En må undres over om det er emi-angst som holder denne nede.
Skulle kanskje bare kjørt en emi om en har bruk for den eller ikke slik at en kommer vdere?
Markedet er jo stein spika gærent når der er teoretiske mulige kapitaliseringer i horisonten.
Men det er jo herlig å kunne bade i gode tilbud i norsk biotek.
Landet nesten uten historikk innen selskapersom kommer under betegnelsene pharma / biotek …men det vil jo endre seg.
Se på PHO.
Har fremstått i år etter år som et håpløst case uten bedring på noe felt.
Cevira , hvem brydde seg om det?
Altså , fremstod som et latterlig forsøk på å bli noe , fikk gode studieresultater gang på gang og intet skjedde.
Så kommer det en amerikaner med gut og vilje og vips , vi er in business.
Verdiene har altså ligget der hele tiden men ingen har hatt troen.
Før denne paralellen til feks TRVX og tenk at verdiene ligger helt klart opp i dagen her også (gjennom kliniske studier og patenter og selv om det kan se ut som en tung vei vi har forran oss og bak oss så er der store muligheter for att TRVX også tar en PHO. 
Kunsten vi investorer må lære oss er å se gjennom støy og angst og heller konsentrere oss om kapitalsituasjonen , antall produkter i pipeline og dataene , både ytelse og sikkerhet , ny teknologi som der er store behov for og annet snadder.
Altså , fri oss for hodeløs oppførsel hvor en kaster ut kommende gullbarrer fordi en tror at det er slutten mens det i virkeligheten knapt er starten.
Hvordan den enkelte innretter seg skulle ha noe å si på resultatene mht inntjeningen er det neppe tvil om men det fordrer erfaring og utdannelse og lang ferdstid for å klare å tjene kapital .
Se litt til siden hva andre velger og gjør.
Jeg har dårlig statestikk på å gå inn og ut hvær dag i selskapene og sitter rolig i mine valg som er PCIB . PHO , TRVX , BGBIO , ULTI , …og ønsker meg inn i HUBRO når den tiden kommer.
Mener selv at jeg har en teoretisk sjanse til å bli med på en skjelden sjanse til å oppleve en himmeltur uten sidestykke som aksjonær i radforsk’s portefølge , eller kanskje en må trekke i snoren og skylle det hele ned
. men ved gud …jeg har ihvertfall forsøkt.
Dette forumet har kapasiteter som er helt ekstremt dyktige innen feltene de representerer og alt jeg har tilegnet meg av kunnskap har jeg lært her på tekinvestor og det finnes vel knapt noe lignende i dette landet.
Tekinvestor vil nok skape både mangemillionærer og tapere som går til grunne.
Et livsfarlig sted å være og passer kanskje best for mennesker som tåler å tape alt uten å se seg attende.
Så her vanker det mennesker som kan møte seg selv i døra og da får vi håpe at de tåler dette møtet dersom det skulle komme.
Gi det en tanke så du ikke mister hus og barn og kjerring for hva er der da tilbake???
Så , kjære medmenneske , TRVX kan meget mulig ta en PHO eller to men risikofritt er det ikke.
Lykke til