Ja hvis dette er BULL er det ikke måte på hvor kuet vi Trvx aksjonærer er blitt - snakk om juleaften!
Markedet tolker dette negativt - markedet er svært redde for en Nano look alike
… men, er det en riktig tolkning ?
er vi vitne til strategisk ny-kurs, eller lages fundament for en ‘pynting av brud’ slik at selskapet kan sees som en integrert enhet som senere meget lett kan inkorporeres ved utøvelse av dagens vedtatte strategi - les oppkjøp
Bruden pyntes👰🏻♀️
Grisen sminkes?
Saken er at vi trenger denne typen bull-nyheter, ellers kommer kursen aldri til å komme ned på 5-tallet.
Tenkte jeg skulle dele noen relevante opplysninger rundt noe jeg luftet her i forrige uke.
Dette var med referanse til podkasten med Soug og Wicklund hos Radforsk. Der fortalte Soug at når det gjaldt mesothelioma fremover, så hadde de flere mulige partnere å snakke med.
Dette fikk jeg ikke helt til å stemme siden de har inngått en avtale med Merck om mesothelioma.
I dag fikk jeg en avklaring på hva dette betyr, og jeg må si det er særdeles positivt.
Avtalen med Merck gjelder for første linje i mesothelioma. Den linjen er nå litt mer uforutsigbar å gå med nye SoC og usikkerheten på virkemåten. Å ta denne inn som en arm i et randomisert studie blir som å sammenlikne eple og pærer da ny SoC kun har effekt på 15 - 20 % av pasientene, Oncos targeter hele populasjonen.
Det jeg har ikke har skjønt og tenkt selv er at når det gjelder et studie mot 2L så har de ikke gjort noen avtaler. Med markedets foreløpig mest overlegne overall data på meso og full anledning til å inngå partnerskap på 2L så kan selskapet ta stilling til samarbeid med langt flere enn Merck.
Dette opplever jeg som særdeles positivt, og jeg vil tro at selskapet har bedre kort på hånden etter 24 mnd bekreftelse på styrken i datasettet versus hva de hadde i januar 2020 på 12 mnd data når de gjorde avtalen med Merck.
Meso rykket nå opp til å bli vel så spennende som melanom. Her kan det smelle skikkelig
Så da får vi se hva slags data de straks slenger på bordet, og om det følger en deal med på kjøpet.
Hvilke data skal de straks slenge på bordet? Et stykke frem til 24 mnd. data for mesothelioma.
Nei, de skulle kommet på tirsdag (da var det 13uker siden sist de slapp data)…
Er det det? Hvor mange måneder har gått siden 21 mnd avlesning pr 23.februar?
Del gjerne svaret ditt med meg, regning kan være vanskelig for noen. Jeg kan hjelpe deg med å avstemme svaret hvis du er i tvil
Leste feil dato i ditt forrige innlegg.
Kanskje flaks at jeg kjøpte meg inn igjen i dag da!
Interessant tanke. Men om du ser på de resultatene selskapet oppnådde i 2L, hva tenker du sett i lys av det?
De har konsekvent ment at det er 1L de vil kjører videre med etter dataslipp. Nå har det nok selvsagt endret seg litt etter SOC da.
På meg har det i hvert fall virket som det “store” fokuset fremover blir i refraktær Melanom.
Jeg tenker at de slipper dette studiet og indikasjonen over til en partner og det i 2L.
Fullt fokus er melanom, utvilsomt.
Men nå kan de lisensiere ut meso også, ikke bare forholde seg til en sponsavtale i 1L.
Jeg kan for verifikasjonens relevans meddele at dette er info fra beste hold, ikke mitt hode.
(ikke at det kommer en deal, men at de nå fokuserer på et annet løp enn 1L.
Det var derfor Soug sa det han sa på Radforsk når han sa at de snakker med forskjellige mulige partnere for videre fremdrift i mesothelioma)
(Deleted)
Var det ikke slik at sist var 50% døde. Så det bare skulle et dødsfall til før mos ble oppnådd. Med andre ord mest sannsynlig er den oppnådd ved avlesningen nå?
Og grunnen til at det tar litt tid er at vi skulle få vite mer om veien videre etter mos ble oppnådd, og at det jobbes med dette nå som selskapet har mos data?
(Deleted)
Helt enig, håper der ikke er oppnådd Mos.
Det er helt riktig. Ved rapporteringen i februar kom det tydelig frem at 50% var døde ved 21 måneders avlesning. Men jeg er ikke umiddelbart helt ening i at det nå er mest sannsynlig at neste pasient er død. Vedkommende kan like gjerne være i live.
Rapporteringene har kommet litt ujevnt, bl.a. kom 12 måneders avlesning i juni 2020, mener jeg å huske. At det nå har gått fire dager over tiden regnet fra 23.januar finner jeg vanskelig å spekulere i. Det eneste vi vet er at for hver dag som går, kommer vi en dag nærmere melding om avlesning 24 måneder. Og det eneste spørsmålet blir hvor mye høyere enn 13,5 vi skal. Lykke til!
RAS kommer bare til å bli et hottere felt fremover.
Det er bra, akkurat nå sitter vi i fryseren🥶 Mulig det blir varmere til uka🤗