonene sine
Hvordan er Ultimovacs sine data opp mot Targovax? Vil de kunne gjøre at Oncos blir overflødig??
Targovax behandler de som er anti- PD1 refractory. Er det dette Ultimovacs har kjørt studie på? Nei.
Akkurat dette med forskjellen mellom Targo og Ultimo snakket de en del om på radiumpodcasten om Targo (#175). Veldig oppklarende og godt forklart.
(Deleted)
Det er mange linjer i melanoma og ikke minst knallhard konkurranse jo høyer opp man kommer.
Skulle trvx hatt en linje behandling ville hvertfall jeg klassifisert oncos og refraktær melanoma som 3/4L etter at alt annet feiler.
Dette inkluderer også godkjente t-vec viruset (3L) der oncos med best in class 35%ORR responders inkluderer pasienter som feiler på t-vec
Føler dette har gått litt under radaren. Men spennende at det var 4 pas som tidligere hadde blitt behandlet med t-vec, som var med i studien. Hvor 2 hadde respons, 1 hadde SD og 1 med progresjon.
Jeg var bombesikker på at meso-dataene skulle kommet innen nå, for nå må(?) TRVX ha fått oppdaterte tall. Avlesning hver 3.mnd, nå er det 13uker siden sist de slapp meso-data, mon tro om de jobber på bakrommet med dem?
De skulle vært meldt nå ja.
Dagen derpå 12mnd data ble Merck meldt som partner, så vi får krysse fingrende for at de nå melder data + veien videre og at det er dette som ferdigstilles.
De kan gjerne melde at Merck tar over for min del, bare mcap er betydelig høyere ved utbetaling.
Ja viktig nå at de snart kommer med noe konkret, mens de fortsatt har “best in class” momentet! Det skjer mye på mange fronter, så tidsaspektet er vesentlig.
Vel , i mangel på nyheter så har eg kjøpt litt til, noe må en fylle dagene med mens en venter på 24måneders data og Merck sitt utkjøp
Tror dere vi får 30 eller 40 % premie ??
( fyrer eg litt nå , mulig mcap blir for høy da, eg ser jo flere er fornøyd med under 8)
Aksjen er jo opp 1.03% så kanskje Magnus har gjort inntrykk!