Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Targovax sin fremtid hviler nok ikke på ØS sine skuldre.

Resultatene bestemmer i hovedsak. Utover det har Targovax et meget godt team.

ØS trenger ikke gjøre vann til vin. Han selger vann i ørkenen.

5 Likes

Etter samtaler med BP i over ett år har det ikke skjedd noen ting. Samtidig strør han om seg med transforming year, best in class osv. dere kjenner jo ytringene hans. Hvis man skal være så begeistret som mange er her blir jeg bekymret - alt er helt topp bortsett fra null fremdrift på det kommersielle planet, men når avkastning ikke er så viktig er det vel greit da!

Jeg er trygg på at det kommersielle er i full fremdrift. Greit å ha resultatene i boks før dealene signes. Det er ikke kneip som selges her. Avkastningen vil komme, men hardt og brutalt.

5 Likes

Du er klar over at Soug har sagt at de avventer endelig mOS i mesothelioma før det evt. vil være aktuelt med partner/avtale? Det samme gjelder i melanoma, der må de få en studiedesign på plass før de vet noe om feks. hvor mye penger de trenger.
Det at de har samtaler med BP kan kanskje bety at de ønsker å ha en finger med i spillet når det gjelder fremtidig studiedesign?

Hva fasiten blir det vet ingen (her) enda, men TRVX har levert til de grader på det viktigste - det medisinske. Så får vi se om BP klarer å holde fingrene av fatet etterhvert…

29 Likes

Eller at et BP blir grådig og sier «dette må vi ha» at any Cost :wink: :chart_with_upwards_trend:

4 Likes

Kan ikke se at oppdatert selskaps-presentasjon er linket tidligere

My bad, @solskimm har lenket til denne tidligere :slight_smile:

Da kan jeg heller legge ut linker til hvor Magnus og Erik går gjennom de oppdaterte dataene.

Norsk versjon Erik Digman Wiklund:
https://player.vimeo.com/video/562492142

Engelsk versjon med Magnus Jäderberg:
https://player.vimeo.com/video/562492090

5 Likes

Gode data og bra presentasjon, men fortsatt ingen finansiell avklaring. De legger listen høyt nå - legger de ikke fram en avtale innen sep. vil behovet for kapital begynne å bli akutt og emisjonen stygg. En evt. avtale med Kina vil gi de noen måneder med pusterom.

Neste september du mener da

Hakk i plata.

  1. Ikke sitt 100% i ett biotek
  2. Ha likvider tilgjengelig
  3. Sørg for realitetsorientering vedr tidshorisont

Overnevnte bør vurderes før inngang, men alle står fritt til å velge egen taktikk. Er man misfornøyd med den hjelper det lite å klage på ledelsen og rope emisjon.

ØS sier at Targovax er i neste fase, ja. Jeg husker også tydelig advarsler til kortsiktige investorer. Trå varsomt.

2 Likes

Ja, det er hakk i plata. Bare se på aksjekursen etter at både data fra Melanom og Mesothelioma er lagt fram. Masse hausing, men atter en gang - dataene er verdiløse om ingen vil investere i videre utvikling og så langt har ikke det skjedd. Selskapet har til gode å legge fram en avtale som gir penger i kassa.

1 Like

De har jo inngått flere avtaler i årenes løp, men er det noen som har hørt noe mer, nei er ikke det litt påfallende?

En avtale med penger vil snu opp ned på hele caset. Den som tror på at en slik avtale kommer sitter naturlig nok med aksjer nå. Den som ikke tror på noen avtale holder seg sikkert langt vekk fra aksjen vil jeg tro.

Jeg synes situasjonen for Targovax nå minner om da Viralytics kom med sterke data for sitt onkolytiske virus for noen år siden. Alle vet hvordan det gikk.

7 Likes

Nei, husker ikke?

Hva skjedde ?

1 Like

Var vel 160% budpremie på Viralytics. Ikke mye å snakke om :wink:

Ble solgt for ca 400 mill USD på langt tynnere data og pipeline enn TRVX. Det er der 52,50 kom fra (for den som har sett det tallet nevnt) , det var omtrent prisen fordelt på daværende antall TRVX-aksjer.

14 Likes

Når avstanden mellom MCAP og verdiene som kan regnes hjem gjennom så gode kliniske data som Targo har fått frem nå, er det ikke da bedre for BP å kjøpe opp hele selskapet enn å gå veien om en lisensavtale?

Syns dette framstår som den mest plausible utgangen på finansieringsbehovet som selskapet er på vei inn i. Har bare 5 måneders ‘fartstid’ som aksjonær i selskapet, men syns caset bare blir bedre og bedre.

4 Likes

Jo , kom med penga :muscle::bank: men nok til vi sier ja, og som Soug sier : Det selges ikke for lommerusk :see_no_evil:

1 Like

Jeg tar gjerne 52,50🤟

1 Like

52.50 er no bare første stopp for min del. Base case, at best… sånn eg ser det, burde det være innafor å ønske seg tre siffer. :wink:

3 Likes