Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

står det på twitter

1 Like

Jeg ser det, men det er jo ikke børsmeldt!

Ser ut som om Radforsk deler mer enn det markedet vet.

Det betyr at de skal teame seg opp med BMS :rocket: :muscle:
Har MJ fått til et samarbeid med sine tidligere arbeidsgiver?

10 Likes

Eg er enig der. Venter spendt på om vi får noe mer før det blir helg. Nesten så en må på polet for å sikkre seg litt :wink:

1 Like

Så du tenker kan komme melding her nå angående Bristol meyer squibb the observer?

1 Like

Enten så følger ikke Radforsk med i timen, eller så ligger de i forkant av selskapets børsmeldinger.

Ett eller annet sted skurrer dette, men hvis Radforsk er riktig informert kommer dette til å snart ta fyr!

5 Likes

noen som melder seg frivillig å tar en tlf til radforsk her ?

1 Like

Har ikke tid, må handle litt mer aksjer først!!! :rofl:

5 Likes

ja :rofl:

1 Like

er jo bare å hashtage @Forsk Så får vi nok fort svar :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg tror ikke det er noe Radforsk vet. Det er nok mer deres synspunkt om neste steg videre.

1 Like

Sendte en sms til Torbjørn så får de løfte det videre.

Passer seg svært dårlig om Radforsk skal “synse” om et navngitt farmaselskaps CPI. Aksjen blir vel kanskje snart pauset igjen da…

5 Likes

ble litt mer targo her også på dette! :sunglasses:

3 Likes

Du er en farlig hausser Observer og meningheten følger lydig etter. Den andre har forspist seg på jordbærterte og måtte hive inn håndklet. Har du ikke gjort noen refleksjoner rundt det at aksjen kun har denne fantastiske statusen her på forumet. Tross i transforming year-best in class-standard of care- selskapet er blitt voksent osv. så er ikke selskape nevnt i finanspressen og helt stille fra meglerhusene - det er påfallende. Tror heller ikke det er slik at selskapet tar fyr for at noen leter frem en bisetning i en artikkel som kan tolkes dit hen til at? Andre selskaper blir omtalt og formidler nyheter når de har noen. Vet at dette er politisk ukorrekt på dette forumet, men man lever bedre med virkeligheten og den er forferdelig skuffende - så enkelt er det. Vel og merke hvis man er ute etter avkastning. Du får stenge meg ute som sist!

1 Like

Når det gjelder det forhold at Radforsk skal tolke retningen videre, men skriver at “selskapet ser videre studie med” … så må de forstå sin posisjon i markedet.

Targovax er en av porteføljeselskapene til Radforsk, man forventer at de har oppdatert info om sine selskaper. Å hentyde til et studie med BMS sine medikamenter som noe som selskapet “ser videre i neste studie” er å dra det litt langt.

Det har dog en rasjonell tanke bak seg da Targovax i går meldte at de ser en mulighet innen CPI-refraktære pasienter (som da allerede har fått behandling med Ipi / Nivo).
Men dette har ikke selskapet skrevet spesifikt noe om, og det vil være en av flere muligheter.

Likefullt svært interessant at de drister seg utpå med en slik melding. De må forvente at markedet snapper det opp.

8 Likes

bra snappet opp av dere her inne, så er det radforsk som må stå for dette de er ute med her i såfall. Bekrefter vel bare det flere her ser på som et scenario fremover.

1 Like

Hausser varsel :rofl:

Om en ser på juni oppdateringen, der Targovax skriver PROBLEMET på side 6 - og så LØSNINGEN på side 7.

Så håper eg BP smeller penga i bordet og får dette ut til pasientene.

Eg kan love deg av erfaring der eg ser mcap’en på Targo, så får de det rimelig billig… dog må de nok gi en heftig premie på prisingen i dag - me ndet vil fortsatt være skam billig.

3 Likes

Muligvis undertegnede der henvises til fra skribentens side og i så fald kan jeg afkræfte, at der skulle være solgt aktier … stilhed er ikke lig manglende conviction og jeg sidder fortsat tungt i papiret med fokus på kurs 52,50.

Hvad angår jordbærtærter, så er sæsonen blevet forsinket grundet den relativt lange vinter.

I forlængelse af tankerne rundt BP …

6 Likes

Flott at du enda er med i papiret, du har vært savnet på forumet til Targovax :blush::blush:

1 Like

Jeg har fuldstændig conviction på selskabet og teknologierne … alle I andre her på TRVX tickeren har været flinke til at underholde undervejs i ørkenvandringen, så derfor har jeg brugt min energi på andre projekter og papirer.

Vil i samme forbindelse gratulere alle aktionærer med den flotte melding på mOS for mesothelioma.

20 Likes

450 000 aksjer som har skiftet hender i dag.

Nye optimister kommer inn, slitne aksjonærer takker for seg.
Det ligger en skjult selger på 8,59, så alle får.

3 Likes