Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det er mange linjer i melanoma og ikke minst knallhard konkurranse jo høyer opp man kommer.

Skulle trvx hatt en linje behandling ville hvertfall jeg klassifisert oncos og refraktær melanoma som 3/4L etter at alt annet feiler.

Dette inkluderer også godkjente t-vec viruset (3L) der oncos med best in class 35%ORR responders inkluderer pasienter som feiler på t-vec :slight_smile:

8 Likes

Føler dette har gått litt under radaren. Men spennende at det var 4 pas som tidligere hadde blitt behandlet med t-vec, som var med i studien. Hvor 2 hadde respons, 1 hadde SD og 1 med progresjon.

9 Likes

Programmet for dagens presentasjon som starter kl 10.45

13 Likes

Jeg var bombesikker på at meso-dataene skulle kommet innen nå, for nå må(?) TRVX ha fått oppdaterte tall. Avlesning hver 3.mnd, nå er det 13uker siden sist de slapp meso-data, mon tro om de jobber på bakrommet med dem?

De skulle vært meldt nå ja. :slight_smile:

Dagen derpå 12mnd data ble Merck meldt som partner, så vi får krysse fingrende for at de nå melder data + veien videre og at det er dette som ferdigstilles.

9 Likes

De kan gjerne melde at Merck tar over for min del, bare mcap er betydelig høyere ved utbetaling.

3 Likes

Ja viktig nå at de snart kommer med noe konkret, mens de fortsatt har “best in class” momentet! Det skjer mye på mange fronter, så tidsaspektet er vesentlig.

1 Like

Vel , i mangel på nyheter så har eg kjøpt litt til, noe må en fylle dagene med mens en venter på 24måneders data og Merck sitt utkjøp :wink:

Tror dere vi får 30 eller 40 % premie ??

( fyrer eg litt nå , mulig mcap blir for høy da, eg ser jo flere er fornøyd med under 8)

4 Likes

Aksjen er jo opp 1.03% så kanskje Magnus har gjort inntrykk! :slight_smile:

Forøvrig så er det i ettermiddag kl 16.30 Soug presenterer på ABGSC Life Science Summit.

CEO’n i TRVX var med på algeta og der godtok de ikke første bud så er trygg på at dersom oppkjøp / annen handel så er aksjonærenes interresser ivaretatt.

5 Likes

riktig ufo,
vi får håpe på en Merck vs. Pandion … dersom vi ble eller er tilbudt en ‘‘dårlig’’ avtale på Meso

2 Likes

(Deleted)

1 Like

Vi har til og med et patent (RAS) som Amgen kanskje også sikler etter :wink:

2 Likes

Hæ??
Så TRVX har både fantastisk gode resultater OG en patentpakke som er bunnsolid?? :nerd_face::exploding_head:

Nå må du tulle, hvis det hadde vært sant ville ikke selskapet vært priset til en middels pølsebod! :cowboy_hat_face:

13 Likes

Noen som fikk med seg presentasjonene i går og kan gi et lite sammendrag av hva som ble presentert?

Gitt kursutviklingen kom det vel ikke noe store bomber ut i disse presentasjonene (Mulig det kommer som børsmelding innen kort tid) :wink:

veit ikke hva dere styre med, selge på 7,36 ?? noen som tør tilstå ?

unasett - takk takk - håper eg :slight_smile:

2 Likes

Hva håper dere se når vi får MESO data :wink:

eg vil gjerne ha
en mcap på minst 1,4 milliard eller opp mot 2,5.

Mulig Partner ?

Helst Oppkjøp til premium pris :slight_smile:

3 Likes

Ja det ville da være dejligt, sidder dagligt og overvejer at købe flere, men vil også gerne kunne sove om natten😂

aksjen truet med brudd opp på 7.90 … da måtte noe gjøres og algo kjørte aksjen ‘på plass’ ned til 7.36 - her skal intet skje bortsett fra glideflukt frem til nye data på meso kommer (snart får vi håpe)
spinnvilt i papiret nå - bare algo kjører ned når den tilsynelatende normalhandelen vil opp

1 Like