Er det slik at Targovax er låst til Merck/Keytruda i 1 linje i meso?
Ja, og jeg har fått bekreftet at det gjelder ikke for andre linjer enn 1L.
Det var derfor ØS som sagt kunne snakke om at det var flere partnere som var aktuelle i mesothelioma på siste Radforsk podkast. Jeg har snakket med selskapet om hvordan det kunne være mulig, og fikk da bekreftelse på at avtalen med Merck kun er låst til 1L.
Alle andre linjer står de fritt til å samarbeide med hvem de ønsker, og det kunne man lese ut av gårsdagen melding at de går for.
Jeg mener at verdiene av 24 mnd data bør være skyhøyt over hva man så etter 12 mnd hvor de landet en avtale med “kun” spons av CPI. Jeg vil tro / håper at med beviselig class leading data bør det følge penger med i dealen.
Hvis Keytruda og kjemo blir den nye soc, så vil jeg jo tro at de ser at oncos, vil øke mOS. Men, hvor villig er de til å ta en stor del av kostnaden for et nytt 1 linje studie. Det er jo tragisk å ikke få i gang et 1 linje studie, i tillegg til 2 og 3 linje!
Vi vet at Targovax har bestemt seg for neste store steg, og det er melanom. Det er kortere vei til markedet, og det er ingen SoC eller vakuum rundt 1L behandling.
De forventer å få AA på et studie med 100 personer som trolig går raskt å rekruttere til. Mange ledende sykehus er med world wide, det blir knallbra.
Mesothelioma er nå beviselig en god indikasjon for bruk av Oncos. Siden Targovax ikke skal gå det løpet selv, og markedet er i tvil om hva som gjelder for første linje pasienter fremover, har de åpenbart i dialog erfart at flere partnere er klare for å kjøre et studie med Oncos + CPI i andre linjer.
Det kan BP eller tidlig fase selskaper få muligheten til i kombo med Oncos som har levert by far markedets beste data. Det er dyrt å være fattig, og de må velge mellom meso eller melanom, eller selge hele selskapet til en aktør som vil gå begge linjene selv.
Vi kan bare gjette og spekulere, men jeg tror ikke vi får en ny TG-smell. Jeg tror vi får en flott deal om ikke lenge.
Da satser vi på det, og at lykken snur for oss targovaxere!
håper det, der kom de siste 7.5 k’s inn på konto
Tenker det samme som deg!
Har alle fått tradet ferdig nå og kommet vel inn igjen? I så fall så støtter jeg opp om overnevnte innlegg fra Observer og ned😊. Skål foresten🍺og god helg etterhvert😎
Helt enig. De kan forhåpentlig lisensiere ut den ene, og kjøre den andre selv.
Eller aller helst ; Selg hele selskapet på rot, tg og alt. Selv x 10 til 30 er billig på mcapen nå for BF.
Gjør de det?? Har de bekreftet dette?
står det på twitter
Jeg ser det, men det er jo ikke børsmeldt!
Ser ut som om Radforsk deler mer enn det markedet vet.
Det betyr at de skal teame seg opp med BMS
Har MJ fått til et samarbeid med sine tidligere arbeidsgiver?
Eg er enig der. Venter spendt på om vi får noe mer før det blir helg. Nesten så en må på polet for å sikkre seg litt
Så du tenker kan komme melding her nå angående Bristol meyer squibb the observer?
Enten så følger ikke Radforsk med i timen, eller så ligger de i forkant av selskapets børsmeldinger.
Ett eller annet sted skurrer dette, men hvis Radforsk er riktig informert kommer dette til å snart ta fyr!
noen som melder seg frivillig å tar en tlf til radforsk her ?
Har ikke tid, må handle litt mer aksjer først!!!
ja